220 euro voor zo'n overschrijding is een koopjequote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eflitst__.html?p=4,3
quote:
Euh, geen?quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Prima steen om onder te liggenquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop voor haar onder deze:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me een stuk minder aantrekkelijk om onder te liggen...quote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel straatklinkers liggen maar die zien er toch anders uit.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Nee. Niet hier op het werk in ieder geval.quote:
Ja heerlijk weekend gehadquote:
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Niet hier op het werk in ieder geval.
Druk weekendje gehad en uiteindelijk niet eens het gewenste resultaat behaaldquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend gehadAlthans, voor zover dat ging naast mijn lichamelijke problemen
![]()
Jij nog wat leuks gedaan?
Idd.. Ik zou er ook voor tekenenquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
220 euro voor zo'n overschrijding is een koopje.
Toont overigens maar weer aan dat er voldoende ruimte in het proces is om fouten te maken. Zo onfeilbaar als justitie zich altijd presenteert, hoeft het niet te zijn. Als de camera fout was geweest of de medewerker had er 156 van gemaakt, dan was het gepresenteerd als 'het is zo, dus je moet betalen'....
en wat was het gewenste resultaat dan?quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Druk weekendje gehad en uiteindelijk niet eens het gewenste resultaat behaald
Vandaag mega saaie dag dus ben blij als ie om is..
Hadden belangrijkste wedstrijd van het jaar met de fanfare.. We gingen voor de winst maar dat viel uiteindelijk een beetje tegen..quote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
en wat was het gewenste resultaat dan?
Hey! Onze scootermuisquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend gehadAlthans, voor zover dat ging naast mijn lichamelijke problemen
![]()
Jij nog wat leuks gedaan?
Dat is wel jammer danquote:Op maandag 2 november 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hadden belangrijkste wedstrijd van het jaar met de fanfare.. We gingen voor de winst maar dat viel uiteindelijk een beetje tegen..
Euh, nee niet echt. Al neemt de spierpijn wel elke dag af.quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey! Onze scootermuis
Ben je al beetje aan het genezen?
We leven met je mee hoor..quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, nee niet echt. Al neemt de spierpijn wel elke dag af.
Ik zit ziek thuis, dus neequote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We leven met je mee hoor..![]()
Nog taartgevechten op het werk gehad?
Wel goedquote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef DjRex89 het volgende:
Hoe was je fotoshoot eigenlijk gegaan?
Dat was dit weekend jaquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
En je had toch ook nog een date of was dat niet dit weekend?
Vertel!quote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel goedwas heel gaaf om eens met een andere fotograaf op pad te zijn. De foto's zijn ook echt heel mooi geworden. De onbewerkte versies waren dat al
![]()
[..]
Dat was dit weekend ja
Ziek omdat je je kut voelt, of ziek wegens je ongeluk...?quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit ziek thuis, dus nee![]()
Dankjewel
Meer details!quote:
Ziek omdat ik vanmorgen last had van spierspanningshoofdpijn. Zo erg dat ik er van over ging geven. En voor de rest kon ik lichamelijk ook niets. Ik kan op het moment niet lopen zonder steun van iets.quote:Op maandag 2 november 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ziek omdat je je kut voelt, of ziek wegens je ongeluk...?
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?quote:
Zn pincode?quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?
Heeft ie een beetje geld?quote:Op maandag 2 november 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Een lekker lijf, een leuk koppie d'r op en gewoon een leuk karakter? Wat wil je nog meer weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |