quote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met de super kneuzen van Fok!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wallen jonge.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 2 november 2009 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
Beetje concealer erop doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wallen jonge.!
Heb ik niet, morgen wel even kopen. Waar haal je dat?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
HET MOET VERDOMME NIET GEKKER WORDEN, IK GA ER EEN TOPIC OVER OPENEN![]()
.
Misschien moet je eens een normaal slaappatroon aannemen tegen die wallen.quote:
Ja, maar ik ging niet vroeg slapen gister en ik moest wel vroeg wakker worden. Dus ik ga nu een uurtje slapen en dan om 11 uur helemaal plat.quote:Op maandag 2 november 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een normaal slaappatroon aannemen tegen die wallen.
Ik heb er eentje van de Schlecker, van het merk Basic, echt maar 3 euro en vet chillquote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik niet, morgen wel even kopen. Waar haal je dat?
Moh even kijken dan morgen als ik mn toetsen klaar heb.quote:Op maandag 2 november 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van de Schlecker, van het merk Basic, echt maar 3 euro en vet chillmaar je kunt ze sowieso van Rimmel enzo bij alle drogisterijen wel kopen!
Goede voornemens maak je wel.quote:Op maandag 2 november 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging niet vroeg slapen gister en ik moest wel vroeg wakker worden. Dus ik ga nu een uurtje slapen en dan om 11 uur helemaal plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |