Elk puntje van 'kritiek' op Been is uit den boze, valt me al vaker op. Ik vind Been een geweldige vent en een goede trainer maar ook hij is niet perfect.quote:Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij er bij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?
Nogmaals: als ik wist wat Beenhakker precies zou zeggen, dan was ik wel miljonair en zat ik niet hier op Fok, mafkees.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?
Dat zou niet moeten nee, maar dat is blijkbaar dus wél nodig zoals je vandaag zag.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.
Ik zeg niet dat Been iets fout doet, ik zeg dat er iets fout in de hoofden van de spelers lijkt te zitten en dat krijgt Been er niet uit. Dat is geen schande ofzo, maar er moet wel wat aan gedaan worden want 4 geschorste spelers tegelijk is niet normaal.quote:Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
Dat dus.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.
Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
Je wordt met je neus op de feiten gedrukt tegen Sparta (wat kan gebeuren), en iets later begaan weer 2 spelers precies dezelfde misstap. En qua meeste gele kaarten staan we ook al bovenaan. Ik bekijk het juist in de context die kaarten. Waar waren die kaarten in godsnaam voor nodig?quote:Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef Merkie het volgende:
Iedereen kan wel eens een verkeerde beslissing nemen. Ik vind het zo opportunistisch dat je hier nu over begint omdat het toevallig 2x in korte tijd gebeurt. Helemaal omdat je ook niet naar de context van de rode kaarten kijkt.
Ik heb ook de moeite genomen de wedstrijd te kijken, maar nadat Suarez mocht blijven staan en Babovic eraf moest was het geen wedstrijd meer.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
Hallo, ik heb tenminste nog de moeite genomen om de wedstrjd te kijken. Begin a.u.b. niet over een "volgende week hopen op beter"-mentaliteit tegen mij dan.
Ik trek ze niet op basis van 2 wedstrijden, ik trek ze op basis van maar liefst 4 spelers die een onverklaarbaar iets doen en daarmee een wedstrijd volledig de andere kant op doen kantelen. Het enige wat jij kunt roepen is dat we een slecht elftal hebben, maar dat is onzin. En als dat al zo was: dan moet daar wat aan gedaan worden.quote:Je kunt geen conclusies trekken over wat er aan de hand is, en of er wel wat aan de hand is, op basis van twee wedstrijden.
Dat we teveel spelers missen en het spel elke week zichtbaar slechter wordt (en het dus de vraag is of we uit de komende 12 wedstrijden ook wel 23 punten uitkomen), al heeft het eerste ook wel met het 2e te maken natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Merkie het volgende:
Waarom moet er wat aan gedaan worden? We hebben na 12 wedstrijden 23 punten, als ik dat even extrapoleer kom ik uit op een puntenaantal van 60-70 aan het eind van de rit, met dit slechte elftal. Ruim genoeg voor een 4e plek en 20 punten meer dan vorig jaar. Wat gaat er precies mis?
Balen manquote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.
Niet sprankelend, wel een stuk frisser en zelfverzekerder.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Merkie het volgende:
Vond jij ze tegen bijv. Vitesse, Willem II, Heracles Almelo en PSV zo sprankelend voetbal spelen dan? Het enige verschil dat ik gemerkt heb is dat we twee wedstrijden met 9 man beëindigd hebben en deze niet wisten te winnen.
Niet helemaal mee eens, Twente b.v. heeft in de afgelopen 3 jaar nog niet de helft uitgegeven van wat wij gedaan hebben en doet het met spelers die bij ons afvielen (Tiendalli) en bij Ajax stonden vandaag ook gewoon 5 of 6 jeugdspelers in de basis. En hoeveel heeft b.v. PSV nou uitgegeven de laatste jaren?quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ritmo, je verwacht echt veelste veel van een club die geen cent te makken heeft. Als we gerichte aankopen konden doen dan speelden we niet noodgedwongen met talentvolle jeugd op erg belangrijke posities zodra er één blessure is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |