quote:
Ze heeft met schaatster Elma de Vries. Deze bron is niet heel duidelijk hoor. Maar ze zei het gister ook op tvquote:TILBURG - Een goede vriendin van Ireen Wüst werkt in Tilburg als fysiotherapeut in het nieuwe sportmedische centrum. "Om daar te komen moet ze door dezelfde deur als de ijsbaan en dan ziet ze mijn naam daar staan.
Voor haar is dat iedere keer weer een bijzondere ervaring. Wat dat betreft ben ik blij dat ik inmiddels in Heerenveen woon", zegt de olympisch kampioene van Turijn 2006 op de 3000 meter.
Voor de schaatsster zelf had het niet zo nodig gehoeven dat er in Tilburg een ijsbaan naar haar vernoemd is. Niet nu al althans. "Moet je voor zoiets niet dood zijn dan?", was haar eerste reactie toen de Tilburgse sportwethouder Jan Hamming twee jaar geleden op een zomerse dag in haar geboorteplaats Goirle op de koffie kwam om het idee van een Ireen Wüst IJsbaan te bespreken. "Maar hij zei dat ik al zoveel gepresteerd heb en dat je voor altijd olympisch en wereldkampioen blijft. 'En wat als ik de komende jaren geen deuk in een pakje boter rijd?', vroeg ik. Dat zou hem niet van gedachten doen veranderen."
Na een maand bedenktijd en gesprekken met haar ouders en haar coach Gerard Kemkers was ze er nog niet uit. "Uiteindelijk heb ik het beschouwd als een grote eer, nog mooier dan dat er een straat naar je wordt vernoemd. Als ik zou weigeren, zou ik er spijt van krijgen, zei iedereen. Ik blijf het wel 'de ijsbaan in Tilburg' noemen, want mijn eigen naam krijg ik niet over mijn lippen."
In Goirle is inmiddels de Ireen Wüst Trofee in het leven geroepen. Eind dit jaar wordt deze tweejaarlijkse sportprijs voor het eerst uitgereikt. Afgesproken is dat de naamgeefster hem zelf nooit zal winnen, zelfs niet als ze straks in februari in Vancouver opnieuw olympisch kampioen wordt. En dat is wel het doel, liefst op de 1500 meter. Na twee kwakkeljaren steekt ze op alle fronten lekker in haar vel. Sinds mei heeft ze een 'heel leuke vriendin' en 'mijn lichaam doet op het ijs weer wat mijn hoofd wil'.
Als Wüst zaterdag in Tilburg arriveert om de opening van de baan te verrichten, komt ze rechtstreeks uit Erfurt. Daar in voormalig Oost-Duitsland ligt een andere baan die vernoemd is naar een schaatster, de Gunda Niemann-Stirnemann Halle. "Voor mij is dat vooral een prachtige trainingslocatie. Ik sta er niet zo bij stil dat Gunda een topschaatsster was", zegt Wüst resoluut.
Ja, sorry. Ik had net deze op gemaakt en wilde m linken in de laatste post, maar toen ik op invoeren klikte, bleek jij me net 1sec te snel af. Dit topic was al open toenquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Sitethief het volgende:
Uhm, ik had er ook een geopend aangezien ik hem gesloten had.....
Hoezo sorry?quote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Sitethief het volgende:
Doelgroeper? Sorry?
Dat is nog best moeilijk te vinden, tis blijkbaar geen wereldnieuws. Wel grappig hoe in het artikel het weer goed in vel zitten/schaatsen subtiel wordt gelinkt aan de vriendin.quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Qebbel het volgende:
Ze heeft met schaatster Elma de Vries. Deze bron is niet heel duidelijk hoor. Maar ze zei het gister ook op tv.
Ik snap niet wat jij bedoelt met Doelgroep?quote:
enquote:‘Alle lesbische vrouwen zijn eigenlijk biseksueel’, stelde Beatrijs aan het begin van deze toch al zo onzeker stemmende eeuw, en je moet niet gek opkijken als een ogenschijnlijk proto-potje de volgende dag weer een vent heeft.
quote:‘Voor meisjes is gezinsvorming veel bevredigender dan het vervullen van romantische idealen. Daarom moeten ze niet te jong worden aangemoedigd om voor een lesbische levensstijl te kiezen.’
Ja, idd. Mijn radar sloeg ook meteen wild uitquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk te vinden, tis blijkbaar geen wereldnieuws. Wel grappig hoe in het artikel het weer goed in vel zitten/schaatsen subtiel wordt gelinkt aan de vriendin.
Maar even serieus. Wie dacht het nou niet vanaf de eerste keer dat Wust op tv kwam?
quote:Nu heeft het lesbisch oog de neiging in nagenoeg iedereen een medelesbienne te herkennen (Ireen Wüst maakte de vergissing op enigszins vastberaden wijze te juichen om haar Olympische record en hupsakee, daar hingen wij alweer in de lantarenpalen met onze regenboogvlaggetjes)
quote:Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Doelgroep is een vrouw die op vrouwen valt. Nietdoelgroep is visite![]()
Mijn schatje komt (al googlend naar Ireen Wust) met dit leuke verhaal over Beatrijs Ritsema.
Een heel oud stuk, maar wat is zij toch onvoorstelbaar simpel.
[..]
en
[..]
Moest jij ook zo hinniken om wat dat mens over de regenboogvlaggetjes zegt?quote:Op zondag 1 november 2009 12:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Dat stuk kwam ik gister ook tegen tijdens het 'ireen wust lesbisch' googlen!!
Ja hilarisch!quote:Op zondag 1 november 2009 12:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest jij ook zo hinniken om wat dat mens over de regenboogvlaggetjes zegt?
Ik net pas een half uurtje wakker, gigantisch leuke avond gehad gisteren, maar jezus mijn hoofd!quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Oh hier ook hoor. Op tijd opgestaan om te gaan sporten, maar kon het toch ff niet aan vanmorgen.
Geen pijnstillers, gaat vanzelf wel overquote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Wat heb je voor fijns gedaan (behalve hopelijk vanmorgen een set pijnstillers slikken)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag dus even extra aan de studie (tentamenweek)
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Doe ik irl al niet, laat staan online. Maar voor deze ene keer wil ik je wel een versequote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, visite. Dan moeten jullie gastvrouwen maar goed voor ons zorgen en ons bedienen.
Ik weet het allemaal niet. Angela vindt mij sowieso aantrekkelijk. Maar, eigenlijk heb ik dus nummers om eens te gaan stappen maar ik vermoed ook dat het een hoop gezeik op gaat leveren. Dat wil ik eigenlijk weten, is het zinvol om contact te houden? En open relaties, ik begrijp het ook niet. Ginger is duidelijk op zoek naar bevestiging en alles. Ik vond haar een beetje triest en ik snap niet waarom Angela het wel best vindt als ze bijvoorbeeld ook mij kan krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mag zij ook gewoon haar ding doen, of wat? En is hun relatie serieus? Tja, ik begrijp zo'n 'open relatie' nooit helemaal, maar swa. Ik bedoel als ze gewoon echt van elkaar houden dan zou ik niet gaan lopen messen in die relatie, maar anders kun je altijd uitzoeken vat die Angela nou van jou vindt? Of heb je daar al een idee over?
Ik las Jezus in mijn hoofdquote:Op zondag 1 november 2009 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik net pas een half uurtje wakker, gigantisch leuke avond gehad gisteren, maar jezus mijn hoofd!
quote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Qebbel het volgende:
Zelfgemaakte croissantjes! Die hadden wij gister ook bij 't brakke ontbijt. Verder de hele dag op bed gelegen met
Nou wil ik ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag dus even extra aan de studie (tentamenweek)
![]()
Resistance is futile.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben dus al sinds 2006 visite in dit topic? Nou dankjewel, ik voel me opeens heel erg gewaardeerd........
YAY, er is visite!quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, visite. Dan moeten jullie gastvrouwen maar goed voor ons zorgen en ons bedienen.
Nee, ik geloof niet dat ik Jezus in mijn hoofd heb neequote:
Ik zou toch maar eens uitzoeken hoe zij precies in die relatie staat dan. Misschien ziet ze ook veel meer heil in een monogame relatie (lees met jouquote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Angela vindt mij sowieso aantrekkelijk. Maar, eigenlijk heb ik dus nummers om eens te gaan stappen maar ik vermoed ook dat het een hoop gezeik op gaat leveren. Dat wil ik eigenlijk weten, is het zinvol om contact te houden? En open relaties, ik begrijp het ook niet. Ginger is duidelijk op zoek naar bevestiging en alles. Ik vond haar een beetje triest en ik snap niet waarom Angela het wel best vindt als ze bijvoorbeeld ook mij kan krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tvp
Neen niet gelovig, ik ben agnost.
Ze had het vrij snel door toen ik zei van tja afspraakje om 3 uur(had ook al schiphol e.d. laten vallen)
Leuk weekeind gehad en me heel netjes gedragen. Ze is erg onzeker over haarzelf dus op logeermatras geslapen
Nu weer thuis en eigenlijk ook wel fijn om weer alleen te zijn (ben ik nou raar?)
