* Haalt schredderquote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Broekpaling het volgende:
Woef?
Gelukkig hebben we jou nogquote:
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor straf moeten de buren nu keihard Snowpatrol aanhoren.
Zo!
Dat zal ze leren.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
God wat was ik in een pestbui vannacht zeg.
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zoquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!
Spellingscontrole.quote:
Snow Patrolquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor straf moeten de buren nu keihard Snowpatrol aanhoren.
Zo!
Dat zal ze leren.
Slipknotquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hierzo wiedermahl Slipknot. BEUKEN!
Boh, goeie muzieksmaak hier in de SC zegquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zo
quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog rammstein liggen, maar dat vind ik zelf niet zo
Ja, en misschien ook naar RaR, daar staan ze ook.quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Wiet het volgende:
[..]
Snow Patrol
[..]
Slipknot2
Ga je ook naar Rammstein?
quote:
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Wiet het volgende:
[..]
Boh, goeie muzieksmaak hier in de SC zeg
Had ik daar maar het geld voorquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en misschien ook naar RaR, daar staan ze ook.
Kan ook wel aan het weer liggenquote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee, ik had er gewoon even helemaal de pleuris in.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.
Zoals?quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de middagcrew luistert naar kanker.
Soulflyquote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Wiet het volgende:
[..]
Zoals?
Waar houden jullie nog meer van dan?
Vooral naar de wat toegankelijkere metal of ook andere soorten hard geschreeuw?
De echte Krentenbol uit NY komt verhaal halen waarom de neppe haar foto's gebruikt en nu is het verhaal een beetje omgeslagen naar pics van haar om te bewijzen dat ze het echt is. En dat is ze.quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Allure_ het volgende:
Wie geeft me even een samenvatting van:
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Rap vind ik niets.quote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
House/trance ga het rijtje maar af. Rap etc.
Het meisje van de foto's kwam opdagen en werd boos omdat haar foto's misbruikt waren, inmiddels is ze alweer een kwartier offline dus rel over denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef Allure_ het volgende:
Wie geeft me even een samenvatting van:
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Mja, zo heel af en toe heb ik gewoon even een bui.quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook wel aan het weer liggen![]()
Het regent nu al 3 dagen.
Ah op die manierquote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
House/trance ga het rijtje maar af. Rap etc.
Ik ben helemaal niet verdraagzaamquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, zo heel af en toe heb ik gewoon even een bui.Voor de rest ben ik uitermate verdraagzaam.
Ik ben zelfs zo verdraagzaam dat sommige me vragen waarom ik niet iemand een dreun geef ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verdraagzaam
Ze heeft pics met tekeningen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar jullie geloven toch niet dat ze dat echt is?
Dat iemand zoveel moeite stopt in zo'n trollquote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar jullie geloven toch niet dat ze dat echt is?
In wat voor situatie zou jij mensen een dreun moeten geven dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo verdraagzaam dat sommige me vragen waarom ik niet iemand een dreun geef ofzo.Ik ben wel goed gebekt. Dat kan erg leuk zijn in discussies omdat ik ook nog redelijk van sarcasme weet.
Eensquote:
Welke dan?quote:
Als ze lopen te zaniken om alles en nog wat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor situatie zou jij mensen een dreun moeten geven dan?![]()
Er werd net aangebeld, waarschijnlijk vinden ze de muziek niet zo leuk
quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Wiet het volgende:
[..]
Welke dan?
Die in het topic doen het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |