Har har?quote:
Natuurlijk kun je wel in discussie gaanquote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je nooit in discussie kunt gaan met die kerel. Best stom.
Dat meisje moet verdomme niet zo zeiken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Krentenbol moet gewoon zo afgezeken worden, en niet dat meisje.
Watskeburt?quote:Op maandag 2 november 2009 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat meisje moet verdomme niet zo zeiken.
Jaquote:
Leugens. Alleen jij bent onhandelbaar.quote:Op maandag 2 november 2009 12:47 schreef wolvendagen het volgende:
BP is maagd omdat hij niet kan omgaan met meisjes
Nonsens.quote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens. Alleen jij bent onhandelbaar.
quote:
Omdat je je ideniteit niet wilt vrijgeven en omdat je niet met meisjes om ken gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit een nies in mijn neus vast.
Je geilt om mijn mysterie.quote:Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je je ideniteit niet wilt vrijgeven en omdat je niet met meisjes om ken gaan.
Tip: stof de kamer eens wat vakerquote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, dat was 7 keer niesen achter elkaar.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je wd was.
Eh?quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
UW COLBERT KAN NIET MEER DICHT EN UW BROEK LIJKT OP EEN LEGGING
Flikker op Mozy.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mysterie?
We weten wel dat je een nerd bent hoor.
Radio Oranje !quote:
U weetsquote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Zotheid het volgende:
Snow Patrol.
Over een week komt m'n boxset.quote:
LSD_quote:
Met wat er allemaal in?quote:
Doe maar Heroïne_.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LSD_
XTC_
Amfetamine_
Morfine_
MDMA_
Heroïne_
?
Nou?
2 CDsquote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met wat er allemaal in?
Alleen cd's? Of ook dvd's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe maar Heroïne_.
[..]
2 CDs
3 heavyweight LPs
2 DVDs
Lithographic print by Bradley Quinn
Full colour LP-sized booklet
Each box will be numbered and wrapped in clothPrijsindicatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
* Visual krijgtquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, waarom kan een deurpost niet gewoon aan de kant gaan als het ziet dat er een heup aankomt gewandeld.
Jawel hoor, maar de vavo bij mij op school zit vol dus ik ga straks is flink rond bellen. Maar naar verluidt zitten ze bijna allemaal al volquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet veel voor te doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |