Andere clubs wel ja.quote:'Ik heb het nog niet goed gezien,' zei Been. 'Maar Babovic krijgt zeker een boete als hij iemand bewust heeft geslagen. We accepteren dat niet bij Feyenoord. Ander clubs doen dat wellicht wel, maar wij niet.'
Dat zelfs de aan 020 gelinieerde media tot het juiste oordeel als ondergetekende , dat is een wonder.quote:Voor de microfoon van Radio Rijnmond heeft Stefan Babovic zijn excuses aangeboden voor zijn rode kaart in De Klassieker tegen Ajax. 'Ik wil mijn excuses aanbieden voor de supporters, spelers en onze coach. Maar het was echt niet mijn intentie om hem te raken. Ik ben niet zo'n speler en ik spreek echt de waarheid. Ik kan niet opspringen met mijn armen omlaag. Je zal het op tv zien. Als ik hem dan toch raak, is een gele kaart begrijpelijk. Maar er was totaal geen intentie.' De rode kaart werd overigens door veel media betwist. Bij een vergelijkbare actie bleef Suarez een kaart bespaard.
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.quote:Ik ben niet zo'n speler en ik spreek echt de waarheid
Dat was een teamgenoot en geen tegenstander, duhquote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.
Oh, dus zit hij nu te liegen. Wat ben je toch een leuk gezellig joch.quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aldus de speler die zijn medespeler in Frankrijk tegen het hoofde schopte in de kleedkamer.
Ik ga niet eens in op zulke kansloze post, maar ik begrijp dat je als moderator daar wellicht anders tegen aan kijkt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, dus zit hij nu te liegen. Wat ben je toch een leuk gezellig joch.
Hij heeft een punt hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo zuigerig en op de man hè, dat voegt niks toe aan dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou die ik jou een paar uur terug gaf, was misplaatst.quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet zo zuigerig en op de man hè, dat voegt niks toe aan dit topic.
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?quote:Voor de microfoon van Radio Rijnmond liet scheidsrechter Blom na het zien van de televisiebeelden weten achter zijn beslissingen te blijven staan. 'Als je ziet hoe Babovic met zijn elleboog de neus raakt van Jan Vertonghen, dan staat daar maar een straf op, de rode kaart. Ik heb de beslissing zelf genomen, maar de assistent bevestigde dat ook. Of het niet zijn intentie was? Dat kan ik nooit weten. Op dat moment moet ik beoordelen wat ik feitelijk zie.'
'Ik heb de situatie met Suarez ook gezien en beoordeeld. Als hij zijn elleboog inzet komt hij op de schouder van Babovic terecht. Ik vond dat geen slaande beweging, moet ik eerlijk zeggen.'
'Of ik Van Dijk het rood had moeten besparen? Hier kan ik niet onderuit. Er wordt een duidelijke scoringskans ontnomen. Daar staat maar een straf op, de rode kaart. Daar hebben we duidelijke afspraken over gemaak
Wat? Kreeg hij in de samenvatting wel rood? Zoiets heb ik nog nooit gezien!quote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tadaaaa zie net Studio Sport. Gewoon rood voor Suarez.
Terecht!quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]
Gast, wie ben jij en wat is je probleem.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in op zulke kansloze post, maar ik begrijp dat je als moderator daar wellicht anders tegen aan kijkt.
Tuurlijk, zal jij terecht zeggen.quote:
Anders doe je even wat aan dat getroll hé, tering. Ik vind sowieso dat Ajacieden in hun topic moeten blijven en Feyenoorders hier. Discussie en trollen doe je maar in het live-topic.quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, wie ben jij en wat is je probleem.
[..]
Tuurlijk, zal jij terecht zeggen.
Ik vind dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar ze willen. En we letten er wel op dat het topic niet de spuigaten uitloopt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders doe je even wat aan dat getroll hé, tering. Ik vind sowieso dat Ajacieden in hun topic moeten blijven en Feyenoorders hier. Discussie en trollen doe je maar in het live-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |