quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een porsche voor 't slapen:
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 2 november 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenweeral een Porsche-topic.
quote:Op maandag 2 november 2009 07:12 schreef motorbloempje het volgende:
porsche ...
mogge!
Maandag! Normale studieweek!![]()
Ik meot vandaag een keuze doen van 2 mensen die ik allebei even belangrijk vind. Veel details kan ik er moeilijk over zeggen though.quote:
Dankje.quote:Op maandag 2 november 2009 08:05 schreef The_Dean het volgende:
Sterkte er maar mee dan![]()
En ook bij de tandarts
Omdat leraren niet alleen bezig zijn met lesgeven, maar ook nog lessen voor moeten bereiden en hoogstwaarschijnlijk ook nog tentamens van andere klassen na moeten kijken. Daarom.quote:Op maandag 2 november 2009 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom hebben leraren 3 weken de tijd om een tentamen na te kijken?![]()
In de tentamenperiode hebben ze geen lessen meer. Dan hebben ze 3 weken geen les. Verder hoeven ze ook dan minimaal 2 weken niets voor te bereiden...quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat leraren niet alleen bezig zijn met lesgeven, maar ook nog lessen voor moeten bereiden en hoogstwaarschijnlijk ook nog tentamens van andere klassen na moeten kijken. Daarom.
Jouw dooddoenersquote:
Nee, drie en een half topic over voetbal... wij noemen een keer Porsche en krijgen meteen gezeikquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, drie en een half topic over voetbal... wij noemen een keer Porsche en krijgen meteen gezeik
Heb ik met Metallica en Green Day ook gedaan. Rock 'n roll!quote:Op maandag 2 november 2009 10:13 schreef AMDB het volgende:
Of gewoon woensdagochtend lekker brak aan stage beginnen. Misschien doe ik dat wel gewoon
Wordt wel maar 3 uur slaap dan hoogstwaarschijnlijk, als ik kan slapenquote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik met Metallica en Green Day ook gedaan. Rock 'n roll!
Oh, en toen ik van Pinkpop kwam die zondag meteen 's nachts eerst nog even door om een nachtdienst te draaien
UItslapen, huis opruimen, chillen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
Wat heeft iedereen uitgespookt dit weekend?
Slapen kan wel als je dood bentquote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wordt wel maar 3 uur slaap dan hoogstwaarschijnlijk, als ik kan slapenKan er nogal slecht tegen, geen slaap. Maar ach, ik zie wel.
Hmm, meestal na een concert niet, dan ben ik vaak nogal hyperquote:
Ik heb er ook 12, maar daarvan zijn er 8(!) verplicht vastgezet rond kerst/ON. Verder duurt stage tot 22 januari o.i.d. Al is volgens mij de stageperiode een week te lang (21 weken ipv 20) vanwege de door school niet meegerekende week 53 dit jaar..quote:Op maandag 2 november 2009 10:38 schreef Mikkie het volgende:
Tot wanneer moet je stage lopen dan, AMDB? Ik heb iets van 12 vakantiedagen ofzo, moet nog maar eens gaan kijken wanneer ik die ga inzetten. Vandaag al een dag nodig, binnenkort ook een dag, en vorige week een halve dag gepakt. Niet handig, dus misschien deze week maar ergens een extra dagje draaien om te compenseren
Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, meestal na een concert niet, dan ben ik vaak nogal hyperAl hangt het er ook vanaf hoe wild het gaat. Zal wel niet bij deze band.
Ik ga naar The Dead Weather. Nieuwste band van Jack White (The White Stripes, The Raconteurs).quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En ik ook hoor, maar slaap sowieso erg weinig.
Hey kijk, daar hebben we spuit 11.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Vrijdag American Pie 2 gekeken, zaterdag gewerkt en gepokerd, zondag lui gedaan..quote:Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
Wat heeft iedereen uitgespookt dit weekend?
Afhankelijk van verdere contracten hier ga ik dat denk ik ook doen. Even paar projectjes afronden thuisquote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Verplichte vrije dagen zijn wel ruk ja, daar doe ik niet aan.
Al neem ik denk ik wel een weekje vrij rond kerst, gewoon om even te kunnen chillen.
quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey kijk, daar hebben we spuit 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch balen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Juist, gewoon even niks doen en weg van het gezeik. Als alle collega's dat doen, waarom jij dan niet?.
Oh, ook hier even blij zijn: m'n drugsdealende huisgenoot gaat eindelijk weg uit huis
Zonder koffie trek ik dat ook nog wel hoor... denk niet dat koffie [naast dat het gewoon lekker is] echt meer zoveel effect op me heeftquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, niet gek dat je zoveel koffie nodig hebtIk zou dat echt niet volhouden
Ik voorspel hoofdpijn als je het niet drinktquote:Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonder koffie trek ik dat ook nog wel hoor... denk niet dat koffie [naast dat het gewoon lekker is] echt meer zoveel effect op me heeft
Dat hoef ik je niet meer te voorspellenquote:Op maandag 2 november 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik voorspel hoofdpijn als je het niet drinkt
Je doet een maand extra stage maar je kan maar 12 dagen vrij nemen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Verplichte vrije dagen zijn wel ruk ja, daar doe ik niet aan.
Al neem ik denk ik wel een weekje vrij rond kerst, gewoon om even te kunnen chillen. Verder wil ik misschien in mei nog op studiereis, dat kost me weer minimaal 3 dagen. Dan gaat het hard, dus verder moet ik nog even kijken. Ik heb gewoon bewust een maand stage extra gepland (43 weken ipv 39), zodat ik geen gedoe zou hebben met dagen inhalen enzo, maar dat ik lekker vrij kan nemen. Misschien kun jij daar ook nog iets mee, AMDB? Dat je al een week extra moet?
Dát is een goed punt...quote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Dat is verre van balen. Ik moet al die shit niet en als klap op de vuurpijl hadden we de hele dag vaag volk over de vloer, de halve nacht door. Da's niet prettig als je vlak bij de buitendeur slaapt. Je wooncomfort wordt gewoon verneukt want met al die wausen die je in huis op 'bezoek' krijgt, is er ook geen sprake meer van rust.
Gewoon voedzaam voedsel. Klinkt dom, maar wat ik bedoel dat je moet zorgen dat je energiereserves weer opbouwd zeg maar, dus dingen met vezels, pasta's [koude pastasalade], bananen enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 10:57 schreef AMDB het volgende:
Ik denk dat ik woensdagochtend maar wat Red Bull meeneem naar stage, anders ga ik vast dood.
Nee.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef AMDB het volgende:
Is het raar als je nog nooit geblowd hebt?
Oeh, fruit en broodjes gezond. Daar word je altijd weer lekker fris van ja.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon voedzaam voedsel. Klinkt dom, maar wat ik bedoel dat je moet zorgen dat je energiereserves weer opbouwd zeg maar, dus dingen met vezels, pasta's [koude pastasalade], bananen enzo.
Of gewoon boterhammen met pindakaas
Formulieren invullen als je vrij wilt? Weet je zeker dat je niet gewoon in een TBS kliniek vast zit?quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Waarschijnlijk zal bij ons e.e.a. ook wel volgens de CAO moeten, maar dan moet je ook allemaal officiële formulieren enzo invullen als je eens een keer vrij wilt. Dat is me gewoon te veel werk.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef AMDB het volgende:
Is het raar als je nog nooit geblowd hebt?
Bij mij niet... Jesus wat een saaiheidquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook wel weekend eigenlijk. Stageperiode begint gelukkig wel op te schietenKan niet wachten tot ik klaar ben.
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar er zitten nu alweer redelijk wat weken op. Nog 12 weken te gaan waarvan 2 vrij. Dus 10 weken stage lopen nog.quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Bij mij niet... Jesus wat een saaiheidBen blij als ik weer student ben
Laats toch nog een hele studie over gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Precies! Dat soort dingen is eigenlijk veel beter. Is met katers enzo ook zo. Koffie is dan wel lekker, maar helpt helemaal niks. Gewoon even goed eten, met wat je noemde inderdaad, dan ben je er zo weer bovenop.
Is ook hetzelfde idee eigenlijk, gewoon weer de energie, vitamine's enzo opbouwen.
Energiedrankjes helpen ook maar even en trekken vaak nog meer energie uit het lichaam waardoor de dip daarna nog wat dieper word
Ben ook wel weer toe aan weekendquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook wel weekend eigenlijk. Stageperiode begint gelukkig wel op te schietenKan niet wachten tot ik klaar ben.
Mag ik het rapport over 2 uurtjes op mijn bureau hebben liggen? B.v.d.quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Laats toch nog een hele studie over gemaaktKoffie bleek slecht te werken, je moet juist zorgen dat je veel zout binnen krijgt, vet eet en veel water drinkt (zoveel mogelijk vocht proberen vast te houden). Koffie ontrekt vocht van je lichaam en werkt dus tegenovergesteld..
Het heeft allebei zo zn voor en nadelen. Nu heb je geen huiswerk/tentamens etcquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Bij mij niet... Jesus wat een saaiheidBen blij als ik weer student ben
Dat was de samenvatting van het rapport. Lijkt me voldoende om mee verder te kunnenquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mag ik het rapport over 2 uurtjes op mijn bureau hebben liggen? B.v.d.
Klopt, alleen ben ik nou in het weekend ook meer vermoeid.. Ook is het jammer dat ik nu niet op een donderdag uit kan gaan.. Dat zou wel kunnen als ik gewoon naar school zou moeten op vrijdag,quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef AMDB het volgende:
Ik vind het wel relaxt dat weekend ook echt weekend is. Met school loop je vaak het hele weekend aan te hikken tegen iets dat je zondagavond op het laatste moment nog moet maken. Dan heb je ook geen lekker weekend![]()
Vorig jaar moest ik altijd op maandagochtend een opdracht inleveren, en dan standaard zondagavond nog besluiten bij m'n vriendin te blijven. Dan maandagochtend om 11.00 thuiskomen, terwijl de opdracht om 12.00 ingeleverd moest worden. Was vaak net op tijdEn dat gaat dan zo weken achter elkaar door.
Ik ga zeker weten ook een leukere opdracht zoeken. Wat ik nu doe is gewoon te saai en te makkelijk. Ik werk effectief ongeveer 1u per dag...de rest vreet ik uit mn neus. en NOG zeggen ze dat ik goed bezig ben, lig voor op schema en ik ben volgens hun "gedisciplineerd"quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar er zitten nu alweer redelijk wat weken op. Nog 12 weken te gaan waarvan 2 vrij. Dus 10 weken stage lopen nog.
Voor je het weet is het kerstBij afstudeerstage toch maar op zoek naar een leukere stageplek.
Waar loop jij eigenlijk stage, en vanuit welke opleiding?
Dat wel, maar in het weekend deed ik ook niks voor school hoorquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef AMDB het volgende:
Ik vind het wel relaxt dat weekend ook echt weekend is. Met school loop je vaak het hele weekend aan te hikken tegen iets dat je zondagavond op het laatste moment nog moet maken. Dan heb je ook geen lekker weekend![]()
Vorig jaar moest ik altijd op maandagochtend een opdracht inleveren, en dan standaard zondagavond nog besluiten bij m'n vriendin te blijven. Dan maandagochtend om 11.00 thuiskomen, terwijl de opdracht om 12.00 ingeleverd moest worden. Was vaak net op tijdEn dat gaat dan zo weken achter elkaar door.
Ik werk hieraan mee: http://www.renault.nl/mod(...)minat-gps-navigatie/quote:
Oh daar heb ik wel wat over gelezen, dat wordt toch ontwikkeld om nog te kunnen concurreren met GPS op telefoons?quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik werk hieraan mee: http://www.renault.nl/mod(...)minat-gps-navigatie/
Niet zo leuk als het lijkt hoor
En om het gekloot met (gestolen) PND's tegen te gaanquote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel wat over gelezen, dat wordt toch ontwikkeld om nog te kunnen concurreren met GPS op telefoons?
En de TomTom kan natuurlijk niet meer van het raam afflikkeren tijdens het rijden (zo'n ding met zuignap). Dat is zo irritant als je aan 't rijden bentquote:Op maandag 2 november 2009 11:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En om het gekloot met (gestolen) PND's tegen te gaan
een echte vent kan dat ook tijdens z'n stagequote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
Ja dat mis ik ook heel erg, ook het doordeweeks lekker lang doorbieren en film kijken met huisgenoten.
Fysiek/mentaal is het ook allemaal wel te doen. Alleen hoe kom ik van bijvoorbeeld Nijmegen of Den Bosch naar mijn stageadres om 9uur sochtends?quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een echte vent kan dat ook tijdens z'n stage
liftenquote:Op maandag 2 november 2009 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fysiek/mentaal is het ook allemaal wel te doen. Alleen hoe kom ik van bijvoorbeeld Nijmegen of Den Bosch naar mijn stageadres om 9uur sochtends?Dat is het grootste probleem..
quote:
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een echte vent kan dat ook tijdens z'n stage
als je maar kunt Fok!kenquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.
Dat kan ik niet eens als ik nuchter ben na 12u slaap en een perfect uitgebalanceerd ontbijtquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.
Dan had je gewoon meer hersenen moeten hebben, niks meer aan te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens als ik nuchter ben na 12u slaap en een perfect uitgebalanceerd ontbijt
Dan slaap ik liever, of lezen. Maar computer, nee, absoluut niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
FOK!ken met een kater op bed, heerlijk
Nee, ik heb mijn stageopdracht gewoon al bijna afquote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan had je gewoon meer hersenen moeten hebben, niks meer aan te doen.
En augurk.quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan slaap ik liever, of lezen. Maar computer, nee, absoluut niet.
Ik krijg nu helemaal zin in een kater-ontbijt. Afbakbrood/stokbrood met mayonaise en tonijn
Ja echt hè, broodje tonijnsalade met plakjes augurkquote:
Goed planquote:
Vergaderingen van de Weekend Commissie op de maandag?!quote:Op maandag 2 november 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
zelf hamburgers maken is traditie op de vergaderingen van de weekendCommissiehet is zelfs altijd bij ons thuis daarom
Waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, weekendCommissie, van de studievereniging, die dus het weekendje weg organiseert
Dus het is altijd bij jou thuis, maar het is ook de eerste vergadering?quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, dit is de eerste vergadering
maar, ik ga er weer eens vandoor: college
quote:Op maandag 2 november 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
zelf hamburgers maken is traditie op de vergaderingen van de weekendCommissiehet is zelfs altijd bij ons thuis daarom
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, dit is de eerste vergadering
Progressiequote:Op maandag 2 november 2009 13:13 schreef AMDB het volgende:
Zo, met het uizoeken van een probleem kwam ik achter de oplossing op een ander probleem.
Nu alleen dat 1e probleem nog oplossen
De andere is echter niet op te lossen. Ben op zoek naar gegevens over windweerstand maar die zijn er dus niet van dit type productquote:
Windtunneltestenquote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
De andere is echter niet op te lossen. Ben op zoek naar gegevens over windweerstand maar die zijn er dus niet van dit type product
quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eflitst__.html?p=4,3
Ik bel je volgende week om 7 uur op om je hieraan te herinnerenquote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ok. Ik beloof mezelf plechtig niet meer naar colleges op maandag te gaan.
Help me herinneren.
je moet vandaag niet naar collega gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Help me herinneren.
Zwakkeling.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Help me herinneren.
Dat komt he-le-maal goedquote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je moet vandaag niet naar collega gaan.
ja, voor het weekend voor dit collegejaarquote:
Ja, om 1 uur was ik al thuis. Verkorte roosters deze week door besprekingen.quote:
220 euro voor zo'n overschrijding is een koopjequote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eflitst__.html?p=4,3
quote:
Euh, geen?quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Prima steen om onder te liggenquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop voor haar onder deze:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me een stuk minder aantrekkelijk om onder te liggen...quote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel straatklinkers liggen maar die zien er toch anders uit.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Nee. Niet hier op het werk in ieder geval.quote:
Ja heerlijk weekend gehadquote:
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Niet hier op het werk in ieder geval.
Druk weekendje gehad en uiteindelijk niet eens het gewenste resultaat behaaldquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend gehadAlthans, voor zover dat ging naast mijn lichamelijke problemen
![]()
Jij nog wat leuks gedaan?
Idd.. Ik zou er ook voor tekenenquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
220 euro voor zo'n overschrijding is een koopje.
Toont overigens maar weer aan dat er voldoende ruimte in het proces is om fouten te maken. Zo onfeilbaar als justitie zich altijd presenteert, hoeft het niet te zijn. Als de camera fout was geweest of de medewerker had er 156 van gemaakt, dan was het gepresenteerd als 'het is zo, dus je moet betalen'....
en wat was het gewenste resultaat dan?quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk weekendje gehad en uiteindelijk niet eens het gewenste resultaat behaald
Vandaag mega saaie dag dus ben blij als ie om is..
Hadden belangrijkste wedstrijd van het jaar met de fanfare.. We gingen voor de winst maar dat viel uiteindelijk een beetje tegen..quote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
en wat was het gewenste resultaat dan?
Hey! Onze scootermuisquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend gehadAlthans, voor zover dat ging naast mijn lichamelijke problemen
![]()
Jij nog wat leuks gedaan?
Dat is wel jammer danquote:Op maandag 2 november 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hadden belangrijkste wedstrijd van het jaar met de fanfare.. We gingen voor de winst maar dat viel uiteindelijk een beetje tegen..
Euh, nee niet echt. Al neemt de spierpijn wel elke dag af.quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey! Onze scootermuis
Ben je al beetje aan het genezen?
We leven met je mee hoor..quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, nee niet echt. Al neemt de spierpijn wel elke dag af.
Ik zit ziek thuis, dus neequote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We leven met je mee hoor..![]()
Nog taartgevechten op het werk gehad?
Wel goedquote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef DjRex89 het volgende:
Hoe was je fotoshoot eigenlijk gegaan?
Dat was dit weekend jaquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
En je had toch ook nog een date of was dat niet dit weekend?
Vertel!quote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel goedwas heel gaaf om eens met een andere fotograaf op pad te zijn. De foto's zijn ook echt heel mooi geworden. De onbewerkte versies waren dat al
![]()
[..]
Dat was dit weekend ja
Ziek omdat je je kut voelt, of ziek wegens je ongeluk...?quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit ziek thuis, dus nee![]()
Dankjewel
Meer details!quote:
Ziek omdat ik vanmorgen last had van spierspanningshoofdpijn. Zo erg dat ik er van over ging geven. En voor de rest kon ik lichamelijk ook niets. Ik kan op het moment niet lopen zonder steun van iets.quote:Op maandag 2 november 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ziek omdat je je kut voelt, of ziek wegens je ongeluk...?
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?quote:
Zn pincode?quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?
Heeft ie een beetje geld?quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?
Pas op dat je niet verzuipt.. Hier regent het iig best hardquote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef Puala het volgende:
Maar pa heeft me over weten te halen tot een wandeling door de sligro, dus ik ga is ff kleren zoeken etc
Bootje grijp je kans, alles kan kapotquote:Op maandag 2 november 2009 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet?
[..]
Een oudere zus, getrouwd etc.
* Bootje84 zoekt het adres op van die zus. Wie helpt mee zoeken?quote:
Dan krimpt ie neem ik aan?quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, m'n helmvoering ligt nu in een teil warm water met wasmiddel. Nu maar hopen dat dat goed gaat.
Ik wilde 't eerst in de wasmachine flikkeren maar blijkbaar was dat niet zo slim (). Nu maar zo
.
Bidden jullie mee?
Hier valt het nog mee, maar de lucht voorspelt weinig goedsquote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pas op dat je niet verzuipt.. Hier regent het iig best hard
Hier is het net opgehoudenquote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan krimpt ie neem ik aan?
[..]
Hier valt het nog mee, maar de lucht voorspelt weinig goeds
Niet echt een liefhebber, maar sinds een tijdje ben ik weer een beetje aan het lezen. Voornamelijk thrillers. Toevallig vandaag nog een boek binnen gekregen, 'In mijn onschuld', van Merel van Groningen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het net opgehouden
Nog boeken liefhebbers hier?
Alleen vieze boekjesquote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het net opgehouden
Nog boeken liefhebbers hier?
Je kunt ook zelf in de wasmachine erbij kruipen, met dat ding op je hoofd. Dan blijft 'ie in elk geval de goede pasvorm houdenquote:
Dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf in de wasmachine erbij kruipen, met dat ding op je hoofd. Dan blijft 'ie in elk geval de goede pasvorm houden
Ik lees ook voornamelijk thrillers maar niet van Nederlandse schrijvers..quote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet echt een liefhebber, maar sinds een tijdje ben ik weer een beetje aan het lezen. Voornamelijk thrillers. Toevallig vandaag nog een boek binnen gekregen, 'In mijn onschuld', van Merel van Groningen.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf in de wasmachine erbij kruipen, met dat ding op je hoofd. Dan blijft 'ie in elk geval de goede pasvorm houden
Ik ben pas sinds een half jaar weer aan het lezen, voornamelijk Deaver, Grisham, Slaughter en nu een boek van Harlan Coben.quote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik lees ook voornamelijk thrillers maar niet van Nederlandse schrijvers..
Heb als aanrader "Mannen die vrouwen haten" gekregen dus ben benieuwd of iemand die al gelezen heeft?
Is niet erg! Ik moet wel vaker de meest voor de hand liggende oplossing aan mensen uitleggen. Het is soms zo simpel dat je er zelf niet meteen aan denktquote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Deel 2 en 3 heb ik ook thuis liggenquote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds een half jaar weer aan het lezen, voornamelijk Deaver, Grisham, Slaughter en nu een boek van Harlan Coben.
'Mannen die vrouwen haten' van Stieg Larsson kreeg ik ook aangeraden. Had heel lang zoiets van 'het zal wel', maar een tijdje terug toch in begonnen. Ik vond 't een heerlijk boek en baalde toen ik het uit had, dat ging namelijk opeens heel snel. Ik moet me inhouden om deel twee en drie niet zelf te gaan kopen, maar laat ze denk ik op het verlanglijstje staan voor kerst
.
Veel positieve verhalen gehoord over Mannen die vrouwen haten, maar meestal zijn het vermakelijke, maar toch niet zulke goed geschreven boeken. Damn, begin nooit aan de grote klassiekers, elk vermakelijk boek lijkt dan ineens saai enzoquote:Op maandag 2 november 2009 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 heb ik ook thuis liggenHeb ook Lost Symbols van Dan Brown liggen. Keus genoeg, alleen weet ik niet welke ik nou moet kiezen
Ludlumquote:Op maandag 2 november 2009 17:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Veel positieve verhalen gehoord over Mannen die vrouwen haten, maar meestal zijn het vermakelijke, maar toch niet zulke goed geschreven boeken. Damn, begin nooit aan de grote klassiekers, elk vermakelijk boek lijkt dan ineens saai enzo![]()
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Dan Brown eigenlijk.
Verder wil ik iedereen die van actie/thriller houdt aanraden om eens een boek van Matthew O'Reilly te lezen, die boeken zijn net alsof je een Die-Hard film kijkt, actie van begin tot eind en heel erg spannend![]()
Verder: Preston & Child, Robert Ludlum
Ze zijn wel moeilijk jaquote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ludlum![]()
Op een of andere manier kom ik daar gewoon niet doorheenAl een paar boeken geprobeerd maar nog geen een uitgelezen..
25quote:
Hier regende het best hardquote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pas op dat je niet verzuipt.. Hier regent het iig best hard
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Bootje84 het volgende:
Heb ik 1 vrouwelijke collega op mn afstudeerlocatie, blijkt ze pot te zijn
De enige vrouw bij mij is de vrouw van de directeurquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Bootje84 het volgende:
Heb ik 1 vrouwelijke collega op mn afstudeerlocatie, blijkt ze pot te zijn
Collega van Puala in de kroeg tegen z'n vrienden: "Ik heb 1 vrouw op de afdeling, en die zit op FOK!quote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Puala het volgende:
Ik ben bij ons de enige vrouw op de afdeling
quote:Op maandag 2 november 2009 17:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Collega van Puala in de kroeg tegen z'n vrienden: "Ik heb 1 vrouw op de afdeling, en die zit op FOK!"
Vergeleken met haar ben ik een kabouter johquote:Op maandag 2 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Tja, het is opzich wel een aardige meid (wel een boom ook, 1.92m lang) maar wel tof.
Lange vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Tja, het is opzich wel een aardige meid (wel een boom ook, 1.92m lang) maar wel tof.
QFT!quote:
Daar kwam ik al helemaal niet doorheenquote:Op maandag 2 november 2009 17:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze zijn wel moeilijk jaProbeer anders gewoon de Bourne boeken o.i.d. Heb er zelf ook maar een paar gelezen, maar m'n ouders hebben ze allemaal liggen.
Bij mij ookquote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
De enige vrouw bij mij is de vrouw van de directeur![]()
Dat is wel oud dan..quote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
25
[..]
Hier regende het best hardmaar toen we naar buiten moesten was het droog
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 18:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel oud dan..
Relatief gezien dan he..
Ik vind het best veelquote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.
En wat vind je er van?quote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef jna het volgende:
Ben pas begonnen met het verloren symbool van Dan Brown
quote:
ben nog niet ver genoeg om er iets over te zeggen. Het echte avontuur moet nog beginnenquote:
Oh ok, laat dan ff weten als je hem uit hebtquote:Op maandag 2 november 2009 18:53 schreef jna het volgende:
[..]
ben nog niet ver genoeg om er iets over te zeggen. Het echte avontuur moet nog beginnen
Precies...quote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.
Op welke zender ?quote:
Zo'n vieze oude man...quote:
Ja, 8 jaar is beter?quote:
Tnx maatquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 01-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 113 Luctor.et.Emergo
02. 070 Isdatzo
03. 067 The_Dean
04. 063 L.no
05. 030 Mikkie
06. 017 Bootje84
07. 017 PieterBas
08. 007 motorbloempje
09. 001 DjRex89
10. 001 Pugg
Reeks-statistieken!
Luctor!quote:
In de bak houden ze wel van mannen die het met jonge meisjes iets hebben gedaanquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de bak houden ze wel van mannen die het met jonge meisjes iets hebben gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Daarom kon ik hem ook makenquote:
We kennen elkaar al meer dan de helft van ons leven piet. Dat is toch wat..quote:
En jullie zijn elkaar nog steeds niet beuh?quote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We kennen elkaar al meer dan de helft van ons leven piet. Dat is toch wat..
hoi Lquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
dat 'mmm nieuw vlees' maakte het wat minder vind ik.
Nee, wij hebben ook een hele open relatiequote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jullie zijn elkaar nog steeds niet beuh?![]()
![]()
je mag mijn grappen niet bekritiserenquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
dat 'mmm nieuw vlees' maakte het wat minder vind ik.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, wij hebben ook een hele open relatie
Alleen omdat ze Limburgs isquote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je mag mijn grappen niet bekritiseren
Op zich vind ik dat wel een goede regel.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je mag mijn grappen niet bekritiseren
Soms hè, heel soms, zijn mijn ideeën toch niet zo verkeerdquote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel een goede regel.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms hè, heel soms, zijn mijn ideeën toch niet zo verkeerd.
Get a room.quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wij zitten soms wel op één lijn.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Ik eis vrede jongens. Limburgers hebben jullie vast geen trauma bezorgd.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 't heeft wel iets als je bekeken wordt hè.
Ik heb Duits gehad van een Limburger.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Ik eis vrede jongens. Limburgers hebben jullie vast geen trauma bezorgd.
Of Limburgs gehad van een Duitser? Ik zie het verschil niet helemaal namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Duits gehad van een Limburger.
Blijf maar ziek dan.quote:
Maar Duits is sowieso (quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Duits gehad van een Limburger.
Ik zíe het verschil wel, horen daarentegenquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of Limburgs gehad van een Duitser? Ik zie het verschil niet helemaal namelijk
Bye.quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
Dan ben ik ff trainen..
Kunnen jullie dit topic ondertussen ff vol maken
Duits vind ik niet zo'n probleem, Frans, dát is pas een kuttaalquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijf maar ziek dan.
[..]
Maar Duits is sowieso () een rottaal.
Frans is ook een kuttaal, maar dat klinkt tenminste niet zo bot als de Duitse.quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duits vind ik niet zo'n probleem, Frans, dát is pas een kuttaal.
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal, maar dat klinkt tenminste niet zo bot als de Duitse.
Bij de Franse taal kan je maar zo veel bullshit lullen als je wilt, maar het blijft romantisch klinken.
Tja, als je geen Duits kan, heb je vast de zelfde effect.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.
Inderdaad als hij Nederlands praatte was het nog steeds Duits.quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zíe het verschil wel, horen daarentegen.
Is wel lekker hoor. En je krijgt te eten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |