ach we hebben beide een bundel van 1000smsjes dus dat gaat prima hoorquote:Op maandag 2 november 2009 07:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik dacht dat zij allang out was?!
(Edit: lesbisch.startpagina.nl rechtsonderin kopje "bekende lesbiennes en bi's. Al staat ze niet in de wikipedialijst met bekende holebi's)
Hoe was je weekeindje??![]()
[..]
![]()
![]()
*ik mag HOPEN dat je haar leuk vindt!![]()
*
Goed geslapen, maar ik voel me niet uitgeslapen. Lijkt er op dat er weer een nieuwe verkoudheid aankomt.quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef Qebbel het volgende:
*Zwaait terug naar Alicey*![]()
Best wel lekker hoor, jij ook?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft alicey beterschaps knuf!
Oeh, das wel vervelend! Bij mij is het gelukkig weer achter de rug. Neusspray is echt de uitvinding van de eeuw!quote:Op maandag 2 november 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed geslapen, maar ik voel me niet uitgeslapen. Lijkt er op dat er weer een nieuwe verkoudheid aankomt.
Mijn motto is altijd: gewoon lekker van genieten, zolang het leuk is. Als je er geen zin meer in hebt, merk je het vanzelf wel! En dan heb je misschien toch een leuke tijd gehadquote:Op maandag 2 november 2009 08:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh!
[..]
ach we hebben beide een bundel van 1000smsjes dus dat gaat prima hoor
nja heb het al uitgeleged vind haar wel leuk maar vind ik haar leuk leuk?
word nu weer zo overvallen met twijfel terwijl ik mij zaterdagavond heerlijk voelde met haar en ook tegen haar persoonlijk durfde te zeggen dat ik gek op haar ben. nu 2 dagen later twijfel twijfel twijfel
word gelukkig ook niet moe van mijzelf. ben wel blij dat zij er ook wel last van heeft (al is het wel minder dan ik het heb)
Zolang je zo'n spray niet deelt wel.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Qebbel het volgende:
Oeh, das wel vervelend! Bij mij is het gelukkig weer achter de rug. Neusspray is echt de uitvinding van de eeuw!
Maar toen was iedereen nog lief en onschuldig!quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik heb mijn momenten ook wel gehad hoor
15 jaar geleden
Toen was lezzer 30!quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar toen was iedereen nog lief en onschuldig!
En jij? Wilde verhalen uit een ver verleden die je wil delen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was lezzer 30!
(zoiets impliceert ze tenminste altijd)
Mijn wildheid is trouwens ook alweer jaren geleden. Niet dat ik zooo oud ben, maar ik was er gewoon vroeg bij![]()
Voor jou niet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben in de afgelopen 10 jaar 5 maanden vrijgezel geweest, verdeeld over 2 periodes. Het wilde verleden is dus echt te lang geleden om zo op commando verhalen te kunnen oplepelen, sorry...
Tegenwoordig heb ik al koppijn na minder dan 10 alcoholische drankjes. Hield het leven dan toch op bij 30?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |