Andere clubs wel ja.quote:'Ik heb het nog niet goed gezien,' zei Been. 'Maar Babovic krijgt zeker een boete als hij iemand bewust heeft geslagen. We accepteren dat niet bij Feyenoord. Ander clubs doen dat wellicht wel, maar wij niet.'
Dat zelfs de aan 020 gelinieerde media tot het juiste oordeel als ondergetekende , dat is een wonder.quote:Voor de microfoon van Radio Rijnmond heeft Stefan Babovic zijn excuses aangeboden voor zijn rode kaart in De Klassieker tegen Ajax. 'Ik wil mijn excuses aanbieden voor de supporters, spelers en onze coach. Maar het was echt niet mijn intentie om hem te raken. Ik ben niet zo'n speler en ik spreek echt de waarheid. Ik kan niet opspringen met mijn armen omlaag. Je zal het op tv zien. Als ik hem dan toch raak, is een gele kaart begrijpelijk. Maar er was totaal geen intentie.' De rode kaart werd overigens door veel media betwist. Bij een vergelijkbare actie bleef Suarez een kaart bespaard.
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.quote:Ik ben niet zo'n speler en ik spreek echt de waarheid
Dat was een teamgenoot en geen tegenstander, duhquote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.
Oh, dus zit hij nu te liegen. Wat ben je toch een leuk gezellig joch.quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.
Ik ga niet eens in op zulke kansloze post, maar ik begrijp dat je als moderator daar wellicht anders tegen aan kijkt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, dus zit hij nu te liegen. Wat ben je toch een leuk gezellig joch.
Hij heeft een punt hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo zuigerig en op de man hè, dat voegt niks toe aan dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou die ik jou een paar uur terug gaf, was misplaatst.quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet zo zuigerig en op de man hè, dat voegt niks toe aan dit topic.
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?quote:Voor de microfoon van Radio Rijnmond liet scheidsrechter Blom na het zien van de televisiebeelden weten achter zijn beslissingen te blijven staan. 'Als je ziet hoe Babovic met zijn elleboog de neus raakt van Jan Vertonghen, dan staat daar maar een straf op, de rode kaart. Ik heb de beslissing zelf genomen, maar de assistent bevestigde dat ook. Of het niet zijn intentie was? Dat kan ik nooit weten. Op dat moment moet ik beoordelen wat ik feitelijk zie.'
'Ik heb de situatie met Suarez ook gezien en beoordeeld. Als hij zijn elleboog inzet komt hij op de schouder van Babovic terecht. Ik vond dat geen slaande beweging, moet ik eerlijk zeggen.'
'Of ik Van Dijk het rood had moeten besparen? Hier kan ik niet onderuit. Er wordt een duidelijke scoringskans ontnomen. Daar staat maar een straf op, de rode kaart. Daar hebben we duidelijke afspraken over gemaak
Wat? Kreeg hij in de samenvatting wel rood? Zoiets heb ik nog nooit gezien!quote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tadaaaa zie net Studio Sport. Gewoon rood voor Suarez.
Terecht!quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]
Gast, wie ben jij en wat is je probleem.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in op zulke kansloze post, maar ik begrijp dat je als moderator daar wellicht anders tegen aan kijkt.
Tuurlijk, zal jij terecht zeggen.quote:
Anders doe je even wat aan dat getroll hé, tering. Ik vind sowieso dat Ajacieden in hun topic moeten blijven en Feyenoorders hier. Discussie en trollen doe je maar in het live-topic.quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, wie ben jij en wat is je probleem.
[..]
Tuurlijk, zal jij terecht zeggen.
Ik vind dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar ze willen. En we letten er wel op dat het topic niet de spuigaten uitloopt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders doe je even wat aan dat getroll hé, tering. Ik vind sowieso dat Ajacieden in hun topic moeten blijven en Feyenoorders hier. Discussie en trollen doe je maar in het live-topic.
Tuurlijk, zolang er serieus wordt gediscussieerd boeit het mij niet of het nou een Feyenoordfan is, een Ajaxfan of van mij part een Anderlechtfan. Maar zodra dat achterlijke getroll komt verpest dat de sfeer in de topics en komt er alleen maar gejank en gezeik en gedoe... Ik snap jouw mening ook wel en dat het zo blijft, maar ik geef gewoon even mijn meningquote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar ze willen. En we letten er wel op dat het topic niet de spuigaten uitloopt.
Och, als het niet terecht was zou ik dat ook wel toegeven hoor. Blom zat gewoon goed. Voor de wedstrijd was het wat ongelukkig, maar daar kan hij weinig aan doen, dat is meer een taak voor Been. Mario propageert wel strijd maar de ploeg heeft daar tot nog toe te weinig gogme voor. Dat zal Feijenoord nog wel meer punten gaan kosten dit seizoen. Juist in de belangrijke wedstrijden.quote:
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...quote:Feyenoord krijgt meeste rode kaarten
AMSTERDAM - Stefan Babovic en Rob van Dijk werden in de wedstrijd tegen Ajax met rood van het veld gestuurd. Het was alweer de vijfde rode kaart van dit seizoen voor Feyenoord. RKC Waalwijk staat op de tweede plaats met vier rode prenten.
In totaal incasseerde de Rotterdamse club al 69 rode kaarten in de eredivisie, het meest van alle andere ploegen uit de nationale competitie.
Kerel...quote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
[calimero modus]quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijdenquote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Heb het nu wéér even gezien, maar Suarez had gewoon rood moeten krijgen inderdaad, maar goed, we hebben gewoon pech gehad daarover. Als hij rood had gehad had Ajax sowieso niet gewonnen.
Hoi meneer de trollquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijden. Zelfs met tien man is Ajax nog een klasse beter.
Dit dus.quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
Ga weg man, hij maakte een slaande beweging. Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
Precies, als er gewoon niemand op reageert gaan die jochies vanzelf weg.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!
Okee, je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Het was de schuld van Blom
Magoe, jammer dat jullie er niet waren. Mist toch iets, van feyenoord winnen met grote cijfers wordt langzamerhand gewoon maar het is toch leuker om IRL naar jullie te zwaaien
Wat moet hij doen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...
Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met veel concequenties.quote:
Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met teveel concequenties.
Zoals met de kaarten van Tomasson, Babovic, Cissé en v. Dijk: op dat moment is rood pakken absoluut niet nodig en je weet dat het (grote) gevolgen gaat hebben. Als het 1-1 of 0-1 stond had v. Dijk die actie moeten maken (dan maar AZ missen) maar waarom nu?
Ik heb het idee dat Been z'n spelers soms nog teveel als wilde paarden het veld opstuurt en daar zou Beenhakker misschien toch eens naar kunnen kijken.
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.
En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?
Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij erbij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.
En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
OHNOES!!!111!!!
Goed dat je 't meldt [ afbeelding ]
Elk puntje van 'kritiek' op Been is uit den boze, valt me al vaker op. Ik vind Been een geweldige vent en een goede trainer maar ook hij is niet perfect.quote:Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij er bij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?
Nogmaals: als ik wist wat Beenhakker precies zou zeggen, dan was ik wel miljonair en zat ik niet hier op Fok, mafkees.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?
Dat zou niet moeten nee, maar dat is blijkbaar dus wél nodig zoals je vandaag zag.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.
Ik zeg niet dat Been iets fout doet, ik zeg dat er iets fout in de hoofden van de spelers lijkt te zitten en dat krijgt Been er niet uit. Dat is geen schande ofzo, maar er moet wel wat aan gedaan worden want 4 geschorste spelers tegelijk is niet normaal.quote:Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
Dat dus.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.
Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
Je wordt met je neus op de feiten gedrukt tegen Sparta (wat kan gebeuren), en iets later begaan weer 2 spelers precies dezelfde misstap. En qua meeste gele kaarten staan we ook al bovenaan. Ik bekijk het juist in de context die kaarten. Waar waren die kaarten in godsnaam voor nodig?quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef Merkie het volgende:
Iedereen kan wel eens een verkeerde beslissing nemen. Ik vind het zo opportunistisch dat je hier nu over begint omdat het toevallig 2x in korte tijd gebeurt. Helemaal omdat je ook niet naar de context van de rode kaarten kijkt.
Ik heb ook de moeite genomen de wedstrijd te kijken, maar nadat Suarez mocht blijven staan en Babovic eraf moest was het geen wedstrijd meer.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
Hallo, ik heb tenminste nog de moeite genomen om de wedstrjd te kijken. Begin a.u.b. niet over een "volgende week hopen op beter"-mentaliteit tegen mij dan.
Ik trek ze niet op basis van 2 wedstrijden, ik trek ze op basis van maar liefst 4 spelers die een onverklaarbaar iets doen en daarmee een wedstrijd volledig de andere kant op doen kantelen. Het enige wat jij kunt roepen is dat we een slecht elftal hebben, maar dat is onzin. En als dat al zo was: dan moet daar wat aan gedaan worden.quote:Je kunt geen conclusies trekken over wat er aan de hand is, en of er wel wat aan de hand is, op basis van twee wedstrijden.
Dat we teveel spelers missen en het spel elke week zichtbaar slechter wordt (en het dus de vraag is of we uit de komende 12 wedstrijden ook wel 23 punten uitkomen), al heeft het eerste ook wel met het 2e te maken natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Merkie het volgende:
Waarom moet er wat aan gedaan worden? We hebben na 12 wedstrijden 23 punten, als ik dat even extrapoleer kom ik uit op een puntenaantal van 60-70 aan het eind van de rit, met dit slechte elftal. Ruim genoeg voor een 4e plek en 20 punten meer dan vorig jaar. Wat gaat er precies mis?
Balen manquote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.
Niet sprankelend, wel een stuk frisser en zelfverzekerder.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Merkie het volgende:
Vond jij ze tegen bijv. Vitesse, Willem II, Heracles Almelo en PSV zo sprankelend voetbal spelen dan? Het enige verschil dat ik gemerkt heb is dat we twee wedstrijden met 9 man beëindigd hebben en deze niet wisten te winnen.
Niet helemaal mee eens, Twente b.v. heeft in de afgelopen 3 jaar nog niet de helft uitgegeven van wat wij gedaan hebben en doet het met spelers die bij ons afvielen (Tiendalli) en bij Ajax stonden vandaag ook gewoon 5 of 6 jeugdspelers in de basis. En hoeveel heeft b.v. PSV nou uitgegeven de laatste jaren?quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ritmo, je verwacht echt veelste veel van een club die geen cent te makken heeft. Als we gerichte aankopen konden doen dan speelden we niet noodgedwongen met talentvolle jeugd op erg belangrijke posities zodra er één blessure is![]()
Zal ik doen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Balen man
Stuur die foto naar de KNJB
Het valt me gewoon op. Zal je zien dat als wij de 31e "Hamas Hamas" zingen, er wel gezeik komt/quote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef Langlearn het volgende:
Calimero gedrag.
Hij wel en ik niet.![]()
Op zoek naar een ideale wereld. Wat een sneu volk...
Want? Hij geeft z'n fout toe.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Droopie het volgende:
Die Blom mag van mij nu helemaal de pleuris krijgen na zijn optreden bij Studio Voetbal
Nee hij vond Suarez een gele kaart, toen Jan Mulder riep er niet mee eens te zijn was het opeens nou als jullie een rode kaart vinden dan ga ik met jullie mee.quote:
Ja ok, maar hij vond het in elk geval een kaart en stiekem eigenlijk wel een rode. Je hebt scheidsrechters die nog hadden ontkent.quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hij vond Suarez een gele kaart, toen Jan Mulder riep er niet mee eens te zijn was het opeens nou als jullie een rode kaart vinden dan ga ik met jullie mee.
De knvb is sinds enkele jaren bezig om middels de communicatie afdeling hun personeel in te fluisteren wat er wel en niet moet worden gezegd.quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij vond het in elk geval een kaart en stiekem eigenlijk wel een rode. Je hebt scheidsrechters die nog hadden ontkent.
Nee, hij zei op het einde dat ie met hun meeging en het toch wel rood was. Maar geen idee wat de KNVB nu doet? Hij gaf niet duidelijk aan of ie het verkeerd beoordeelde of het niet zag.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Langlearn het volgende:
Het was geen rood en geen geel. Blom zegt geel, omdat een zaak dan gegarandeerd uitblijft. Terecht overigens, aangezien ik zulke vrouwenduwtjes geen gele, laat staan een rode kaart, waard vind.
Feyenoord is daar helemaal niet mee bezig joh, die verbinden zich er alleen aan vanwege het beeld naar buiten toe, "wij helpen arme kindertjes",quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Een jeugdspeler van ons uit Ghana naar Milan. Goed bezig weer.Waarom is die gast niet eerst naar Rotterdam gehaald?
Dan is de afdeling in gebreke gebleven. Kortom, Blom zien we de komende weken niet meer terug bij wedstrijden die enig aanzien hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, hij zei op het einde dat ie met hun meeging en het toch wel rood was. Maar geen idee wat de KNVB nu doet? Hij gaf niet duidelijk aan of ie het verkeerd beoordeelde of het niet zag.
We doen er allang niks meer mee. Betalen sowieso niks meer aan Ghana.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
Maar nog even over die Ghana Academy, waarom saneren we die niet weg? Het enige talent dat er vandaan komt is blijkbaar door AC Milan weggeplukt (voor het eerste elftal) dus wat hebben we daar aan?
-edit- Laat maar, blijkbaar betalen we er niets meer aan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef MB23 het volgende:
[..]
Feyenoord is daar helemaal niet mee bezig joh, die verbinden zich er alleen aan vanwege het beeld naar buiten toe, "wij helpen arme kindertjes",
Ok, dan is het goed. Maar toch zonde dat zo'n jongen niet eerst naar Nederland gehaald wordt, ze zullen toch wel goede connecties hebben?quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
We doen er allang niks meer mee. Betalen sowieso niks meer aan Ghana.
quote:AJAX BLIJKT EEN VERKEERD WEDSTRIJD-DOCUMENT TE HEBBEN INGELEVERD BIJ DE WEDSTRIJDVOORZIENINGSTAK VAN DE KNVB. DENNIS ROMMEDAHL, DIE NIET IN DE WEDSTRIJDSELECTIE WAS OPGENOMEN, STOND GEWOON VERMELDT OP HET WEDSTRIJDFORMULIER WAT IS INGELEVERD DOOR AJAX BIJ DE KNVB.
MENSEN OPEN JE OGEN EN DURF DE WAARHEID IN TE ZIEN BLOM IS EEN REPTILLIAN EN KESSLER HUN OPPERWEZEN EN AJAX KAMPIOEN MAKEN IS HUN EINDDOEL WAARNA DE WERELD VERGAAT.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef MB23 het volgende:
Iemand zegt nu tegen me dat op Radio Rijnmond verteld werd dat Ajax een verkeerd wedstrijddocument heeft ingeleverd.
[..]
Radio Rijnmond
Vermeldt
Godver dat ene topic.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Langlearn het volgende:
Las het zojuist op Feyenoord.messagebase.
Geloof er eerlijk gezegd weinig van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:LEE TOWERS HEEFT EEN NIEUW NUMMER!
Het is nog onbekend hoe het volledige nummer eruit ziet, maar het begint met 06
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |