Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja...
Alleen lijkt het me sowieso sterk dat iemand in Amerika (?) van het bestaan van Fok! weet.
De kans is iig klein
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vriendin van haar vond wat foto's van haar hierzo en zei het weer tegen haar en toen kwam ze verhaal halen.
En hij geeft je een standjequote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi Danny zegt dat ik poep praat.
Jaquote:
Done.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ok, wie gaat haar vragen of het implantaten zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owwww, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.
Dat was ik even vergeten
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Allure_ het volgende:
Hihi. BT. Hou je maar in bij the big boss, ja
.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Emichiee het volgende:
[..]
. I guarantee you- you will not find any nude pictures.
Bring it on!quote:
quote:
Ik schrok me er wild van!quote:
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukjequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Allure_ het volgende:
LUFTALARM!!
Zulke grote woordenquote:
Ik vind het een beetje amateuristisch allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hallo het is niet dat je bij je crew inwijding ook een enorme lijst internetregulaties krijgt ofzo! Hoe moet ik dat nou weten.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht: wat een vreemd muziekstukje![]()
Te weinig slaap, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |