quote:
Ik wil ook wel zeggen studeren maar dan word ik helemaal uitgelachen. Btw wat doe jij?quote:
Ik bedoelde meer van 'Mensen die huiswerk makenquote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zeggen studeren maar dan word ik helemaal uitgelachen. Btw wat doe jij?
HBO of WO?quote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van 'Mensen die huiswerk maken'. Ik doe eco&bedrijfskunde.
Zie profielquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HBO of WO?
Nouja huiswerk, meer werk wat ik op school had moeten doen![]()
Wauwquote:
als dat moeilijk is?quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw
Ik wil bijna vragen als dat moeilijk is?
Uni ja.quote:
Is dat Nederlands? " vragen als dat moeilijk is"quote:
Net zo moeilijk als als/of-gebruik. Begin er dus maar niet aan.quote:
''Is de Universiteit zwaar?''quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als als/of-gebruik. Begin er dus maar niet aan.
Neen.quote:
quote:Anonymous 11/02/09(Mon)13:20 No.41407341
>encountered hurdle at 50m
>dragged it till 54.4 m
>finally get rid of that fuckin hurdle
>fell at 56.5m
>never gonna play it again
Mijn record is nu 5 meterquote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.htmlwtf
Mijn record is 2 meter
Wanner is dat hier?quote:
Krentenbol was een fake account met foto's en nu heeft degene van wie die foto's ECHT ECHT ECHT waren zich gemeld. God weet waarom.quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand even beknopt uitleggen wat er met die krentenbol aan de hand is?
Niet als je zo slim bent als wij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''Is de Universiteit zwaar?''
Nu tevreden meneer?
Trouwens zo'n groot glazen gebouw lijkt me heerlijkLekker elitair doen enzo.
Mooi, dan leg ik de chips vast klaar en ga ik in lurk modus zittenquote:
En gaat ze schadeclaim indienen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krentenbol was een fake account met foto's en nu heeft degene van wie die foto's ECHT ECHT ECHT waren zich gemeld. God weet waarom.
Weet ik veel wat de bedoeling is, ik keek net heel even en dat was wat ik ervan begreep.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En gaat ze schadeclaim indienen?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat de bedoeling is, ik keek net heel even en dat was wat ik ervan begreep.
Verder is Ado degene van de intriges en ben ik meer van het slap gelul
Vrouw!quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als net, toen ik erachter kwam dat Grey's op tv is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |