abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 17:42:45 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74391875
Is homoseksualiteit een afwijking?
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Vanmorgen las ik in de krant dat er nogal wat ophef is ontstaan over een uitspraak van Emile Ratelband. Deze man heeft naar verluid gezegd dat homoseksualiteit een afwijking is, en daar was men niet bepaald over te spreken.
Nu ging ik eens nadenken, en ik bedacht me dat als je er op een biologische/wetenschappelijke manier naar kijkt, die uitspreek best eens zou kunnen kloppen. Immers, we (mensen en dieren) zijn hier toch biologisch gezien met z'n allen op deze aarde om ons voort te planten. Homoseksuelen kunnen dit niet, hoe je het ook wendt of keert. In dat opzicht kan ik me best voorstellen dat homoseksualiteit als afwijking wordt gezien.
Ik heb sinds de derde klas op de middelbare school geen biologie meer gekregen dus mijn kennis op dit gebied stelt héél erg weinig voor, maar misschien is hier iemand die uitsluitsel kan geven.
Is homoseksualiteit een afwijking?

Overigens wil ik nog wel even benadrukken dat ik dit op geen enkele manier neerbuigen/respectloos/denigrerend over homo's bedoel.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:43:05 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74391885
Lapo:
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
Voor wie? Niet voor de mannen in ieder geval! .

En je meent toch niet serieus dat homoseksualiteit af te leren is? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:44:09 #3
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74391916
Lesbo's zijn alleen maar lekker in films, in het echt zijn het vaak lelijke manwijven

Ik ken wel 1 lekkere lesbo trouwens. Dus ze bestaan wel.
of niet
  woensdag 4 november 2009 @ 17:44:15 #4
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74391920
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Lapo:
[..]

Jawel als je een negert gelijk iemand in zn kontje laat boren zonder dat hij dat gewent is wilt die het nooit meer en wilt die alleen nog maar aan kutjes likken.
pi_74391948
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Lapo:
[..]

Waarom niet?

Na een gegeven moment is het gewoon tijd om volwassen te worden.
pi_74391967
Hoe kan iemands geaardheid nu een afwijking zijn
In de natuur zijn ook niet alle dieren hetero

Ik vind het wel een afwijking als je jezelf als bisexueel voordoet puur en alleen om aandacht te trekken (dit slaat dan meestal op vrouwen)
Gewoon jezelf zijn en daar ook voor uit durven komen vind ik erg aantrekkelijk en kan ik ook zeer waarderen
  woensdag 4 november 2009 @ 17:46:30 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74391976
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ja doei .
Overduidelijke troll.
Niet meer actief op Fok!
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 17:49:12 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74392043
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja doei .
Overduidelijke troll.
Nope, dit is zijn geloofsovertuiging
Lees het hele vorige topic nog even door
lolwut
  woensdag 4 november 2009 @ 17:49:53 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74392066
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nope, dit is zijn geloofsovertuiging
Lees het hele vorige topic nog even door
Ben bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_74392114
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja doei .
Overduidelijke troll.
Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 17:51:26 ]
pi_74392124
als je met een afwijking, iets onnatuurlijks bedoeld dan wel ja.
pi_74392145
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom niet?

Als je dit soort gedachten aanhangt wat doe je hier dan nog, je zorgt alleen maar voor ellende voor heel veel mensen.
pi_74392159
Natuurlijk is het instinctief een afwijking, het gaat er toch om of je die afwijking accepteert of niet, waarom moet alles zo moeilijk zijn?
Natuurlijk gezien zou de mensheid uitsterven als iedereen homo of lesbisch was, maar de paar procent die het zijn, doen hun best maar. Andermans probleem toch niet?
pi_74392179
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Als je dit soort gedachten aanhangt wat doe je hier dan nog, je zorgt alleen maar voor ellende voor heel veel mensen.
Bepaalde geluiden mogen we dus niet laten horen omdat ze tegen een zekere sentiment zijn?
pi_74392180
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff onzin.

Kom eens met wat voorbeelden.
pi_74392225
Wat miij betreft is het een aangeboren afwijking, aangezien homo's niet kunnen voortplanten. Het is een afwijkende geaardheid. Dat gezegd hebbende, zijn ze wat mij betreft exact gelijkwaardig aan hetero's.
pi_74392236
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Pff onzin.

Kom eens met wat voorbeelden.
Wat is jouw ervaring met de homo's die ik ben tegengekomen? Ik heb het over de mensen die ik ken.
pi_74392264
Homo's is een natuurlijk middel om overbevolking tegen te gaan. Want overbevolking leidt tot schaarste van dingen zoals voedsel waardoor het soort zal uitsterven.
pi_74392278
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat miij betreft is het een aangeboren afwijking, aangezien homo's niet kunnen voortplanten. Het is een afwijkende geaardheid. Dat gezegd hebbende, zijn ze wat mij betreft exact gelijkwaardig aan hetero's.
Mwuah, je kunt een vrouw ook als middel gebruiken - of wie weet in de toekomst een buis in de eigen buik - en alsnog homo blijven, is het na technische vooruitgang geen afwijking meer dan?
pi_74392287
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is jouw ervaring met de homo's die ik ben tegengekomen? Ik heb het over de mensen die ik ken.
Ik vind dat je je eigen ervaringen extrapoleert over een hele groep. Dat vind ik onzin.

En je noemt bijvoorbeeld geen voorbeelden. Zo van 'ja ze hadden allemaal paarse huizen' of iets dergelijks. Dus ik vroeg me af wat hun dan mankeerde.
pi_74392325
Maar goed, dan is homoseksualiteit bij dieren dus ook aangeleerd?
pi_74392336
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik vind dat je je eigen ervaringen extrapoleert over een hele groep. Dat vind ik onzin.

En je noemt bijvoorbeeld geen voorbeelden. Zo van 'ja ze hadden allemaal paarse huizen' of iets dergelijks. Dus ik vroeg me af wat hun dan mankeerde.
Hoe komt het dat je dan mijn ervaring onzin noemt, zonder inhoudelijke voorbeelden te hebben gehad, maar toch te vragen naar voorbeelden van iets dat je onzin vindt. Ill pass that logic.
pi_74392343
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Lamon. het volgende:
Natuurlijk is het instinctief een afwijking, het gaat er toch om of je die afwijking accepteert of niet, waarom moet alles zo moeilijk zijn?
Natuurlijk gezien zou de mensheid uitsterven als iedereen homo of lesbisch was, maar de paar procent die het zijn, doen hun best maar. Andermans probleem toch niet?
Ik ben het eens ( ) met Lamon.

Het is een afwijking in de zin van dat ze 'afwijken van de eenheidsworst', het is een kleine groep die anders is.

Geen afwijking als in: handicap of ziekte
pi_74392360
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bepaalde geluiden mogen we dus niet laten horen omdat ze tegen een zekere sentiment zijn?
Nee omdat homoseksualiteit geen keuze is integenstelling tot een geloof. Dus jij valt mensen aan op iets waar ze niets aan kunnen doen.
pi_74392365
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Cahir het volgende:
Homo's is een natuurlijk middel om overbevolking tegen te gaan. Want overbevolking leidt tot schaarste van dingen zoals voedsel waardoor het soort zal uitsterven.
Zo zou je het idd zelfs als een natuurlijk iets kunnen zien, ja.
Maar daar zijn ziektes e.d. dan ook voor, en dat idee staat me minder aan, de willekeur daarvan dan.

Homoseksuelen hoeven niet per definitie te lijden onder hun geaardheid, als ze niet door randdebielen in elkaar geslagen worden.
pi_74392374
Ik ben gewoon wat meer nuance van je gewend Trigger.
Het lijkt een beetje op de users die hebben gevochten met een Marokkaan en dus vinden dat Marokkanen gene 'normale' opvoeding hebben gehad.

(ook al verbindt je geen morele waarde aan het woord normaal)
pi_74392407
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

SPOILER
En dat is echt de grootste onzin ever.

Hoe kan er dan in een gezin van meerdere kinderen of bij zelfs tweelingen een deel homo, en een deel hetero zijn
pi_74392426
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Cahir het volgende:
Die kwam ik al een tegen in het vorige topic en ik moet zeggen dat er wel een logica in zit..
pi_74392434
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je dan mijn ervaring onzin noemt, zonder inhoudelijke voorbeelden te hebben gehad, maar toch te vragen naar voorbeelden van iets dat je onzin vindt. Ill pass that logic.
Ah lekker makkelijk. Pass maar inderdaad.

Ik zeg dat je uitspraak onzin is, niet je ervaring. Heb ik duidelijk uitgelegd.
pi_74392451
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef CherryBoomBoom het volgende:

[..]

Die kwam ik al een tegen in het vorige topic en ik moet zeggen dat er wel een logica in zit..
Mwoah het zou kunnen, maar het is maar een theorie.
pi_74392489
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Nee omdat homoseksualiteit geen keuze is integenstelling tot een geloof. Dus jij valt mensen aan op iets waar ze niets aan kunnen doen.
Je kunt zekere fysieke neigingen, interesses en behoeften onderdrukking, in dat verband is het wel een keuze. Ik val mensen nergens op aan, ze doen maar wat ze willen, hoe knusser hoe beter, zou me echt niet kunnen schelen. Andere seksuele voorkeuren of geloven vind ik ook te zot voor woorden en laat ik me over uit, betekent niet dat ik ze aanval, is een verschil tussen hun keus en de personen zelf namelijk.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:01:54 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74392512
Ik snap echt niet waarom mensen denken dat homoseksualiteit genezen kan worden. Ja, ogenschijnlijk misschien, maar weet jij veel waar zo'n zogenaamde ex-homo aan denkt als hij met zijn vrouw vrijt? Waarom zouden mensen die anderen geen vlieg kwaad doen in godsnaam moeten willen veranderen?

Verder ben ik het - biologisch gezien - wel eens met Ratelband dat homoseksualiteit een afwijking is. But I don't give a fuck . Ik doe er niemand kwaad mee. De enige mensen die niet met homo's om kunnen gaan zijn mensen die vanuit hun religie een afkeer van homo's opgelegd hebben gekregen, het is dus een volstrekt irrationele afkeer.

En jullie gaan te snel. Ik moet deel 1 nog lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_74392521
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt zekere fysieke neigingen, interesses en behoeften onderdrukking, in dat verband is het wel een keuze. Ik val mensen nergens op aan, ze doen maar wat ze willen, hoe knusser hoe beter, zou me echt niet kunnen schelen. Andere seksuele voorkeuren of geloven vind ik ook te zot voor woorden en laat ik me over uit, betekent niet dat ik ze aanval, is een verschil tussen hun keus en de personen zelf namelijk.
Kortom; ze hebben een keus het te ondrukken?
Das toch geen keuze, en al doen ze het wel, ze blijven homo hoor, dat is niet iets wat je kiest, maar wat je gewoon bent. Of je er nou voor uit komt of niet
pi_74392528
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iets ontkennen is geen keuze dus je valt mensen wel degelijk aan. Wat een keuze is, is dat kutgeloof van je naast je neerleggen en gewoon mensen accepteren zoals ze zijn.
pi_74392534
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef IHVK het volgende:
Ik ben gewoon wat meer nuance van je gewend Trigger.
Het lijkt een beetje op de users die hebben gevochten met een Marokkaan en dus vinden dat Marokkanen gene 'normale' opvoeding hebben gehad.

(ook al verbindt je geen morele waarde aan het woord normaal)
Wanneer jouw ervaring leert dat de criminele Marokkanen in jouw omgeving wel iets 'mankeert' door opleiding, opvoeding of wat dan ook ga ik niet van te voren dat als onzin afdoen en daarna pas om voorbeelden vragen enkel omdat ik iets anders van je gewend ben.
pi_74392570
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ah lekker makkelijk. Pass maar inderdaad.

Ik zeg dat je uitspraak onzin is, niet je ervaring. Heb ik duidelijk uitgelegd.
Mijn uitspraak is voortgekomen uit mijn ervaring, mijn ervaring wordt vertegenwoordigt door mijn ervaring, je kunt niet de één als onzin zien en open staan voor de ander gezien A - B omschrijft.
pi_74392623
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wanneer jouw ervaring leert dat de criminele Marokkanen in jouw omgeving wel iets 'mankeert' door opleiding, opvoeding of wat dan ook ga ik niet van te voren dat als onzin afdoen en daarna pas om voorbeelden vragen enkel omdat ik iets anders van je gewend ben.
Tja we kunnen inderdaad puur een discussie houden over het feit dat ik misschien iets te voorbarig iets onzin noem.
of jij kan antwoord geven op mijn vraag, wat er nou precies mankeerde. Want ik ben best benieuwd.

Trouwens uit dit antwoord leid ik af dat jij het alleen maar hebt over homo's in jouw omgeving. Dus over de rest zegt het eigenlijk niets?
pi_74392648
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kortom; ze hebben een keus het te ondrukken?
Das toch geen keuze, en al doen ze het wel, ze blijven homo hoor, dat is niet iets wat je kiest, maar wat je gewoon bent. Of je er nou voor uit komt of niet
Bij keuze heb ik het over het uitvoeren van homoseksuele neigingen, zie de eerste zinnen van mijn post :
quote:
Je kunt zekere fysieke neigingen, interesses en behoeften onderdrukking, in dat verband is het wel een keuze.
Een niet praktiserende homo is voor mij hetzelfde als een vredelievende terrorist, je kunt er nog wel eentje zijn, maar je neemt er na een gegeven moment afstand van om welk reden dan ook.
pi_74392678
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn uitspraak is voortgekomen uit mijn ervaring, mijn ervaring wordt vertegenwoordigt door mijn ervaring, je kunt niet de één als onzin zien en open staan voor de ander gezien A - B omschrijft.
Nee hoor Trigger. Luister: Jij legt iets uit met behulp van enkele ervaringen uit jouw omgeving. Ik vind dat onzin omdat dat niet representatief is.
Toch ben ik benieuwd naar jouw schijnbare conclusie.

Immers hoe weet jij nou of ik er wel of niet open voor sta, ik vraag er toch zelf om.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:07:34 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74392685
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Idd! . Mijn mond valt echt open hier... In dat geval zouden mijn broer en zussen ook homoseksueel moeten zijn . Nou ja, aan ons nu de taak om Triggershot van het tegendeel te overtuigen.
Niet meer actief op Fok!
pi_74392734
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bij keuze heb ik het over het uitvoeren van homoseksuele neigingen, zie de eerste zinnen van mijn post :
[..]

Een niet praktiserende homo is voor mij hetzelfde als een vredelievende terrorist, je kunt er nog wel eentje zijn, maar je neemt er na een gegeven moment afstand van om welk reden dan ook.
Ik vind het nou wel even wat anders of je homo of terrorist bent.
En waarom zou je het in godsnaam onderdrukken. Je bént dan toch nog homo. Die mensen worden doodongelukkig als ze onder druk van de samenleving of familie ervoor 'kiezen' niet praktiserend homo te zijn.

En volgens jou zijn dus de mensen die jij kent homo, en doordat er ooit ergens 'iets' is misgegaan onderdrukken ze die neigingen niet meer maar komen ze ervoor uit?
pi_74392752
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Ik vind de vergelijking met terrorisme wel een vreemde.

Gezien een homo anderen geen schade toebrengt. Enkel (mogelijk) zichzelf.
pi_74392753
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd! . Mijn mond valt echt open hier... In dat geval zouden mijn broer en zussen ook homoseksueel moeten zijn . Nou ja, aan ons nu de taak om Triggershot van het tegendeel te overtuigen.
En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
pi_74392768
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
En jullie gaan te snel. Ik moet deel 1 nog lezen .
Ik denk niet eens dat dat nodig is, er zal volgens haatdragende overtuigingen een hoop tegen homoseksualiteit staan, maar uiteindelijk kan niemand de conclusie negeren dat heteroseksuelen er geen enkele last hoeven te ondervinden, zolang een homoseksueel niet besluit een heteroseksueel tegen zijn of haar wil in te verkrachten ofzo, maar dat geldt eveneens voor heteroseksuelen, dus is geen argument.
Dat er uberhaupt 2 delen nodig zijn om het populistische raaskallen van een inconsequente sukkel als Emile Ratelband te bespreken zeg.

"JE KUNT HET!!!!" "Oh, tenzij je niet heteroseksueel bent, dan kun je het niet."

"Oh, maar mijn populistisch gejank wordt slecht ontvangen, dus nu verander ik maar weer van mening.."

Stakker.
pi_74392790
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Iets ontkennen is geen keuze dus je valt mensen wel degelijk aan. Wat een keuze is, is dat kutgeloof van je naast je neerleggen en gewoon mensen accepteren zoals ze zijn.
Nee hoor, zo zwart-wit is het niet, ik zie homo's namelijk als meer dan alleen een identiteitvormer wat voort komt uit hun eigen seksuele voorkeuren. Ik kan zoveel dingen verwerpen of ontkennen omtrent hun keuzes, maakt het geen aanval op hun, maar eerder op de keuzes die ze maken. Als ik het niet eens bent met partij waar je op hebt gestemd of je smaak me niet bevalt - of het nu genetisch of vanuit je omgeving is beïnvloed - maakt het nog geen aanval op jou. Ik ben er zeer specifiek in.

Waarom zou ik mensen moeten accepteren zoals ze zijn, dat ik ze niet belemmer in wat en hoe ze dingen doen in hun eigen ruimte is al genoeg lijkt me. Ik hoef op verbaal niveau niet tolerant te zijn over dingen waar ik het niet mee eens ben, kom nou.

Kutgeloof, welk kutgeloof? Ik kan net zo goed jouw opvattingen bestempelen als kut-opvattingen; leg je kutopvattingen eens naast je en accepteer de meningen nou zoals ze zijn.
pi_74392802
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef JayKudo het volgende:

[..]

En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
Nee hoor, ik ben ook moslim en ik ben het in deze oneens met Trigger. Dus jij moet ook niet extrapoleren.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:12:23 #48
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_74392845
Religie is pas onnatuurlijk Wanneer gaan de gelovigen hun neigingen om iedereen te bekeren eens onderdrukken? Geloof is ook een keuze

Ofwel, wat een bullshit-argumenten weer.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_74392864
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor Trigger. Luister: Jij legt iets uit met behulp van enkele ervaringen uit jouw omgeving. Ik vind dat onzin omdat dat niet representatief is.
Toch ben ik benieuwd naar jouw schijnbare conclusie.

Immers hoe weet jij nou of ik er wel of niet open voor sta, ik vraag er toch zelf om.
Was je vooringenomen oordeel niet 'onzin' geweest, had je eerder om voorbeelden gevraagd en daarna dat geroepen was ik het nog met je eens geweest en had ik er tijd voor vrijgemaakt, ik ga geen moeite doen om je van het integendeel te overtuigen, dus vraag maar zoveel je wilt, nav je reactie krijg je er geen toegelicht antwoord op.
pi_74392921
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe kan er dan in een gezin van meerdere kinderen of bij zelfs tweelingen een deel homo, en een deel hetero zijn
Het gezin is een onderdeel van wat je mogelijk aanzet tot homoseksualiteit, het heeft niet monopolie op wat er met je gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')