Dat doet vast nog veel meer wonderen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Logician het volgende:
[..]
De combi van 2 soorten morfine/valium en ibu600 doet ook wonderen![]()
Ach, het is daar weer wel warm en je hoeft daar niet 's ochtends vroeg in het donker en de kou naar je werk..quote:Lang leve het niet in Afrika wonen wat dat betreft
Zeg er maar niet teveel van, want mijnquote:Op donderdag 5 november 2009 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, in eerder gelinkt topic kunnen we niet verder, dus moet ik hier nog even mijn frustratie kwijt.
Alsof het niet erg genoeg is dat triggershot na een topic volspammen met ongefundeerde meningen over homoseksualiteit de verantwoordelijkheid afschuift met "het is niet mijn mening ik moest het van een ander zeggen", gaat ie ook nog eens zijn modrechten misbruiken om in een gesloten topic nog een semigrappige reactie te plaatsen waar het gewone volk niet meer op kan reageren.
Tering wat een droevig jongetje is dat!
Ik zie het zo: zijn belevingswereld verschilt zo van de mijne dat we het over dat specifieke onderwerp nooit eens zullen worden. Dus heeft het geen eens zin om erover te discussiėren met hem. Wel jammer dat hij nog snel even door het slotje heen post.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, in eerder gelinkt topic kunnen we niet verder, dus moet ik hier nog even mijn frustratie kwijt.
Alsof het niet erg genoeg is dat triggershot na een topic volspammen met ongefundeerde meningen over homoseksualiteit de verantwoordelijkheid afschuift met "het is niet mijn mening ik moest het van een ander zeggen", gaat ie ook nog eens zijn modrechten misbruiken om in een gesloten topic nog een semigrappige reactie te plaatsen waar het gewone volk niet meer op kan reageren.
Tering wat een droevig jongetje is dat!
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeg er maar niet teveel van, want mijnhad vrij snel een ban aan zijn broek toen hij iets vervelends zei tegen Triggy..
Nouja, het doel van een discussie is niet om het eens te worden met elkaar. Door elkaars standpunten en motivaties te leren kennen kun je jezelf soms verrijken. Er moet (voor mij althans) dan echter wel (o.a.) over die motivaties en standpunten zijn nagedacht en dat is een beetje waar het hier aan schort.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:27 schreef Seven. het volgende:
Ik zie het zo: zijn belevingswereld verschilt zo van de mijne dat we het over dat specifieke onderwerp nooit eens zullen worden. Dus heeft het geen eens zin om erover te discussiėren met hem. Wel jammer dat hij nog snel even door het slotje heen post.
Kwaad kan het vast niet, maar veel helpen gaat het ook niet doen ben ik bang..quote:Op donderdag 5 november 2009 08:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.
Was een redelijk waardeloos topic. Het begon met een aardig standpunt van iemand die open stond voor discussie en volgens mij ook oprecht nieuwsgierig was naar de mening van andere over zijn punt (" is homoseksualtiteit een afwijking omdat je je dan niet natuurlijk kan voortplanten " ) Het veranderde echter al snel in een discussie waar men elkaar persoonlijk begon aan te vallen en er weinig interessante dingen gezegd werden...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:01 schreef lezzer het volgende:
Komt er geen deel 3?![]()
Ik heb het gemist
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
godklere.... om 8uur begonnen en nog steeds gene flikker gedaan op het werk
doozquote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomen
Lesbeaus die een flikker doen zou ik ook een beetje raar vinden..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
lijkt me persoonlijk ook niet echt de plek om een flikker te doen letterljk genomen
ja maar ik ben nog wel 20% of minder heteroquote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lesbeaus die een flikker doen zou ik ook een beetje raar vinden..
Het lijkt wel een lesbeauquote:Op donderdag 5 november 2009 13:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, heb hier nu 3 katten lopen ipv 1 en een hele woonkamer vol verhuisdozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja zo en als er dan een flikker is die het eventueel wel met een meisje wil doen, dan doen jullie dat gewoon, op het werk?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja maar ik ben nog wel 20% of minder hetero![]()
maar noem me maar gewoon lesbau denk ik aangezien ik geen man meer hoef in relatievorm.... (sex sluit ik overigens niet uit haha)
Zo gaat dat met die vieze homosuelen he, gewoon maar overal sex hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaja zo en als er dan een flikker is die het eventueel wel met een meisje wil doen, dan doen jullie dat gewoon, op het werk?
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een lesbeau
had je ook niet ooit eens een plaatje bij gepost toen je het een paar weken geleden zei??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ow jaquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had je ook niet ooit eens een plaatje bij gepost toen je het een paar weken geleden zei??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
*Ziet regenboog!*OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
*Ziet regenboog!*Jeetje, vertelt lezzer dat jullie soort mensen het įltijd en óveral met ķedereen moeten doen, maar nu is God ook nog eens een keer de pineut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zo'n vieze homosueel zeker?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jeetje, vertelt lezzer dat jullie soort mensen het įltijd en óveral met ķedereen moeten doen, maar nu is God ook nog eens een keer de pineut.
Ja, maar volgens mij wel heel erg in de kast.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook al zo'n vieze homosueel zeker?
Straight maar lekker!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Qebbel het volgende:
Yay voor iedereen!![]()
Hier ook vreugde: einde tentamens! Ga lekker een weekeindje NIKS doen. Misschien een biertje drinken in de kroeg. Maar verder geen stress, of gelazer even.
Dat moet gevierd worden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook! Antibiotica slaat aan, minder pijn in mijn heup/lies momenteel.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook iets aan de beterende hand. Zweet me wel helemaal de tyfus.
Ja, te jammer. Mocht er een dag aanbreken dat ze zich toch ontpopt als lesbo, koop ik linea recta een ticktet LA en werp me voor haar voeten. Oh nee, ik heb al de leukste vriendinquote:
Waar heb je 'm dat verteld? PM?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar verteld dat ik het kinderachtig vind.
Aan haar voeten hoop ik, of wil je haar laten struikelen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, te jammer. Mocht er een dag aanbreken dat ze zich toch ontpopt als lesbo, koop ik linea recta een ticktet LA en werp me voor haar voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |