PM.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vermoeden dat ik beter voor me kan houden
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzondersquote:
quote:
fotobehang, gras, pizza's, walvisbotten, platte conservenblikjes, dode dieren, mensenhaar?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders/
Luiers.quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders
quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders
Arme hoerquote:
bankbiljettenquote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
fotobehang, gras, pizza's, walvisbotten, platte conservenblikjes, dode dieren, mensenhaar?
WAT?!?!
doe denk een vak van 1,2 m2 ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, dat kon ook nog.
Heb je dr heel wat nodig, of doe je een stuk?
das toch die lekkere?quote:
Ik ookquote:
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vermoeden dat ik beter voor me kan houden
Ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ooken ik moest huilen.
[..]
Zeg dan gewoon niks!
Ik altijd wel een beetje, maar bij deze was het wel heel erg.quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook.Ik moet de laatste tijd gewoon bijna bij elke aflevering huilen.
Ik roep iig niets over dat er trieste topicreports zijn ed.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ooken ik moest huilen.
[..]
Zeg dan gewoon niks!
ze gunde niemand iets tochquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ze niet zo aardig was
idd, heb ook nog nooit iemand zo zien huilen als ie afviel, maar goed, ze had het niet verwacht en ze ehm zei al dat ze niet tegen haar verlies konquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ze gunde niemand iets toch![]()
waarom weet ik dit
Omg over wie gaat dit?quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
idd, heb ook nog nooit iemand zo zien huilen als ie afviel, maar goed, ze had het niet verwacht en ze ehm zei al dat ze niet tegen haar verlies kon
Ik mijn moeder ook.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehe, ik zie mn vriendin zich ook altijd groot houden als we een keer Grey's kijken
Mja, ze moest van mij HIMYM kijken dus moet ik ook een tegenprestatie doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik mijn moeder ook.Maar het is ook gewoon zo lief.
En wat een vriend ben jij zeg, dat je mee kijkt naar Greys. Wat goed!
Oja, dat wilde ik zienquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat Fobiac jonge, echt een vet programma
Kankerspannend
Laatste reclameblok denk ik, dus nog een minuutje of 15quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik zien. Tot hoelaat duurt dat?
Hmm, nouja even checken danquote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Laatste reclameblok denk ik, dus nog een minuutje of 15
Je bedoelt de versie waar ze de modellen volgen tegelijk met Project Runway? Ik heb eigenlijk alleen de afleveringen zelf gekekenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb je net models gezien?
Nee, ik bedoel Benelux next top model, was even de naam kwijtquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bedoelt de versie waar ze de modellen volgen tegelijk met Project Runway? Ik heb eigenlijk alleen de afleveringen zelf gekekendownload ze telkens, net episode 11 gehad. Misschien een keertje die ook kijken maar
Maar nu waren ze ineens hier op TV
Dit seizoen is wel het saaist tot nu toe, want de twee meest interessante voor mijn gevoel waren bijna meteen naar huis gestuurd en een zo'n jongen zat er kei lang in alleen omdat ie knap was haha
Serieus, ik wist al gewoon dat je dat bedoelde omdat je dat hebt geript van zo'n andere gast hierquote:
Ik kijk het nuquote:
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
Vooral om het einde toen Izzie ging huilen toen haar haar uitviel.
Ik zie nu pas die bakkebaard baard hybrids in het grijs van een van die muzikantenquote:
Ik kan er totaal niet tegen als ik weet dàt er iets gepland moet worden en ik weet niet hoe of wat.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had het overigens niet over jou.
Duhquote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had het overigens niet over jou.
Oh, ik poste op GSquote:
Ook voor jou:quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
Héééééé, Cocaïne_!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Of moet ik nou zeggen "No shit sherlock" ?
quote:
Ik geloof het ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Maar 4EBE, ik ben een kloon volgens jou?
Ben je serieus?
Dat ik een kloon ben?quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel eigenlijk.
Like duh.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, ze praat wel ERG Zotheidish.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BLOTE KUTquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
OKE WAT MOET ER OP MN BRIEFJE KOMEN TE STAAN !
kom op gers misschien regel jij mij ooitquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
OKE WAT MOET ER OP MN BRIEFJE KOMEN TE STAAN !
En dan maken ze mij uit voor maagd.quote:Op maandag 2 november 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
kom op gers misschien regel jij mij ooit
zo ziet 4ebe er niet uitquote:
Ik ben nu ook aan het lerenquote:Op maandag 2 november 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur thuis ofzo en heb al die tijd het leren uitgesteld. Ik ga er NU aan beginnen. En met NU bedoel ik mij kennende over een uurtje of 2.
Doe even normaalquote:
Bah, ga je toetsenbord wassenquote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik poste op GSEn nu zit de eau er nog in
jij bent toch een kloon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |