Tuurlijk, zolang er serieus wordt gediscussieerd boeit het mij niet of het nou een Feyenoordfan is, een Ajaxfan of van mij part een Anderlechtfan. Maar zodra dat achterlijke getroll komt verpest dat de sfeer in de topics en komt er alleen maar gejank en gezeik en gedoe... Ik snap jouw mening ook wel en dat het zo blijft, maar ik geef gewoon even mijn meningquote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar ze willen. En we letten er wel op dat het topic niet de spuigaten uitloopt.
Och, als het niet terecht was zou ik dat ook wel toegeven hoor. Blom zat gewoon goed. Voor de wedstrijd was het wat ongelukkig, maar daar kan hij weinig aan doen, dat is meer een taak voor Been. Mario propageert wel strijd maar de ploeg heeft daar tot nog toe te weinig gogme voor. Dat zal Feijenoord nog wel meer punten gaan kosten dit seizoen. Juist in de belangrijke wedstrijden.quote:
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...quote:Feyenoord krijgt meeste rode kaarten
AMSTERDAM - Stefan Babovic en Rob van Dijk werden in de wedstrijd tegen Ajax met rood van het veld gestuurd. Het was alweer de vijfde rode kaart van dit seizoen voor Feyenoord. RKC Waalwijk staat op de tweede plaats met vier rode prenten.
In totaal incasseerde de Rotterdamse club al 69 rode kaarten in de eredivisie, het meest van alle andere ploegen uit de nationale competitie.
Kerel...quote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
[calimero modus]quote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blom blijft achter zijn beslissingen staan
[..]
Wanneer heeft de laatste(dappere) scheids in de arena een rode kaart aan de thuis spelende club durven geven ?
Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijdenquote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Heb het nu wéér even gezien, maar Suarez had gewoon rood moeten krijgen inderdaad, maar goed, we hebben gewoon pech gehad daarover. Als hij rood had gehad had Ajax sowieso niet gewonnen.
Hoi meneer de trollquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jullie beginnen steeds meer aan waanbeelden te lijden. Zelfs met tien man is Ajax nog een klasse beter.
Dit dus.quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
Ga weg man, hij maakte een slaande beweging. Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het was ook geen bewuste elleboog. Suarez probeerde zich gewoon breed te maken en die babofiets liep ertegenaan.
Precies, als er gewoon niemand op reageert gaan die jochies vanzelf weg.quote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Maargoed, voor dit soort reacties doe je het he. Laat ik dan maar reageren, voel je je ook weer het mannetje!
Okee, je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Het was de schuld van Blom
Magoe, jammer dat jullie er niet waren. Mist toch iets, van feyenoord winnen met grote cijfers wordt langzamerhand gewoon maar het is toch leuker om IRL naar jullie te zwaaien
Wat moet hij doen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus. Leo, grijp eens een beetje in...
Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met veel concequenties.quote:
Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik dat precies wist was ik wel trainer bij een topclub. Ik bedoel dat het elftal slimmer moet omspringen met de krachten. Een keer een kaart pakken is niet erg als je daarmee erger voorkomt maar er worden nu echt teveel onbenullige kaarten gepakt met teveel concequenties.
Zoals met de kaarten van Tomasson, Babovic, Cissé en v. Dijk: op dat moment is rood pakken absoluut niet nodig en je weet dat het (grote) gevolgen gaat hebben. Als het 1-1 of 0-1 stond had v. Dijk die actie moeten maken (dan maar AZ missen) maar waarom nu?
Ik heb het idee dat Been z'n spelers soms nog teveel als wilde paarden het veld opstuurt en daar zou Beenhakker misschien toch eens naar kunnen kijken.
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Alsof Been zegt van, jongens maak maar domme overtredingen. Je kan spelers nog zoveel aanpraten, wie dan ook, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.
En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoe weet je dan dat Been zoiets niet doet?
Hoe kom je erbij dat ik dat denk? Hoe kom jij erbij dat Been niet doet wat jij denkt dat hij zou moeten doen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou toch eens op met denken dat Been de almachtige en alwetende is, ook hij heeft gewoon nog dingen te leren als trainer. En dat is niet erg (sterker nog: dat is logisch als je een paar jaar bezig bent) maar je ziet het toch duidelijk in het veld terug? Misschien ziet ie het ook wel en probeert ie er wat aan te doen maar het lukt nog niet.
En wat moet Beenhakker dan zeggen? Wat kan Been eraan doen dat Tomasson en Cissé een vlaag van verstandsverbijstering hebben?quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht, tuurlijk zegt ie dat niet.Maar een trainer dient o.a. z'n elftal te leren hoe zo efficient mogelijk te spelen, overtredingen op de juiste momenten te maken en weten wanneer je een wedstrijd kunt beslissen of juist weggeven. Het zou geen kwaad kunnen als iemand met zo extreem veel ervaring dat eens bekijkt.
De KNVB is gewoon inconsequent wat dat betreft. Bij PSV - Ajax zag ik ook een fakkel, en bij een wedstrijd van Feyenoord een paar weken geleden ook. En dan moet NAC een wedstrijd zonder publiek spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
OHNOES!!!111!!!
Goed dat je 't meldt [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |