Helaas zijn overal mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en zo weinig zelfvertrouwen hebben dat zij het nodig achten om anderen voor te schrijven wat "normaal" is.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Qebbel het volgende:
Fijn Logic!![]()
Pffffff, even klagen hoor!
Ik word zo moe van die homoseksualiteit-discussies overal!! Nu heeft de staat Maine het homohuwelijk weer ingetrokken na een referendum, en ja hoor, de discussies barsten weer los. Moeten we onszelf ons hele leven continue blijven verdedigen, of bestaat er ergens een "homovriendelijke zone", want dan verhuis ik onmiddellijk daarheen.![]()
Dat is waar!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas zijn overal mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en zo weinig zelfvertrouwen hebben dat zij het nodig achten om anderen voor te schrijven wat "normaal" is.
Probeer echter ook de positieve dingen te zien. De afgelopen eeuw hebben we enorme sprongen gemaakt in hoe we (althans in de geïndustrialiseerde wereld) met elkaar omgaan en zit er grosso modo nog steeds heel veel beweging in. Het is alleen een proces dat erg veel tijd kost.
Voor!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien toch maar een lesboreservaat stichten?
I'm inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Voor!![]()
*heaumeaus mogen er ook wel bij toch*
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft seven een helle dikke sexy knuffel
Nederland en Belgie.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Qebbel het volgende:
Fijn Logic!![]()
Pffffff, even klagen hoor!
Ik word zo moe van die homoseksualiteit-discussies overal!! Nu heeft de staat Maine het homohuwelijk weer ingetrokken na een referendum, en ja hoor, de discussies barsten weer los. Moeten we onszelf ons hele leven continue blijven verdedigen, of bestaat er ergens een "homovriendelijke zone", want dan verhuis ik onmiddellijk daarheen.![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Sterkte Seven..
Tjeempie, iedereen ligt hier wel in puin he?
* Alicey doet het nog, paracetamol FTW!
De combi van 2 soorten morfine/valium en ibu600 doet ook wonderenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Sterkte Seven..
Tjeempie, iedereen ligt hier wel in puin he?
* Alicey doet het nog, paracetamol FTW!
nou alleen maar vrouwen onderling is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien toch maar een lesboreservaat stichten?
Ben al ziek geweest!quote:Op woensdag 4 november 2009 04:14 schreef Seven. het volgende:
Dank je! Nu alleen Vanyel, Qebbel, Alicey en Sitethief en Knuffelzacht nog.
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Qebbel het volgende:
Het onweert![]()
'k Hou d'r niet van. Schrik me altijd kapot
quote:Today I was babysitting for a 5-year-old and a 7-year old. The 5-year-old is really afraid of thunder. When it started to thunder, I was surprised when she didn't come ask me to lay in her bed. I went to check and saw her big sister cuddling with her and telling her that thunder was just angels bowling.
Wat lief! Ontroerend gewoon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |