Ik heb een halve zak choco pinda's opquote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Screw it ik ga hier gewoon even in mn eentje een chocolade sinterklaas wegwerken
In my defense, het is een kleintje
Die dingen die je moet schillen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker.
Ik moet van mezelf een keer aardappelen eten. Tenzij mijn huisgenoten iets culinairs koken.
Deel 'm met mequote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Screw it ik ga hier gewoon even in mn eentje een chocolade sinterklaas wegwerken
En dat zou me daar een partij lachen zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar stond mijne ook, er is niet veel gebeurd geloof ik. Behalve dat Danny opperde gewoon alle topics te verwijderen enzo als grapje, ja..
Ik zag de humor ook niet echt, maar goed.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat zou me daar een partij lachen zijn?
Perdonoquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja, die.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen die je moet schillen?![]()
Ik eet ze bijna nooit, behalve als ik stamppot maak.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik dronk net thee en at appeltaart met een vriendin van me!
Ik zie alleen hoop gejammer en hele slechte grappen in erbarmelijk slecht Engels. Matig dit.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag de humor ook niet echt, maar goed.
Oeh lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een zak met sinterklaasschuimpjes.
Dit was zelfgebakken appeltaart, ya can't beat thatquote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik was een keer met Chrrris ergens ook appeltaart gaan eten in zo'n winkeltje in Groningen, was lekker... maar ik weet niet precies waar dat was
Ik denk ergens bij de Vismarkt
Er zat dramatisch Engels bij jaquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie alleen hoop gejammer en hele slechte grappen in erbarmelijk slecht Engels. Matig dit.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog choco pinda's voor je.
Maar ik kom net terug uit Eindhovenquote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je wel even komen halen dan.
Hihi, je kreeg op je flikker van Danny.quote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zat dramatisch Engels bij jaal liep het mijne ook niet zo lekker zo op de vroege ochtend
!
Ik vind nog steeds dat ik wel een punt hadquote:Op maandag 2 november 2009 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, je kreeg op je flikker van Danny.
Moet je even door gaan naar Bredaquote:Op maandag 2 november 2009 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik kom net terug uit Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |