Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Bootje84 het volgende:
Heb ik 1 vrouwelijke collega op mn afstudeerlocatie, blijkt ze pot te zijn
De enige vrouw bij mij is de vrouw van de directeurquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Bootje84 het volgende:
Heb ik 1 vrouwelijke collega op mn afstudeerlocatie, blijkt ze pot te zijn
Collega van Puala in de kroeg tegen z'n vrienden: "Ik heb 1 vrouw op de afdeling, en die zit op FOK!quote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Puala het volgende:
Ik ben bij ons de enige vrouw op de afdeling
quote:Op maandag 2 november 2009 17:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Collega van Puala in de kroeg tegen z'n vrienden: "Ik heb 1 vrouw op de afdeling, en die zit op FOK!"
Vergeleken met haar ben ik een kabouter johquote:Op maandag 2 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Tja, het is opzich wel een aardige meid (wel een boom ook, 1.92m lang) maar wel tof.
Lange vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Tja, het is opzich wel een aardige meid (wel een boom ook, 1.92m lang) maar wel tof.
QFT!quote:
Daar kwam ik al helemaal niet doorheenquote:Op maandag 2 november 2009 17:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze zijn wel moeilijk jaProbeer anders gewoon de Bourne boeken o.i.d. Heb er zelf ook maar een paar gelezen, maar m'n ouders hebben ze allemaal liggen.
Bij mij ookquote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
De enige vrouw bij mij is de vrouw van de directeur![]()
Dat is wel oud dan..quote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
25
[..]
Hier regende het best hardmaar toen we naar buiten moesten was het droog
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 18:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel oud dan..
Relatief gezien dan he..
Ik vind het best veelquote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.
En wat vind je er van?quote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef jna het volgende:
Ben pas begonnen met het verloren symbool van Dan Brown
quote:
ben nog niet ver genoeg om er iets over te zeggen. Het echte avontuur moet nog beginnenquote:
Oh ok, laat dan ff weten als je hem uit hebtquote:Op maandag 2 november 2009 18:53 schreef jna het volgende:
[..]
ben nog niet ver genoeg om er iets over te zeggen. Het echte avontuur moet nog beginnen
Precies...quote:Op maandag 2 november 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind je? 7 jaar verschil valt me nog wel mee hoor.
Op welke zender ?quote:
Zo'n vieze oude man...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |