Omgquote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een mooi figuur vind ik, grote tieten voor zo'n smalle taille!quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Dat zou helemaal geweldig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Wiet het volgende:
Weet je wat pas schokkend zou zijn
Als Krentenbol. zich zo heeft zitten vervelen, dat ze dit allemaal heeft opgezet om straks te kunnen zeggen: Haha ik ben terug, grapjeeuuuh!
Nee, alle mensen in mijn portiek en daarnaast zijn Nederlandsquote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze lopen te zaniken om alles en nog wat.
Kan ermee te maken dat ze niet heel erg Nederlandsch zijn.
My thoughts exactly.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi figuur vind ik, grote tieten voor zo'n smalle taille!
Wie ben jijquote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Wiet het volgende:
Weet je wat pas schokkend zou zijn
Als Krentenbol. zich zo heeft zitten vervelen, dat ze dit allemaal heeft opgezet om straks te kunnen zeggen: Haha ik ben terug, grapjeeuuuh!
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(MJ gezicht)
[ afbeelding ]
Ugh, verschrikkelijk. Qua dat woon ik een "blanke" wijk waar het erg goed is. Beide buren en die daarnaast ben ik erg goede vrienden mee. Teringharde muziek kan ze niet boeien. Zij feesten af en toe ook wel eens een nacht weg ook al moeten wij werken. Hebben we totaal geen moeite mee. Dus het mag ook af en toe andersom en dat is ideaal. Goeie buren.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alle mensen in mijn portiek en daarnaast zijn Nederlands
Ja dat sowieso.quote:
Ja dat dacht ik ook al, maar dan zo daar ook het origineel van te vinden moeten zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?
Wiet?quote:
Alles kan, maar voor een leek als mij ziet het er echt uit.quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die eerste foto geen photoshop zijn?
Ja, maar ik woon ook in een "blanke wijk"quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ugh, verschrikkelijk. Qua dat woon ik een "blanke" wijk waar het erg goed is. Beide buren en die daarnaast ben ik erg goede vrienden mee. Teringharde muziek kan ze niet boeien. Zij feesten af en toe ook wel eens een nacht weg ook al moeten wij werken. Hebben we totaal geen moeite mee. Dus het mag ook af en toe andersom en dat is ideaal. Goeie buren.
Hm, ja...quote:Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, maar dan zo daar ook het origineel van te vinden moeten zijn!
Bitch, je mist wat.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
Frans ging goed jonge. 10. Je weet toch.
Spanking van the boss.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi Danny zegt dat ik poep praat.
THIS IS TEH INTERWEBZZZquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alles kan, maar voor een leek als mij ziet het er echt uit.
Joepiedepoepiequote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
Frans ging goed jonge. 10. Je weet toch.
Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja...
Alleen lijkt het me sowieso sterk dat iemand in Amerika (?) van het bestaan van Fok! weet.
De kans is iig klein
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.
En hij geeft je een standjequote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi Danny zegt dat ik poep praat.
Jaquote:
Done.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ok, wie gaat haar vragen of het implantaten zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.
Dat was ik even vergeten
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Allure_ het volgende:
Hihi. BT. Hou je maar in bij the big boss, ja
.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Emichiee het volgende:
[..]
. I guarantee you- you will not find any nude pictures.
Bring it on!quote:
quote:
Ik schrok me er wild van!quote:
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukjequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Allure_ het volgende:
LUFTALARM!!
Zulke grote woordenquote:
Ik vind het een beetje amateuristisch allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzo! Hoe moet ik dat nou weten.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukje![]()
Te weinig slaap, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |