50 pond.quote:
Ow ja ik ook...quote:Op maandag 2 november 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik loop er minstens een keer per week tegenaan. Een afwijking ofzo.
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow ja ik ook...![]()
Tegen de tafel, stoelen, het caviahok![]()
Lekker lomp
De eerste paar seconden voel je niets, maar dan kan je wel lekker bedenken dat het pijn gaat doen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.
Jij hebt ook een caviahok?quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Of lekker je tenen verpulveren tegen een tafelpoot.
Juistem.quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste paar seconden voel je niets, maar dan kan je wel lekker bedenken dat het pijn gaat doen.
quote:
quote:
De zool van je schoen een idee?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een shredder!
Dan kan ik die mini-jackrussel het zwijgen opleggen.
Dwars door de muur weer, ja?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De zool van je schoen een idee?
Aanbellen en je mond gebruiken werkt niet?quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dwars door de muur weer, ja?![]()
Ik kan niet bepalen of ze er nou twee hebben of dat dat ding vreselijk hyper is.
Daarnaast hebben ze ook nog + 10 katten.
Zal best lekker ruiken daar.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aanbellen en je mond gebruiken werkt niet?
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik ze heb gesproken, bouwde ze gelijk een muurtje om mij maar niet te hoeven zien, dus ik denk niet dat ze naar de intercom lopen
"Hallo? Ik heb last van een mini-jackrussel."quote:Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bel de anonieme coppers lijn.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo? Ik heb last van een mini-jackrussel."
quote:
Open dagje?quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik zit nu in een college zaal in de faculteit Luchtvaart- en Ruimtetechniek aan de TU Delft
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Een kamer voor 400 euro per maand, 29 m2 in oud west van Amsterdam
Doen of niet?
Wij zijn alwetend.quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?
17e nuquote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben echt lekker bezig nu met een freeroll, sta echt 30e van de 10000![]()
Dat is wel erg goedkoop.quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Doen of niet?
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik zit nu in een college zaal in de faculteit Luchtvaart- en Ruimtetechniek aan de TU Delft
quote:Fort Worth ,TX (The Weekly Vice) - Mitchel Wayne Stewart, a 39-year-old Fort Worth man was jailed Monday after he broke into an elderly woman’s home, forced her to watch him perform sexual acts on himself and then demanded that she make him a sandwich.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.
Dat MOET een neger zijn geweest.quote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
http://www.theweeklyvice.(...)unwelcome-house.html
[..]
3e van de fucking 10000quote:
Yepquote:
Ik zie er heel erg veelquote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel erg goedkoop.
Ik zou de kamer in elk geval goed inspecteren.
[..]
Als je een lelijke krullenbol ziet is het een lid van PERD.
Het klinkt te mooi om waar te zijn, dus een beetje "kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man" zou me een beetje met beide benen op de grond zettenquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moeten mensen van het interwebz voor je beslissen?
Kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man.quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het klinkt te mooi om waar te zijn, dus een beetje "kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man" zou me een beetje met beide benen op de grond zetten
Ontmoeting met een auto?quote:Op maandag 2 november 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb net een duif zien sterven. R.i.p. dikkie de duif.
Ommagawd je hebt gelijkquote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk eens uit je ogen, dat is toch kankernep man.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een brief van de gemeente (GGD) in comic sans.
Nee, hij vloog tegen een raam aan. En toen wilde ik 'm gaan helpen, en toen lag ie helemaal te schokkenquote:
Vast geschreven door zo'n gezellige huismoeder met bijbehorend kapsel en bril.quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een brief van de gemeente (GGD) in comic sans.
Krentenbol verhaal?quote:Op maandag 2 november 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, hoeveel heb jij meegekregen van het krentenbol verhaal van net?
iets te weinig info lijkt me, wat zit er verder bij en moet hoeveel moet je alles delen ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Doen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |