een echte vent kan dat ook tijdens z'n stagequote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
Ja dat mis ik ook heel erg, ook het doordeweeks lekker lang doorbieren en film kijken met huisgenoten.
Fysiek/mentaal is het ook allemaal wel te doen. Alleen hoe kom ik van bijvoorbeeld Nijmegen of Den Bosch naar mijn stageadres om 9uur sochtends?quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een echte vent kan dat ook tijdens z'n stage
liftenquote:Op maandag 2 november 2009 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fysiek/mentaal is het ook allemaal wel te doen. Alleen hoe kom ik van bijvoorbeeld Nijmegen of Den Bosch naar mijn stageadres om 9uur sochtends?Dat is het grootste probleem..
quote:
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een echte vent kan dat ook tijdens z'n stage
als je maar kunt Fok!kenquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.
Dat kan ik niet eens als ik nuchter ben na 12u slaap en een perfect uitgebalanceerd ontbijtquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh jawel, maar echt scherp werk afleveren kan de volgende ochtend dan niet.
Dan had je gewoon meer hersenen moeten hebben, niks meer aan te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens als ik nuchter ben na 12u slaap en een perfect uitgebalanceerd ontbijt
Dan slaap ik liever, of lezen. Maar computer, nee, absoluut niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
FOK!ken met een kater op bed, heerlijk
Nee, ik heb mijn stageopdracht gewoon al bijna afquote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan had je gewoon meer hersenen moeten hebben, niks meer aan te doen.
En augurk.quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan slaap ik liever, of lezen. Maar computer, nee, absoluut niet.
Ik krijg nu helemaal zin in een kater-ontbijt. Afbakbrood/stokbrood met mayonaise en tonijn
Ja echt hè, broodje tonijnsalade met plakjes augurkquote:
Goed planquote:
Vergaderingen van de Weekend Commissie op de maandag?!quote:Op maandag 2 november 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
zelf hamburgers maken is traditie op de vergaderingen van de weekendCommissiehet is zelfs altijd bij ons thuis daarom
Waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, weekendCommissie, van de studievereniging, die dus het weekendje weg organiseert
Dus het is altijd bij jou thuis, maar het is ook de eerste vergadering?quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, dit is de eerste vergadering
maar, ik ga er weer eens vandoor: college
quote:Op maandag 2 november 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
zelf hamburgers maken is traditie op de vergaderingen van de weekendCommissiehet is zelfs altijd bij ons thuis daarom
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, dit is de eerste vergadering
Progressiequote:Op maandag 2 november 2009 13:13 schreef AMDB het volgende:
Zo, met het uizoeken van een probleem kwam ik achter de oplossing op een ander probleem.
Nu alleen dat 1e probleem nog oplossen
De andere is echter niet op te lossen. Ben op zoek naar gegevens over windweerstand maar die zijn er dus niet van dit type productquote:
Windtunneltestenquote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
De andere is echter niet op te lossen. Ben op zoek naar gegevens over windweerstand maar die zijn er dus niet van dit type product
quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eflitst__.html?p=4,3
Ik bel je volgende week om 7 uur op om je hieraan te herinnerenquote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ok. Ik beloof mezelf plechtig niet meer naar colleges op maandag te gaan.
Help me herinneren.
je moet vandaag niet naar collega gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Help me herinneren.
Zwakkeling.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Help me herinneren.
Dat komt he-le-maal goedquote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je moet vandaag niet naar collega gaan.
ja, voor het weekend voor dit collegejaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |