* Haalt schredderquote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Broekpaling het volgende:
Woef?
Gelukkig hebben we jou nogquote:
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor straf moeten de buren nu keihard Snowpatrol aanhoren.
Zo!
Dat zal ze leren.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
God wat was ik in een pestbui vannacht zeg.
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zoquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!
Spellingscontrole.quote:
Snow Patrolquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor straf moeten de buren nu keihard Snowpatrol aanhoren.
Zo!
Dat zal ze leren.
Slipknotquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!
Boh, goeie muzieksmaak hier in de SC zegquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zo
quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zo
Ja, en misschien ook naar RaR, daar staan ze ook.quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Wiet het volgende:
[..]
Snow Patrol
[..]
Slipknot2
Ga je ook naar Rammstein?
quote:
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Wiet het volgende:
[..]
Boh, goeie muzieksmaak hier in de SC zeg
Had ik daar maar het geld voorquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en misschien ook naar RaR, daar staan ze ook.
Kan ook wel aan het weer liggenquote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee, ik had er gewoon even helemaal de pleuris in.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.
Zoals?quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.
Soulflyquote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Wiet het volgende:
[..]
Zoals?
Waar houden jullie nog meer van dan?
Vooral naar de wat toegankelijkere metal of ook andere soorten hard geschreeuw?
De echte Krentenbol uit NY komt verhaal halen waarom de neppe haar foto's gebruikt en nu is het verhaal een beetje omgeslagen naar pics van haar om te bewijzen dat ze het echt is. En dat is ze.quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Allure_ het volgende:
Wie geeft me even een samenvatting van:
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Rap vind ik niets.quote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
House/trance ga het rijtje maar af. Rap etc.
Het meisje van de foto's kwam opdagen en werd boos omdat haar foto's misbruikt waren, inmiddels is ze alweer een kwartier offline dus rel over denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Allure_ het volgende:
Wie geeft me even een samenvatting van:
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Mja, zo heel af en toe heb ik gewoon even een bui.quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook wel aan het weer liggen![]()
Het regent nu al 3 dagen.
Ah op die manierquote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
House/trance ga het rijtje maar af. Rap etc.
Ik ben helemaal niet verdraagzaamquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, zo heel af en toe heb ik gewoon even een bui.Voor de rest ben ik uitermate verdraagzaam.
Ik ben zelfs zo verdraagzaam dat sommige me vragen waarom ik niet iemand een dreun geef ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verdraagzaam
Ze heeft pics met tekeningen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar jullie geloven toch niet dat ze dat echt is?
Dat iemand zoveel moeite stopt in zo'n trollquote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar jullie geloven toch niet dat ze dat echt is?
In wat voor situatie zou jij mensen een dreun moeten geven dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo verdraagzaam dat sommige me vragen waarom ik niet iemand een dreun geef ofzo.Ik ben wel goed gebekt. Dat kan erg leuk zijn in discussies omdat ik ook nog redelijk van sarcasme weet.
Eensquote:
Welke dan?quote:
Als ze lopen te zaniken om alles en nog wat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor situatie zou jij mensen een dreun moeten geven dan?![]()
Er werd net aangebeld, waarschijnlijk vinden ze de muziek niet zo leuk
quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Wiet het volgende:
[..]
Welke dan?
Die in het topic doen het niet
Omgquote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een mooi figuur vind ik, grote tieten voor zo'n smalle taille!quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Dat zou helemaal geweldig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Wiet het volgende:
Weet je wat pas schokkend zou zijn
Als Krentenbol. zich zo heeft zitten vervelen, dat ze dit allemaal heeft opgezet om straks te kunnen zeggen: Haha ik ben terug, grapjeeuuuh!
Nee, alle mensen in mijn portiek en daarnaast zijn Nederlandsquote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze lopen te zaniken om alles en nog wat.
Kan ermee te maken dat ze niet heel erg Nederlandsch zijn.
My thoughts exactly.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi figuur vind ik, grote tieten voor zo'n smalle taille!
Wie ben jijquote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Wiet het volgende:
Weet je wat pas schokkend zou zijn
Als Krentenbol. zich zo heeft zitten vervelen, dat ze dit allemaal heeft opgezet om straks te kunnen zeggen: Haha ik ben terug, grapjeeuuuh!
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Ugh, verschrikkelijk. Qua dat woon ik een "blanke" wijk waar het erg goed is. Beide buren en die daarnaast ben ik erg goede vrienden mee. Teringharde muziek kan ze niet boeien. Zij feesten af en toe ook wel eens een nacht weg ook al moeten wij werken. Hebben we totaal geen moeite mee. Dus het mag ook af en toe andersom en dat is ideaal. Goeie buren.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alle mensen in mijn portiek en daarnaast zijn Nederlands
Ja dat sowieso.quote:
Ja dat dacht ik ook al, maar dan zo daar ook het origineel van te vinden moeten zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?
Wiet?quote:
Alles kan, maar voor een leek als mij ziet het er echt uit.quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?
Ja, maar ik woon ook in een "blanke wijk"quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, verschrikkelijk. Qua dat woon ik een "blanke" wijk waar het erg goed is. Beide buren en die daarnaast ben ik erg goede vrienden mee. Teringharde muziek kan ze niet boeien. Zij feesten af en toe ook wel eens een nacht weg ook al moeten wij werken. Hebben we totaal geen moeite mee. Dus het mag ook af en toe andersom en dat is ideaal. Goeie buren.
Hm, ja...quote:Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, maar dan zo daar ook het origineel van te vinden moeten zijn!
Bitch, je mist wat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
Frans ging goed jonge. 10. Je weet toch.
Spanking van the boss.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi Danny zegt dat ik poep praat.
THIS IS TEH INTERWEBZZZquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alles kan, maar voor een leek als mij ziet het er echt uit.
Joepiedepoepiequote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
Frans ging goed jonge. 10. Je weet toch.
Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja...
Alleen lijkt het me sowieso sterk dat iemand in Amerika (?) van het bestaan van Fok! weet.
De kans is iig klein
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.
En hij geeft je een standjequote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi Danny zegt dat ik poep praat.
Jaquote:
Done.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ok, wie gaat haar vragen of het implantaten zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.
Dat was ik even vergeten
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Allure_ het volgende:
Hihi. BT. Hou je maar in bij the big boss, ja
.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Emichiee het volgende:
[..]
. I guarantee you- you will not find any nude pictures.
Bring it on!quote:
quote:
Ik schrok me er wild van!quote:
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukjequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Allure_ het volgende:
LUFTALARM!!
Zulke grote woordenquote:
Ik vind het een beetje amateuristisch allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzo! Hoe moet ik dat nou weten.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukje![]()
Te weinig slaap, vandaar
Geil.quote:
Wat een Sjaak. O wacht...quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
Want al die boys ee
die boys ee checken naar je bouty
Mister Shakes bebey
Sniper in een hoekey
![]()
Joengen, die kanker sjaak moet niet poep gaan uitbrengenquote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
Want al die boys ee
die boys ee checken naar je bouty
Mister Shakes bebey
Sniper in een hoekey
![]()
Scharen?quote:Op maandag 2 november 2009 12:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt lekker. 10 kankersteentjes voor je.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoor geen moer behalve mijn eigen muziek. Leuk trouwens mocht de luftwaffe weer overkomen.
Niet haten op Mr. Shakes jaquote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Joengen, die kanker sjaak moet niet poep gaan uitbrengen. Walla, hij is dom bezig
.
Je weet maar nooit, idd.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, zometeen ben je thai boxer ofzo.
Soms doe ik dat buiten, maar dan heb ik het zelf niet door.quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik betrap mezelf op meezingen. Jammer dat ik niet kan zingen alleen.
Zover gaat het dan ook weer niet. Soms twijfel ik om zangles te nemen. Het is toch wel erg leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms doe ik dat buiten, maar dan heb ik het zelf niet door.
Ohh op die fiets. Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 12:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij moet geen shit gaan uitbrengen!
Kloptquote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is en blijft het internet.
Nou waarschijnlijk wel, want het was opzich best oorlog toen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwachtte opa en oma ze toen? Denk daar maar is over na.
Maar...quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zover gaat het dan ook weer niet. Soms twijfel ik om zangles te nemen. Het is toch wel erg leuk.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk wel, want het was opzich best oorlog toen.
En die dingen zijn niet helemaal geruisloos.
ONIEDAN?
Neequote:
Soms.quote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
jij mompelt toch heel erg?
Jij wel misschien.quote:
Hmm, ik durf nietquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms.Ben het een beetje aan het afleveren aangezien iedereen waarmee ik een gesprek heb "HEH?" begon te zeggen.
Wat nou weer?quote:
Ze verdient het.quote:Op maandag 2 november 2009 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik durf niet.
Danny zit dat kind ook gewoon af te zeiken, terwijl zij eigenlijk het slachtoffer is hier.
Heh?quote:Op maandag 2 november 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is uiteindelijk ook vervelend voor jou
Dat betekent dus dat je nooit in discussie kunt gaan met die kerelquote:Op maandag 2 november 2009 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needat is crewbashing, daar krijg je sowieso 2 weken voor.
Mompeldemompeldemompempmlemoejeoeieddeeieeeequote:
Oinkoink.quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mompeldemompeldemompempmlemoejeoeieddeeieeee
PIEP PIEP PIEP piep piep piep
Noord Korea praktijken hier.quote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je nooit in discussie kunt gaan met die kerel. Best stom.
Har har?quote:
Natuurlijk kun je wel in discussie gaanquote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je nooit in discussie kunt gaan met die kerel. Best stom.
Dat meisje moet verdomme niet zo zeiken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Krentenbol moet gewoon zo afgezeken worden, en niet dat meisje.
Watskeburt?quote:Op maandag 2 november 2009 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat meisje moet verdomme niet zo zeiken.
Jaquote:
Leugens. Alleen jij bent onhandelbaar.quote:Op maandag 2 november 2009 12:47 schreef wolvendagen het volgende:
BP is maagd omdat hij niet kan omgaan met meisjes
Nonsens.quote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens. Alleen jij bent onhandelbaar.
quote:
Omdat je je ideniteit niet wilt vrijgeven en omdat je niet met meisjes om ken gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit een nies in mijn neus vast.
Je geilt om mijn mysterie.quote:Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je je ideniteit niet wilt vrijgeven en omdat je niet met meisjes om ken gaan.
Tip: stof de kamer eens wat vakerquote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, dat was 7 keer niesen achter elkaar.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je wd was.
Eh?quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
UW COLBERT KAN NIET MEER DICHT EN UW BROEK LIJKT OP EEN LEGGING
Flikker op Mozy.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mysterie?
We weten wel dat je een nerd bent hoor.
Radio Oranje !quote:
U weetsquote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Zotheid het volgende:
Snow Patrol.
Over een week komt m'n boxset.quote:
LSD_quote:
Met wat er allemaal in?quote:
Doe maar Heroïne_.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LSD_
XTC_
Amfetamine_
Morfine_
MDMA_
Heroïne_
?
Nou?
2 CDsquote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met wat er allemaal in?
Alleen cd's? Of ook dvd's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe maar Heroïne_.
[..]
2 CDs
3 heavyweight LPs
2 DVDs
Lithographic print by Bradley Quinn
Full colour LP-sized booklet
Each box will be numbered and wrapped in clothPrijsindicatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
* Visual krijgtquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, waarom kan een deurpost niet gewoon aan de kant gaan als het ziet dat er een heup aankomt gewandeld.
Jawel hoor, maar de vavo bij mij op school zit vol dus ik ga straks is flink rond bellen. Maar naar verluidt zitten ze bijna allemaal al volquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet veel voor te doen he?
50 pond.quote:
Ow ja ik ook...quote:Op maandag 2 november 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik loop er minstens een keer per week tegenaan. Een afwijking ofzo.
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow ja ik ook...![]()
Tegen de tafel, stoelen, het caviahok![]()
Lekker lomp
De eerste paar seconden voel je niets, maar dan kan je wel lekker bedenken dat het pijn gaat doen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.
Jij hebt ook een caviahok?quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.
Juistem.quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste paar seconden voel je niets, maar dan kan je wel lekker bedenken dat het pijn gaat doen.
quote:
quote:
De zool van je schoen een idee?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een shredder!
Dan kan ik die mini-jackrussel het zwijgen opleggen.
Dwars door de muur weer, ja?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De zool van je schoen een idee?
Aanbellen en je mond gebruiken werkt niet?quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dwars door de muur weer, ja?![]()
Ik kan niet bepalen of ze er nou twee hebben of dat dat ding vreselijk hyper is.
Daarnaast hebben ze ook nog + 10 katten.
Zal best lekker ruiken daar.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aanbellen en je mond gebruiken werkt niet?
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik ze heb gesproken, bouwde ze gelijk een muurtje om mij maar niet te hoeven zien, dus ik denk niet dat ze naar de intercom lopen
"Hallo? Ik heb last van een mini-jackrussel."quote:Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bel de anonieme coppers lijn.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo? Ik heb last van een mini-jackrussel."
quote:
Open dagje?quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik zit nu in een college zaal in de faculteit Luchtvaart- en Ruimtetechniek aan de TU Delft
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Een kamer voor 400 euro per maand, 29 m2 in oud west van Amsterdam
Doen of niet?
Wij zijn alwetend.quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?
17e nuquote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben echt lekker bezig nu met een freeroll, sta echt 30e van de 10000![]()
Dat is wel erg goedkoop.quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Doen of niet?
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik zit nu in een college zaal in de faculteit Luchtvaart- en Ruimtetechniek aan de TU Delft
quote:Fort Worth ,TX (The Weekly Vice) - Mitchel Wayne Stewart, a 39-year-old Fort Worth man was jailed Monday after he broke into an elderly woman’s home, forced her to watch him perform sexual acts on himself and then demanded that she make him a sandwich.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.
Dat MOET een neger zijn geweest.quote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
http://www.theweeklyvice.(...)unwelcome-house.html
[..]
3e van de fucking 10000quote:
Yepquote:
Ik zie er heel erg veelquote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop.
Ik zou de kamer in elk geval goed inspecteren.
[..]
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.
Het klinkt te mooi om waar te zijn, dus een beetje "kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man" zou me een beetje met beide benen op de grond zettenquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?
Kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man.quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het klinkt te mooi om waar te zijn, dus een beetje "kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man" zou me een beetje met beide benen op de grond zetten
Ontmoeting met een auto?quote:Op maandag 2 november 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb net een duif zien sterven. R.i.p. dikkie de duif.
Ommagawd je hebt gelijkquote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een brief van de gemeente (GGD) in comic sans.
Nee, hij vloog tegen een raam aan. En toen wilde ik 'm gaan helpen, en toen lag ie helemaal te schokkenquote:
Vast geschreven door zo'n gezellige huismoeder met bijbehorend kapsel en bril.quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een brief van de gemeente (GGD) in comic sans.
Krentenbol verhaal?quote:Op maandag 2 november 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, hoeveel heb jij meegekregen van het krentenbol verhaal van net?
iets te weinig info lijkt me, wat zit er verder bij en moet hoeveel moet je alles delen ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Doen of niet?
Ik heb dan een slaapkamer, badkamer, keuken en woonkamer, deel dat met niemand anders.quote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iets te weinig info lijkt me, wat zit er verder bij en moet hoeveel moet je alles delen ?
Dit is terechtquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
W-T-F!1!1!! HAHAHAHA![]()
Aan de overkant van de sloot loopt er een jochie met een chihuahua achtige hond op z'n arm en in z'n andere hand heeft hij een kartonnetje met een of andere yoghurtdrank, hij neemt een paar slokken en veegt z'n melksmoel aan die hond af.![]()
het klinkt te mooi om waar te zijn, 400 is niet veel voor dat alles...quote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb dan een slaapkamer, badkamer, keuken en woonkamer, deel dat met niemand anders.
Is van een Engelse vrouw, die verhuisd naar Engeland, moet 800 euro borg betalen.
Alleen dat zint me dus nooit echt, dat ik zoveel borg moet betalen aan iemand die in Engeland woont.
Ik heb er maar voorzichtig op gereageerd in de zin van dat ik geïnteresseerd ben en dat ik wil komen kijken.
Ga pas iets betalen nadat ik sleutels heb ontvangen!
Ja maar dat is het dusquote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het klinkt te mooi om waar te zijn, 400 is niet veel voor dat alles...
het zou kunnen, maar t kan ook gewoon oplichting zijn
Ik heb de vaccinatie waar het over gaat toch echt nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm teruggestuurd met de mededeling dat ze eerst eens een normaal lettertype moeten kiezen zodat ik ze serieus kan nemen.
Whut?quote:Op maandag 2 november 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, hoeveel heb jij meegekregen van het krentenbol verhaal van net?
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast geschreven door zo'n gezellige huismoeder met bijbehorend kapsel en bril.
HEPATITIS Bquote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de vaccinatie waar het over gaat toch echt nodig.
[..]
Dat was toch serieus laatst op tv?quote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb dan een slaapkamer, badkamer, keuken en woonkamer, deel dat met niemand anders.
Is van een Engelse vrouw, die verhuisd naar Engeland, moet 800 euro borg betalen.
Alleen dat zint me dus nooit echt, dat ik zoveel borg moet betalen aan iemand die in Engeland woont.
Ik heb er maar voorzichtig op gereageerd in de zin van dat ik geïnteresseerd ben en dat ik wil komen kijken.
Ga pas iets betalen nadat ik sleutels heb ontvangen!
Levendige fantasie?quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de vaccinatie waar het over gaat toch echt nodig.
[..]
Whut?
[..]
Ja.
Waarom zie ik dit voor me?
Dunno, maar ik ben er in ieder geval sceptisch overquote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch serieus laatst op tv?
Zo'n vrouw die naar Engeland wilde verhuizen, maar je wel een contract aan wilde smeren...
Hmm.
Ja, zou ik ook zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dunno, maar ik ben er in ieder geval sceptisch over
Ja. Dat ja.quote:
Je kent me.quote:
VERTEL OP.quote:
Ja, denk je?quote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Dat ja.
[..]
Je kent me.
[..]
VERTEL OP.
Wel een beetje.quote:
Wanneer was je afwezig?quote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi. Nog iets gemist gedurende mijn afwezigheid?
Ik heb nog een tvp weten te plaatsen op de 2e pagina van het Kb.-topic.quote:
Lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zometeen strikjes-pasta eten
Farfalle.quote:Op maandag 2 november 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zometeen strikjes-pasta eten
Daar stond mijne ook, er is niet veel gebeurd geloof ik. Behalve dat Danny opperde gewoon alle topics te verwijderen enzo als grapje, ja..quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog een tvp weten te plaatsen op de 2e pagina van het Kb.-topic.
Ik heb een halve zak choco pinda's opquote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Screw it ik ga hier gewoon even in mn eentje een chocolade sinterklaas wegwerken
In my defense, het is een kleintje
Die dingen die je moet schillen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker.
Ik moet van mezelf een keer aardappelen eten. Tenzij mijn huisgenoten iets culinairs koken.
Deel 'm met mequote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Screw it ik ga hier gewoon even in mn eentje een chocolade sinterklaas wegwerken
En dat zou me daar een partij lachen zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar stond mijne ook, er is niet veel gebeurd geloof ik. Behalve dat Danny opperde gewoon alle topics te verwijderen enzo als grapje, ja..
Ik zag de humor ook niet echt, maar goed.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat zou me daar een partij lachen zijn?
Perdonoquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja, die.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen die je moet schillen?![]()
Ik eet ze bijna nooit, behalve als ik stamppot maak.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik dronk net thee en at appeltaart met een vriendin van me!
Ik zie alleen hoop gejammer en hele slechte grappen in erbarmelijk slecht Engels. Matig dit.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag de humor ook niet echt, maar goed.
Oeh lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een zak met sinterklaasschuimpjes.
Dit was zelfgebakken appeltaart, ya can't beat thatquote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik was een keer met Chrrris ergens ook appeltaart gaan eten in zo'n winkeltje in Groningen, was lekker... maar ik weet niet precies waar dat was
Ik denk ergens bij de Vismarkt
Er zat dramatisch Engels bij jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie alleen hoop gejammer en hele slechte grappen in erbarmelijk slecht Engels. Matig dit.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog choco pinda's voor je.
Maar ik kom net terug uit Eindhovenquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je wel even komen halen dan.
Hihi, je kreeg op je flikker van Danny.quote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zat dramatisch Engels bij jaal liep het mijne ook niet zo lekker zo op de vroege ochtend
!
Ik vind nog steeds dat ik wel een punt hadquote:Op maandag 2 november 2009 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, je kreeg op je flikker van Danny.
Moet je even door gaan naar Bredaquote:Op maandag 2 november 2009 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik kom net terug uit Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |