abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74286791
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar ze willen. En we letten er wel op dat het topic niet de spuigaten uitloopt.
Tuurlijk, zolang er serieus wordt gediscussieerd boeit het mij niet of het nou een Feyenoordfan is, een Ajaxfan of van mij part een Anderlechtfan. Maar zodra dat achterlijke getroll komt verpest dat de sfeer in de topics en komt er alleen maar gejank en gezeik en gedoe... Ik snap jouw mening ook wel en dat het zo blijft, maar ik geef gewoon even mijn mening
pi_74286967
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:07 schreef MB23 het volgende:
[ afbeelding ]

fakkels mogen niet
OHNOES!!!111!!!

Goed dat je 't meldt
  zondag 1 november 2009 @ 19:47:55 #128
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74287172
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Happel het volgende:

Tuurlijk, zal jij terecht zeggen.
Och, als het niet terecht was zou ik dat ook wel toegeven hoor. Blom zat gewoon goed. Voor de wedstrijd was het wat ongelukkig, maar daar kan hij weinig aan doen, dat is meer een taak voor Been. Mario propageert wel strijd maar de ploeg heeft daar tot nog toe te weinig gogme voor. Dat zal Feijenoord nog wel meer punten gaan kosten dit seizoen. Juist in de belangrijke wedstrijden.
Life is what you make it.
pi_74287695
quote:
Feyenoord krijgt meeste rode kaarten

AMSTERDAM - Stefan Babovic en Rob van Dijk werden in de wedstrijd tegen Ajax met rood van het veld gestuurd. Het was alweer de vijfde rode kaart van dit seizoen voor Feyenoord. RKC Waalwijk staat op de tweede plaats met vier rode prenten.

In totaal incasseerde de Rotterdamse club al 69 rode kaarten in de eredivisie, het meest van alle andere ploegen uit de nationale competitie.
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...
-
  zondag 1 november 2009 @ 20:06:54 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74288072
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kerel...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 20:13:58 #131
144213 Adidah
Het was wraak
pi_74288465
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]

Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
pi_74288482
Mooie goal van Landzaat, ik begin weer iets positiever over hem te worden.
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]

Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
[calimero modus]

Blom
Geef gewoon toe dat Suarez rood had moeten krijgen...

[/calimero modus]
  zondag 1 november 2009 @ 20:15:37 #133
144213 Adidah
Het was wraak
pi_74288567
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Heb het nu wéér even gezien, maar Suarez had gewoon rood moeten krijgen inderdaad, maar goed, we hebben gewoon pech gehad daarover. Als hij rood had gehad had Ajax sowieso niet gewonnen.
Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijden . Zelfs met tien man is Ajax nog een klasse beter.
pi_74288715
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:

[..]

Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijden . Zelfs met tien man is Ajax nog een klasse beter.
Hoi meneer de troll
  zondag 1 november 2009 @ 20:18:46 #135
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74288722
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:

[..]

Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
Dit dus.
Life is what you make it.
pi_74288945
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:

[..]

Ga weg man, hij maakte een slaande beweging. Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!
  zondag 1 november 2009 @ 20:26:53 #137
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_74289137
Het was de schuld van Blom

Magoe, jammer dat jullie er niet waren. Mist toch iets, van feyenoord winnen met grote cijfers wordt langzamerhand gewoon maar het is toch leuker om IRL naar jullie te zwaaien

pi_74289176
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!
Precies, als er gewoon niemand op reageert gaan die jochies vanzelf weg.
pi_74289186
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Het was de schuld van Blom

Magoe, jammer dat jullie er niet waren. Mist toch iets, van feyenoord winnen met grote cijfers wordt langzamerhand gewoon maar het is toch leuker om IRL naar jullie te zwaaien
Okee, je hebt gelijk.
  zondag 1 november 2009 @ 20:30:41 #140
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_74289356
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Okee, je hebt gelijk.
Dat wijzen de cijfers idd wel uit. Mooie goal van Handzaad btw.
  zondag 1 november 2009 @ 20:47:19 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74290317
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat moet hij doen dan?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 1 november 2009 @ 20:51:56 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74290601
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat moet hij doen dan?
De leiding nemen, Been terzijde schuiven en echte killers maken van het elftal.
Elite
Tegen TTIP
pi_74291530
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat moet hij doen dan?
Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met veel concequenties.

Zoals met de kaarten van Tomasson, Babovic, Cissé en v. Dijk: op dat moment is rood pakken absoluut niet nodig en je weet dat het (grote) gevolgen gaat hebben. Als het 1-1 of 0-1 stond had v. Dijk die actie moeten maken (dan maar AZ missen) maar waarom nu?

Ik heb het idee dat Been z'n spelers soms nog teveel als wilde paarden het veld opstuurt en daar zou Beenhakker misschien toch eens naar kunnen kijken.
-
pi_74291755
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met teveel concequenties.

Zoals met de kaarten van Tomasson, Babovic, Cissé en v. Dijk: op dat moment is rood pakken absoluut niet nodig en je weet dat het (grote) gevolgen gaat hebben. Als het 1-1 of 0-1 stond had v. Dijk die actie moeten maken (dan maar AZ missen) maar waarom nu?

Ik heb het idee dat Been z'n spelers soms nog teveel als wilde paarden het veld opstuurt en daar zou Beenhakker misschien toch eens naar kunnen kijken.
Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.
pi_74291876
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet. Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:15:45 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74292214
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet. Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?
Elite
Tegen TTIP
pi_74292442
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Happel het volgende:

[..]

En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?
Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.
-
  zondag 1 november 2009 @ 21:19:40 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74292509
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.
Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij erbij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 november 2009 @ 21:20:35 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74292580
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_74292586
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]

OHNOES!!!111!!!

Goed dat je 't meldt [ afbeelding ]
De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')