quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een porsche voor 't slapen:
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 2 november 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenweeral een Porsche-topic.
quote:Op maandag 2 november 2009 07:12 schreef motorbloempje het volgende:
porsche ...
mogge!
Maandag! Normale studieweek!![]()
Ik meot vandaag een keuze doen van 2 mensen die ik allebei even belangrijk vind. Veel details kan ik er moeilijk over zeggen though.quote:
Dankje.quote:Op maandag 2 november 2009 08:05 schreef The_Dean het volgende:
Sterkte er maar mee dan![]()
En ook bij de tandarts
Omdat leraren niet alleen bezig zijn met lesgeven, maar ook nog lessen voor moeten bereiden en hoogstwaarschijnlijk ook nog tentamens van andere klassen na moeten kijken. Daarom.quote:Op maandag 2 november 2009 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom hebben leraren 3 weken de tijd om een tentamen na te kijken?![]()
In de tentamenperiode hebben ze geen lessen meer. Dan hebben ze 3 weken geen les. Verder hoeven ze ook dan minimaal 2 weken niets voor te bereiden...quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat leraren niet alleen bezig zijn met lesgeven, maar ook nog lessen voor moeten bereiden en hoogstwaarschijnlijk ook nog tentamens van andere klassen na moeten kijken. Daarom.
Jouw dooddoenersquote:
Nee, drie en een half topic over voetbal... wij noemen een keer Porsche en krijgen meteen gezeikquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, drie en een half topic over voetbal... wij noemen een keer Porsche en krijgen meteen gezeik
Heb ik met Metallica en Green Day ook gedaan. Rock 'n roll!quote:Op maandag 2 november 2009 10:13 schreef AMDB het volgende:
Of gewoon woensdagochtend lekker brak aan stage beginnen. Misschien doe ik dat wel gewoon
Wordt wel maar 3 uur slaap dan hoogstwaarschijnlijk, als ik kan slapenquote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik met Metallica en Green Day ook gedaan. Rock 'n roll!
Oh, en toen ik van Pinkpop kwam die zondag meteen 's nachts eerst nog even door om een nachtdienst te draaien
UItslapen, huis opruimen, chillen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
Wat heeft iedereen uitgespookt dit weekend?
Slapen kan wel als je dood bentquote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wordt wel maar 3 uur slaap dan hoogstwaarschijnlijk, als ik kan slapenKan er nogal slecht tegen, geen slaap. Maar ach, ik zie wel.
Hmm, meestal na een concert niet, dan ben ik vaak nogal hyperquote:
Ik heb er ook 12, maar daarvan zijn er 8(!) verplicht vastgezet rond kerst/ON. Verder duurt stage tot 22 januari o.i.d. Al is volgens mij de stageperiode een week te lang (21 weken ipv 20) vanwege de door school niet meegerekende week 53 dit jaar..quote:Op maandag 2 november 2009 10:38 schreef Mikkie het volgende:
Tot wanneer moet je stage lopen dan, AMDB? Ik heb iets van 12 vakantiedagen ofzo, moet nog maar eens gaan kijken wanneer ik die ga inzetten. Vandaag al een dag nodig, binnenkort ook een dag, en vorige week een halve dag gepakt. Niet handig, dus misschien deze week maar ergens een extra dagje draaien om te compenseren
Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, meestal na een concert niet, dan ben ik vaak nogal hyperAl hangt het er ook vanaf hoe wild het gaat. Zal wel niet bij deze band.
Ik ga naar The Dead Weather. Nieuwste band van Jack White (The White Stripes, The Raconteurs).quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En ik ook hoor, maar slaap sowieso erg weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |