abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74293050
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij er bij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?
Elk puntje van 'kritiek' op Been is uit den boze, valt me al vaker op. Ik vind Been een geweldige vent en een goede trainer maar ook hij is niet perfect.

Het kan me niet zoveel schelen of Been denkt of doet wat ik wil, maar jij ziet toch ook dat we onszelf nu 2 keer een wedstrijd uit handen gegeven hebben puur door rode kaarten? Niet dat ik denk dat we dan wonnen, maar van die 30-40 % kans om nog te winnen maakte Babovic er 0 % van en schakelt onze keeper zichzelf voor de komende week uit. Nadat Cissé en Tomasson dat al hadden gedaan.

En dat is al de 2e keer in 3 competitiewedstrijden, ze hebben dus NIETS geleerd van Sparta en dat is opmerkelijk.

Over Sparta gesproken trouwens: hou die Falkenburg eens in de gaten, wat scoort die gozer makkelijk..
-
pi_74293277
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?
Nogmaals: als ik wist wat Beenhakker precies zou zeggen, dan was ik wel miljonair en zat ik niet hier op Fok, mafkees.

Dat Cissé en Tomasson dat hebben kan gebeuren, maar juist het kwalijke vind ik dat het 2 wedstrijden later wéér gebeurt. En dan laat ik alle gele kaarten nog buiten beschouwing. Mentaal moet deze groep nog bijgeschaaft worden en Beenhakker kan dat als geen ander.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:29:02 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74293279
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.

Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
2000 light years from home
pi_74293334
Vandaag wel 2 goals die van richting werden veranderd he

Tegen AZ zijn Tomasson, Babovic en van Dijk geschorst toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_74293444
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
Ligt het nou aan mij of denk je serieus dat de trainer tegen een 41-jarige doelman moet gaan uitleggen wanneer hij wel en wanneer hij niet een speler onderuit mag halen? De spelers zijn geen kleine kinderen zonder vrije wil hoor.
Dat zou niet moeten nee, maar dat is blijkbaar dus wél nodig zoals je vandaag zag.
quote:
Je mag best kritiek op Been leveren hoor, ik zie alleen niet echt wat hij fout gedaan heeft, laat staan of ik kan bepalen wiens schuld het is.
Ik zeg niet dat Been iets fout doet, ik zeg dat er iets fout in de hoofden van de spelers lijkt te zitten en dat krijgt Been er niet uit. Dat is geen schande ofzo, maar er moet wel wat aan gedaan worden want 4 geschorste spelers tegelijk is niet normaal.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:32:13 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74293544
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:

Dat dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 21:32:58 #157
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74293602
Iedereen kan wel eens een verkeerde beslissing nemen. Ik vind het zo opportunistisch dat je hier nu over begint omdat het toevallig 2x in korte tijd gebeurt. Helemaal omdat je ook niet naar de context van de rode kaarten kijkt. Hoe vaak is zoiets onder Been bij NEC gebeurt? Hoeveel rode kaarten hebben we gehad in alle andere overige wedstrijden? Denk daar eens aan. Gezeur om niks hoor. Gewoon een samenloop van omstandigheden.
pi_74293731
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:32 schreef Merkie het volgende:
Iedereen kan wel eens een verkeerde beslissing nemen. Ik vind het zo opportunistisch dat je hier nu over begint omdat het toevallig 2x in korte tijd gebeurt. Helemaal omdat je ook niet naar de context van de rode kaarten kijkt.
Je wordt met je neus op de feiten gedrukt tegen Sparta (wat kan gebeuren), en iets later begaan weer 2 spelers precies dezelfde misstap. En qua meeste gele kaarten staan we ook al bovenaan. Ik bekijk het juist in de context die kaarten. Waar waren die kaarten in godsnaam voor nodig?

Pff, we verliezen met 2-1 van Sparta en met 5-1 van Ajax en nog heeft niemand ook meer iets aan te merken? Die 'volgende week hopen op beter'-mentaliteit is soms echt bijna eng hier. Je mag best analyseren en uitspreken wat er niet goed gaat hoor.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:38:35 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74293975
Hallo, ik heb tenminste nog de moeite genomen om de wedstrjd te kijken. Begin a.u.b. niet over een "volgende week hopen op beter"-mentaliteit tegen mij dan .

Je kunt geen conclusies trekken over wat er aan de hand is, en of er wel wat aan de hand is, op basis van twee wedstrijden.

Wat er niet goed gaat is dat we gewoon een zeer matig elftal hebben. Dat je dan met 10 man tegen Ajax 5-1 verliest is niet meer dan logisch, zeker als we ook nog een keeper hebben die niet zo scherp meer is.

Het gaat gewoon weer nergens over. We hebben gelijkgespeeld tegen Twente, verloren van PSV en Ajax. Onnodig verspeelde punten is een gelijkspel tegen Vitesse en verlies tegen Sparta. Poepoe, wat een ramp. Er is helemaal niks aan de hand, maar jij hebt de vlag alweer halfstok hangen.
pi_74294100
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
Hallo, ik heb tenminste nog de moeite genomen om de wedstrjd te kijken. Begin a.u.b. niet over een "volgende week hopen op beter"-mentaliteit tegen mij dan .
Ik heb ook de moeite genomen de wedstrijd te kijken, maar nadat Suarez mocht blijven staan en Babovic eraf moest was het geen wedstrijd meer.
quote:
Je kunt geen conclusies trekken over wat er aan de hand is, en of er wel wat aan de hand is, op basis van twee wedstrijden.
Ik trek ze niet op basis van 2 wedstrijden, ik trek ze op basis van maar liefst 4 spelers die een onverklaarbaar iets doen en daarmee een wedstrijd volledig de andere kant op doen kantelen. Het enige wat jij kunt roepen is dat we een slecht elftal hebben, maar dat is onzin. En als dat al zo was: dan moet daar wat aan gedaan worden.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:45:50 #161
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74294471
Waarom moet er wat aan gedaan worden? We hebben na 12 wedstrijden 23 punten, als ik dat even extrapoleer kom ik uit op een puntenaantal van 60-70 aan het eind van de rit, met dit slechte elftal. Ruim genoeg voor een 4e plek en 20 punten meer dan vorig jaar. Wat gaat er precies mis?
pi_74294605
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Merkie het volgende:
Waarom moet er wat aan gedaan worden? We hebben na 12 wedstrijden 23 punten, als ik dat even extrapoleer kom ik uit op een puntenaantal van 60-70 aan het eind van de rit, met dit slechte elftal. Ruim genoeg voor een 4e plek en 20 punten meer dan vorig jaar. Wat gaat er precies mis?
Dat we teveel spelers missen en het spel elke week zichtbaar slechter wordt (en het dus de vraag is of we uit de komende 12 wedstrijden ook wel 23 punten uitkomen), al heeft het eerste ook wel met het 2e te maken natuurlijk.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:48:11 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74294644
Het spel wordt helemaal niet slechter. Het is ook altijd wat, vorig jaar ging het jou puur om de punten en maakte het je niet uit hoe ze behaald werden, en nu moet er ook ineens mooi gevoetbald worden.
pi_74294726
Nee idd, tegen Sparta, VVV en Ajax was het beter dan de eerste wedstrijden.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:50:32 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74294797
Ik heb niet zoveel verschil gemerkt nee.
pi_74294844
Pff.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:53:48 #167
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74295003
Vond jij ze tegen bijv. Vitesse, Willem II, Heracles Almelo en PSV zo sprankelend voetbal spelen dan? Het enige verschil dat ik gemerkt heb is dat we twee wedstrijden met 9 man beëindigd hebben en deze niet wisten te winnen.
pi_74295482
Ik kan over veel zaken gaan klagen, maar hier heb ik helemaal geen zin in.

Het was weer helemaal niks. Inspiratieloos, doelloos en hersenloos voetbal.

Vlaar uitgezonderd.
pi_74295553
Ritmo, je verwacht echt veelste veel van een club die geen cent te makken heeft. Als we gerichte aankopen konden doen dan speelden we niet noodgedwongen met talentvolle jeugd op erg belangrijke posities zodra er één blessure is

Vandaag zoog, we weten waarom en nu moeten we weer verder.
pi_74295950
Ik vond Vlaar goed inderdaad.
-
pi_74297040
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef MB23 het volgende:

[..]

De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.
Balen man

Stuur die foto naar de KNJB
pi_74297149
Calimero gedrag.

Hij wel en ik niet.

Op zoek naar een ideale wereld. Wat een sneu volk...
pi_74298009
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Merkie het volgende:
Vond jij ze tegen bijv. Vitesse, Willem II, Heracles Almelo en PSV zo sprankelend voetbal spelen dan? Het enige verschil dat ik gemerkt heb is dat we twee wedstrijden met 9 man beëindigd hebben en deze niet wisten te winnen.
Niet sprankelend, wel een stuk frisser en zelfverzekerder.
-
pi_74298285
Met name Vitesse uit.
pi_74298369
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ritmo, je verwacht echt veelste veel van een club die geen cent te makken heeft. Als we gerichte aankopen konden doen dan speelden we niet noodgedwongen met talentvolle jeugd op erg belangrijke posities zodra er één blessure is
Niet helemaal mee eens, Twente b.v. heeft in de afgelopen 3 jaar nog niet de helft uitgegeven van wat wij gedaan hebben en doet het met spelers die bij ons afvielen (Tiendalli) en bij Ajax stonden vandaag ook gewoon 5 of 6 jeugdspelers in de basis. En hoeveel heeft b.v. PSV nou uitgegeven de laatste jaren?
Er was wel degelijk geld van investeerders, maar als je 3/4 miljoen voor Cissé betaald dan is het snel op ja.

Maar goed, AZ gewoon winnen en je tegen de kleintjes geen onnodige misstappen meer veroorloven, dan komt het wel goed. Dit jaar die 4e plek, en de volgende seizoenen je als outsider gaan mengen tussen Ajax, PSV en Twente. Gelukkig is dat ook waar Beenhakker heen wil.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')