Heb vandaag ook mijn eerste lesbo film gezien.... Imagine you&me, dies schattig
Half uurtje voor ik weg ging ff ongemakkelijk in mijn vel en toen ik aan het douchen was ook ff. Minder erg dan vorige week iig. Toen werd ik gillend gek. Voor de rest weet ik het niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]. Helemaal niet raar, heb ik ook meestal. Verder, tof dat het zo tof was. Ik moet die film ook nog gaan kijken, binnenkort maar eens downloaden. Ben ook wel een beetje benieuwd hoe je er nu instaat Kz, nog een ongemakkelijk gevoel gehad dat je niet weet of je hier mee door moet gaan? Of heb je dat alleen als ze er niet is?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Trouwens een nieuwtje mensen:
Ireen Wust is eindelijk uit de kast.
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' isquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Half uurtje voor ik weg ging ff ongemakkelijk in mijn vel en toen ik aan het douchen was ook ff. Minder erg dan vorige week iig. Toen werd ik gillend gek. Voor de rest weet ik het niet eigenlijk.
Ben ik nou verliefd of geniet ik gewoon van de aandacht? Wat is liefde nou eigenlijk (dat heb ik dus niet vanuit huis mee gekregen vandaar dat relaties een hell zijn voor mij maar toch wel wil)
gisteraaf lekker samen op de bank gelegen muziekje aan en zij zingt altijd. Ik doe dat normaal niet als andere mensen erbij zijn maar 1 of 2 liedjes van k's choice wel helemaal meegezongen. Schijn half niet zo vals te zingen als ik dacht haha maar dat vond ik wel een heerlijk moment
quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' is
Maar 1 keer meegemaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooit hoor, dat mensen twijfelen of ze verliefd zijn.
Als je echt verliefd bent, dan weet je het wel
nja zoals ik zei ik ben in een liefdeloos huis opgegroeid. ik weet niet wat het is en begrijp het ook niet.... mja heb ook een "afwijkend" persoonlijkheid waarbij dus ook extreme bindingsangst en verlatingsangst optreed. Ik ken alleen maar negatieve gevoelens en "blije" gevoelens worden meestal onderdrukt en als ze er al zijn dan komt er dus bijv ineens twijfels optreden. Is moeilijk uit te leggen iigquote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooit hoor, dat mensen twijfelen of ze verliefd zijn.
Als je echt verliefd bent, dan weet je het wel
quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch vergelijken?
Simpel toch?
Overigens, wat denken we van Renate Groenewold?
En ja, dan wordt het inderdaad lastiger om te herkennen. Maar hoe fucked up je ook opgegroeid bent, als je verliefd bent, dan kun je gewoon niet stoppen met sms-en, denken aan. Flink verliefd zijn is enorm overheersend in je leven.quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja zoals ik zei ik ben in een liefdeloos huis opgegroeid. ik weet niet wat het is en begrijp het ook niet.... mja heb ook een "afwijkend" persoonlijkheid waarbij dus ook extreme bindingsangst en verlatingsangst optreed. Ik ken alleen maar negatieve gevoelens en "blije" gevoelens worden meestal onderdrukt en als ze er al zijn dan komt er dus bijv ineens twijfels optreden. Is moeilijk uit te leggen iig
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaarquote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is al out?
[..]
En ja, dan wordt het inderdaad lastiger om te herkennen. Maar hoe fucked up je ook opgegroeid bent, als je verliefd bent, dan kun je gewoon niet stoppen met sms-en, denken aan. Flink verliefd zijn is enorm overheersend in je leven.
En heb je het gevoel dat er leukere meiden rondlopen?quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaaren denk ook veel aan haar maar ik weet dus niet of het verliefdheid is of dat ik gewoon blij ben met de aandacht. Dat is een onderscheid die ik nog steeds niet kan maken
ik heb op dit moment geen intresse in leukere meiden, maar weet niet hoe lang dat blijft.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heb je het gevoel dat er leukere meiden rondlopen?
Ik ben het daar niet zo mee eens, is per persoon heel verschillend. Ik twijfel meestal in het begin aan allerlei dingen, waaronder mijn eigen gevoel. Dat kan dan toch op een gegeven moment omslaan naar volle overtuiging.quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Logician het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' is
Bij mij eigenlijk nooit. Als de twijfel gezaaid is, gaat 'ie bij mij nooit helemaal over.quote:Op zondag 1 november 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet zo mee eens, is per persoon heel verschillend. Ik twijfel meestal in het begin aan allerlei dingen, waaronder mijn eigen gevoel. Dat kan dan toch op een gegeven moment omslaan naar volle overtuiging.
Idem.quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk nooit. Als de twijfel gezaaid is, gaat 'ie bij mij nooit helemaal over.
haha nja ben 28jaar. Twijfelen doe ik over alles..... zal waarschijnlijk ook nooit stoppenquote:Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem.
Nu ben ik ook opgegroeid zoals KZ beschrijft maar als het 'echt' is weet je het wel, is mijn ervaring (31jr oude wijze oma praat) ;')
Truste!quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ook grappig is... is hoe vermoeider ik ben hoe negatiever ik ga denken..... dus ik ga lekker slapen (aangezien ik vanacht dus echt niet de slaap kon vatten![]()
tot morgen mensjes
quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaar
ach we hebben beide een bundel van 1000smsjes dus dat gaat prima hoorquote:Op maandag 2 november 2009 07:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik dacht dat zij allang out was?!
(Edit: lesbisch.startpagina.nl rechtsonderin kopje "bekende lesbiennes en bi's. Al staat ze niet in de wikipedialijst met bekende holebi's)
Hoe was je weekeindje??![]()
[..]
![]()
![]()
*ik mag HOPEN dat je haar leuk vindt!![]()
*
Goed geslapen, maar ik voel me niet uitgeslapen. Lijkt er op dat er weer een nieuwe verkoudheid aankomt.quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef Qebbel het volgende:
*Zwaait terug naar Alicey*![]()
Best wel lekker hoor, jij ook?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft alicey beterschaps knuf!
Oeh, das wel vervelend! Bij mij is het gelukkig weer achter de rug. Neusspray is echt de uitvinding van de eeuw!quote:Op maandag 2 november 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed geslapen, maar ik voel me niet uitgeslapen. Lijkt er op dat er weer een nieuwe verkoudheid aankomt.
Mijn motto is altijd: gewoon lekker van genieten, zolang het leuk is. Als je er geen zin meer in hebt, merk je het vanzelf wel! En dan heb je misschien toch een leuke tijd gehadquote:Op maandag 2 november 2009 08:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh!
[..]
ach we hebben beide een bundel van 1000smsjes dus dat gaat prima hoor
nja heb het al uitgeleged vind haar wel leuk maar vind ik haar leuk leuk?
word nu weer zo overvallen met twijfel terwijl ik mij zaterdagavond heerlijk voelde met haar en ook tegen haar persoonlijk durfde te zeggen dat ik gek op haar ben. nu 2 dagen later twijfel twijfel twijfel
word gelukkig ook niet moe van mijzelf. ben wel blij dat zij er ook wel last van heeft (al is het wel minder dan ik het heb)
Zolang je zo'n spray niet deelt wel.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Qebbel het volgende:
Oeh, das wel vervelend! Bij mij is het gelukkig weer achter de rug. Neusspray is echt de uitvinding van de eeuw!
Maar toen was iedereen nog lief en onschuldig!quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik heb mijn momenten ook wel gehad hoor
15 jaar geleden
Toen was lezzer 30!quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar toen was iedereen nog lief en onschuldig!
En jij? Wilde verhalen uit een ver verleden die je wil delen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was lezzer 30!
(zoiets impliceert ze tenminste altijd)
Mijn wildheid is trouwens ook alweer jaren geleden. Niet dat ik zooo oud ben, maar ik was er gewoon vroeg bij![]()
Voor jou niet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben in de afgelopen 10 jaar 5 maanden vrijgezel geweest, verdeeld over 2 periodes. Het wilde verleden is dus echt te lang geleden om zo op commando verhalen te kunnen oplepelen, sorry...
Tegenwoordig heb ik al koppijn na minder dan 10 alcoholische drankjes. Hield het leven dan toch op bij 30?
Ik word morgen (pas) 36quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was lezzer 30!
(zoiets impliceert ze tenminste altijd)
Mijn wildheid is trouwens ook alweer jaren geleden. Niet dat ik zooo oud ben, maar ik was er gewoon vroeg bij![]()
Das nog jong manquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik word morgen (pas) 36![]()
Ik ben in de afgelopen 15 jaar 0 maanden vrijgezel geweest. Ik ging weg bij m'n ex voor mijn huidige vrouw en daar ben ik in februari 10 jaar mee
Maar daarvoor ging ik wel eens stappen ja.
Drankgelagen met knusse afloop
Tegenwoordig word ik al dronken van de geur van een kerstborrel op het werk
Toffe clip, gewoon normale mensenquote:
Gefeliciteerd oud wijf!quote:
Best goede ingrediënten voor een soap idd.quote:Op maandag 2 november 2009 17:28 schreef Qebbel het volgende:
Oeh leuk!! Dates
Das het enige jammere van een relatie hebben; je mist het excitement van daten. En omdat ik pas vrij laat uit de kast kwam, heb ik zeer weinig met meisjes gedate.
Eerste keer dat ik in een homobar was en aan een meisje opbiechtte dat ik op meisjes viel, eindigde meteen in haar bed. Bleek ze een vriendin te hebben
.
De volgende dag(!) in een andere kroeg een (hetero)meisje ontmoet. Ik verhaal van avond daarvoor vertellen; begon ze me te zoenen, weer in een ander bed wakker geworden. Bleek ze een vriend te hebben!
again! Ik werd gek! Vriend pissed, en ik kende die jongen, dus schaamde me kapot
!
Beterschap ook dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef lezzer het volgende:
Wat en fijne kadoos
We zijn op weg naar huis, ik zit te fokken in de auto. :p
Vrouw bestuurt de bolide. Ik ben al het hele weekend ziek
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja nog een zieke. Ik heb net koorts opgemeten en die zit op 40 graden. Lezzer, ik voel met je mee.
Checkquote:De symptomen van Nieuwe Influenza A (H1N1) lijken veel op die van gewone griep.
De verschijnselen die het meest voorkomen zijn:
koorts
Check (tussen de opvliegers doorquote:koude rillingen
Checkquote:hoofdpijn
Uncheckquote:spierpijn
Check, maar dat heb ik al heel langquote:moeheid
Check.quote:droge hoest
Uncheckquote:soms diarree
Ik ben gelukkig bijna nooit ziekquote:Verloop
Het hoesten kan lang aanhouden, de overige klachten verdwijnen meestal na 2 tot 7 dagen. Een enkele keer kan longontsteking met ernstige ademhalingsproblemen optreden.
Mensen die al een andere ziekte of aandoening hebben, kunnen ernstiger ziek worden van Nieuwe Influenza A.
Mwa, ik ziek het wel uit. Veel slapen, en ik ben weer in orde.quote:De gevolgen van Nieuwe Influenza A (H1N1) zijn niet anders of ernstiger dan van gewone griep. Ook aan de gewone griep overlijden jaarlijks mensen, in Nederland ongeveer 1.000 per jaar.
Sterkte!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
Denk dat ik even ga liggen, ben echt helemaal bekaf
Hi logi.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik ook geen Mexicaanse griep heb. Ik wilde wel net de symptomen op gaan zoeken, dus dat kwam handig uit Erik
Gewoon vet verkouden ben ik.
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:31 schreef Qebbel het volgende:
Oh en Erik ook beterschap! Hopelijk heb je niet de mexicaanse![]()
Voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Sorry dames!!![]()
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?![]()
Post jij eens iets leuks dan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef Vanyel het volgende:
Een oudje ter ere van lezzers verjaardag. De eerste keer dat ik dit zag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 04:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht geen oog dichtgedaan. Van ijskoud naar bloedheet. Ik haat ziek zijn.
Je kunt wel weer terug naar bed natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:29 schreef lezzer het volgende:
Ik ben maar eens opgestaan.
Het was dat ik honger en dorst had, anders had ik het niet gedaan
Is goed!quote:Op woensdag 4 november 2009 06:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg seven vind je het heel erg als ik dit jaar een jaartje probeer over te slaan??
dankquote:
Dank je! En veel plezier in Groningenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef Logician het volgende:
PS: Knuffel en beterschap aan iedereen die het nodig heeft hier
HEY!!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
en nog gezoend??
ook al heb ik die knuf niet nodig neem ik hem wel
Dat lijkt me echt best gezelligquote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef Logician het volgende:
een weekendje Groningen met 3 vrouwen, gaat een leuke jankboel worden, denk dat ik maar vast 12 dozen tissues insla oid.![]()
Helaas zijn overal mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en zo weinig zelfvertrouwen hebben dat zij het nodig achten om anderen voor te schrijven wat "normaal" is.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Qebbel het volgende:
Fijn Logic!![]()
Pffffff, even klagen hoor!
Ik word zo moe van die homoseksualiteit-discussies overal!! Nu heeft de staat Maine het homohuwelijk weer ingetrokken na een referendum, en ja hoor, de discussies barsten weer los. Moeten we onszelf ons hele leven continue blijven verdedigen, of bestaat er ergens een "homovriendelijke zone", want dan verhuis ik onmiddellijk daarheen.![]()
Dat is waar!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas zijn overal mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en zo weinig zelfvertrouwen hebben dat zij het nodig achten om anderen voor te schrijven wat "normaal" is.
Probeer echter ook de positieve dingen te zien. De afgelopen eeuw hebben we enorme sprongen gemaakt in hoe we (althans in de geïndustrialiseerde wereld) met elkaar omgaan en zit er grosso modo nog steeds heel veel beweging in. Het is alleen een proces dat erg veel tijd kost.
Voor!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien toch maar een lesboreservaat stichten?
I'm inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Voor!![]()
*heaumeaus mogen er ook wel bij toch*
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft seven een helle dikke sexy knuffel
Nederland en Belgie.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Qebbel het volgende:
Fijn Logic!![]()
Pffffff, even klagen hoor!
Ik word zo moe van die homoseksualiteit-discussies overal!! Nu heeft de staat Maine het homohuwelijk weer ingetrokken na een referendum, en ja hoor, de discussies barsten weer los. Moeten we onszelf ons hele leven continue blijven verdedigen, of bestaat er ergens een "homovriendelijke zone", want dan verhuis ik onmiddellijk daarheen.![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Sterkte Seven..
Tjeempie, iedereen ligt hier wel in puin he?
* Alicey doet het nog, paracetamol FTW!
De combi van 2 soorten morfine/valium en ibu600 doet ook wonderenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Sterkte Seven..
Tjeempie, iedereen ligt hier wel in puin he?
* Alicey doet het nog, paracetamol FTW!
nou alleen maar vrouwen onderling is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien toch maar een lesboreservaat stichten?
Ben al ziek geweest!quote:Op woensdag 4 november 2009 04:14 schreef Seven. het volgende:
Dank je! Nu alleen Vanyel, Qebbel, Alicey en Sitethief en Knuffelzacht nog.
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Qebbel het volgende:
Het onweert![]()
'k Hou d'r niet van. Schrik me altijd kapot
quote:Today I was babysitting for a 5-year-old and a 7-year old. The 5-year-old is really afraid of thunder. When it started to thunder, I was surprised when she didn't come ask me to lay in her bed. I went to check and saw her big sister cuddling with her and telling her that thunder was just angels bowling.
Wat lief! Ontroerend gewoon!quote:
Dat doet vast nog veel meer wonderen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Logician het volgende:
[..]
De combi van 2 soorten morfine/valium en ibu600 doet ook wonderen![]()
Ach, het is daar weer wel warm en je hoeft daar niet 's ochtends vroeg in het donker en de kou naar je werk..quote:Lang leve het niet in Afrika wonen wat dat betreft
Zeg er maar niet teveel van, want mijnquote:Op donderdag 5 november 2009 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, in eerder gelinkt topic kunnen we niet verder, dus moet ik hier nog even mijn frustratie kwijt.
Alsof het niet erg genoeg is dat triggershot na een topic volspammen met ongefundeerde meningen over homoseksualiteit de verantwoordelijkheid afschuift met "het is niet mijn mening ik moest het van een ander zeggen", gaat ie ook nog eens zijn modrechten misbruiken om in een gesloten topic nog een semigrappige reactie te plaatsen waar het gewone volk niet meer op kan reageren.
Tering wat een droevig jongetje is dat!
Ik zie het zo: zijn belevingswereld verschilt zo van de mijne dat we het over dat specifieke onderwerp nooit eens zullen worden. Dus heeft het geen eens zin om erover te discussiëren met hem. Wel jammer dat hij nog snel even door het slotje heen post.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, in eerder gelinkt topic kunnen we niet verder, dus moet ik hier nog even mijn frustratie kwijt.
Alsof het niet erg genoeg is dat triggershot na een topic volspammen met ongefundeerde meningen over homoseksualiteit de verantwoordelijkheid afschuift met "het is niet mijn mening ik moest het van een ander zeggen", gaat ie ook nog eens zijn modrechten misbruiken om in een gesloten topic nog een semigrappige reactie te plaatsen waar het gewone volk niet meer op kan reageren.
Tering wat een droevig jongetje is dat!
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeg er maar niet teveel van, want mijnhad vrij snel een ban aan zijn broek toen hij iets vervelends zei tegen Triggy..
Nouja, het doel van een discussie is niet om het eens te worden met elkaar. Door elkaars standpunten en motivaties te leren kennen kun je jezelf soms verrijken. Er moet (voor mij althans) dan echter wel (o.a.) over die motivaties en standpunten zijn nagedacht en dat is een beetje waar het hier aan schort.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:27 schreef Seven. het volgende:
Ik zie het zo: zijn belevingswereld verschilt zo van de mijne dat we het over dat specifieke onderwerp nooit eens zullen worden. Dus heeft het geen eens zin om erover te discussiëren met hem. Wel jammer dat hij nog snel even door het slotje heen post.
Kwaad kan het vast niet, maar veel helpen gaat het ook niet doen ben ik bang..quote:Op donderdag 5 november 2009 08:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.
Was een redelijk waardeloos topic. Het begon met een aardig standpunt van iemand die open stond voor discussie en volgens mij ook oprecht nieuwsgierig was naar de mening van andere over zijn punt (" is homoseksualtiteit een afwijking omdat je je dan niet natuurlijk kan voortplanten " ) Het veranderde echter al snel in een discussie waar men elkaar persoonlijk begon aan te vallen en er weinig interessante dingen gezegd werden...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:01 schreef lezzer het volgende:
Komt er geen deel 3?![]()
Ik heb het gemist
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
godklere.... om 8uur begonnen en nog steeds gene flikker gedaan op het werk
doozquote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomen
Lesbeaus die een flikker doen zou ik ook een beetje raar vinden..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomen
ja maar ik ben nog wel 20% of minder heteroquote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lesbeaus die een flikker doen zou ik ook een beetje raar vinden..
Het lijkt wel een lesbeauquote:Op donderdag 5 november 2009 13:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, heb hier nu 3 katten lopen ipv 1 en een hele woonkamer vol verhuisdozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja zo en als er dan een flikker is die het eventueel wel met een meisje wil doen, dan doen jullie dat gewoon, op het werk?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja maar ik ben nog wel 20% of minder hetero![]()
maar noem me maar gewoon lesbau denk ik aangezien ik geen man meer hoef in relatievorm.... (sex sluit ik overigens niet uit haha)
Zo gaat dat met die vieze homosuelen he, gewoon maar overal sex hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaja zo en als er dan een flikker is die het eventueel wel met een meisje wil doen, dan doen jullie dat gewoon, op het werk?
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een lesbeau
had je ook niet ooit eens een plaatje bij gepost toen je het een paar weken geleden zei??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ow jaquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had je ook niet ooit eens een plaatje bij gepost toen je het een paar weken geleden zei??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
*Ziet regenboog!*OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
*Ziet regenboog!*Jeetje, vertelt lezzer dat jullie soort mensen het áltijd en óveral met íedereen moeten doen, maar nu is God ook nog eens een keer de pineut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zo'n vieze homosueel zeker?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jeetje, vertelt lezzer dat jullie soort mensen het áltijd en óveral met íedereen moeten doen, maar nu is God ook nog eens een keer de pineut.
Ja, maar volgens mij wel heel erg in de kast.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook al zo'n vieze homosueel zeker?
Straight maar lekker!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Qebbel het volgende:
Yay voor iedereen!![]()
Hier ook vreugde: einde tentamens! Ga lekker een weekeindje NIKS doen. Misschien een biertje drinken in de kroeg. Maar verder geen stress, of gelazer even.
Dat moet gevierd worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook! Antibiotica slaat aan, minder pijn in mijn heup/lies momenteel.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook iets aan de beterende hand. Zweet me wel helemaal de tyfus.
Ja, te jammer. Mocht er een dag aanbreken dat ze zich toch ontpopt als lesbo, koop ik linea recta een ticktet LA en werp me voor haar voeten. Oh nee, ik heb al de leukste vriendinquote:
Waar heb je 'm dat verteld? PM?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.
Aan haar voeten hoop ik, of wil je haar laten struikelen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, te jammer. Mocht er een dag aanbreken dat ze zich toch ontpopt als lesbo, koop ik linea recta een ticktet LA en werp me voor haar voeten.
Dan valt ze er wel meteen voor.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aan haar voeten hoop ik, of wil je haar laten struikelen?
Fotoboekquote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar heb je 'm dat verteld? PM?
En heeft ie je in zijn reactie ook nog uitgelegd waarom 'ie opeens in opdracht rare onzin over ons soort ging spuien.
Dat van die ban is trouwens wel een beetje jammer machtsmisbruik..
En verder hoeraaaa weekend!
Als dat tegenwoordig zo makkelijk gaat, dan ken ik ook wel een paar dames voor wiens bevallige voetjes ik me best zou willen werpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
En ze leefden dan nog lang en gelukkig
Ja, dat topic heb ik gister helemaal gelezen. Wat een idio(o)t(en)...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Vanyel het volgende:
ff een paar posts uit eerder gelinkt topic (over homoseksualiteit=afwijking) lezen. Dan zie je vanzelf de stok.
Ik dacht dat je dat al lang was... Hoe reageerden ze?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders, broer en schoonzussen waren een stuk minder dom toen ik gister uit de kast kwam, dat was dan weer een leuke tegenhanger van dat topic
Tjeempie, iedereen heeft tegenwoordig maar donderdag al weekend.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fotoboek. Nog 20 minuten en dan heb ik ook
weekend
![]()
Morgen mooi niet naar Nederlands
Als wat kwam je uit de kast dan? Ik dacht ook dat je dat allang was.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders, broer en schoonzussen waren een stuk minder dom toen ik gister uit de kast kwam, dat was dan weer een leuke tegenhanger van dat topic
Ze wisten nog niet dat ik stappen ga zetten, en mijn broer en schoonzussen wisten uberhaupt nog niks. Was voornamelijk "grote stap, wat goed dat je er zo over praat", dus dat viel erg meequote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al lang was... Hoe reageerden ze?
Klinkt heel goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze wisten nog niet dat ik stappen ga zetten, en mijn broer en schoonzussen wisten uberhaupt nog niks. Was voornamelijk "grote stap, wat goed dat je er zo over praat", dus dat viel erg mee![]()
Ja dat zou ik ook wel willen... Het is meer dat o.a. mijnquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als wat kwam je uit de kast dan? Ik dacht ook dat je dat allang was.
Alicey, ik heb gewoon een vrije dag opgenomen hoor. Was het maar weer elke donderdagavond weekend.
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt heel goed!Ik wist overigens ook nog niet dat je stappen ging zetten. Veel sterkte dan maar alvast!
Klinkt erg goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef wonderer het volgende:
Thanks
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen rare of negatieve reacties gehad... *gelukkig prijst*
MOet van yvonne.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Alicey het volgende:
Waarom zijn lesbeaus eik serieus (GC) en mannelijke homo's onzinnig (ONZ)?
Weet ik, maar de meesten hebben echt interesse getoond en gevraagd hoe en wat. Ik heb gewoon toffe vrienden, denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!Houd er trouwens wel rekening mee dat je misschien geen rare of negatieve reacties hebt gehad omdat mensen zich niet durven te uiten... Hoewel het ook dan nog best positief te noemen is dat ze een zekere vorm van respect hebben.
Dat denk ik dan ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
Weet ik, maar de meesten hebben echt interesse getoond en gevraagd hoe en wat. Ik heb gewoon toffe vrienden, denk ik
We hebben het een tijdje terug geprobeerd, naar GC verhuizen. Maar yvonne kiepte ons meteen weer terug.quote:
Wat flauw... Zijn er nog redenen voor, anders dan historische?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
We hebben het een tijdje terug geprobeerd, naar GC verhuizen. Maar yvonne kiepte ons meteen weer terug.
is "het is yvonne" reden genoeg?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat flauw... Zijn er nog redenen voor, anders dan historische?
Tja, op empirische basis lijkt het me wel reden genoeg..quote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
is "het is yvonne" reden genoeg?Want het was volgens mij wel vooral "jullie zijn hier begonnen dus jullie gaan hier ook dood" zeg maar.
't Is meer welke jongens er rondlopen dan dat er jongens rondlopen. Met een bepaalde bezetting past het beter in GC (of in SEX of in R&Pquote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Alicey het volgende:
Het was meer dat het me opviel.Meisjes zullen wel serieuzer zijn.
Daar zit ook wel weer wat in, en om het nu iedere keer te gaan wisselen van subforum gaat ook wel weer ver.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is meer welke jongens er rondlopen dan dat er jongens rondlopen. Met een bepaalde bezetting past het beter in GC (of in SEX of in R&P).
Och, het staat toch al hier en daar. Therapie, hormonen, (borst)operatie. En daarna zie ik wel verder wat ik wel of niet wil.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Vanyel het volgende:
De GCjongens uit het homotopic hangen dan ook veel hier rond (lijkt me zo).
Ik ben heel benieuwd wat voor stappen je wil zetten. Als ik jou was zou ik dat waarschijnlijk niet op openbaar forum kwakken. Voel je dus vooral vrij om deze opmerking te negeren.
Ziek? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Alicey het volgende:
En nog maar wat valeriaanthee er achteraan. Wie weet slaap ik dan wel lang en goed vannacht.
En wie weet ben ik morgen zo erg uitgerust dat ik er met plezier uit spring, maar ik ga er voorlopig vanuit dat dat wishful thinking is.
Neej, niet ziek, al heb ik wel veel hoofdpijn deze week. Ik slaap alleen slecht en kom 's ochtends mijn bed niet uit deze week.quote:
Ohja, dat kan ook erg vervelend zijn. En ik zou niet raar opkijken als die hoofdpijn daar ook vandaan komt.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neej, niet ziek, al heb ik wel veel hoofdpijn deze week. Ik slaap alleen slecht en kom 's ochtends mijn bed niet uit deze week.
Zou best kunnen.. Dank je, hoop vooral vannacht even goed te slapen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook erg vervelend zijn. En ik zou niet raar opkijken als die hoofdpijn daar ook vandaan komt.
Sterkte ermee.
Geen idee. Soms heb ik van die weken dat ik slecht slaap en slecht wakker word en soms heb ik energieke weken dat ik prima slaap en zo mijn bed uit spring 's ochtends.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Is de oorzaak mentaal of fysiek? Of weet je dat niet?
Omg, Portman en Arnofskyquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef Seven. het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-naaktscenes.html
Zie ook de laatste alinea. Volgend jaar ga ik naar 'black swan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |