quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tvp
Neen niet gelovig, ik ben agnost.
Ze had het vrij snel door toen ik zei van tja afspraakje om 3 uur(had ook al schiphol e.d. laten vallen)
Leuk weekeind gehad en me heel netjes gedragen. Ze is erg onzeker over haarzelf dus op logeermatras geslapen
Nu weer thuis en eigenlijk ook wel fijn om weer alleen te zijn (ben ik nou raar?)
Heb vandaag ook mijn eerste lesbo film gezien.... Imagine you&me, dies schattig
Half uurtje voor ik weg ging ff ongemakkelijk in mijn vel en toen ik aan het douchen was ook ff. Minder erg dan vorige week iig. Toen werd ik gillend gek. Voor de rest weet ik het niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]. Helemaal niet raar, heb ik ook meestal. Verder, tof dat het zo tof was. Ik moet die film ook nog gaan kijken, binnenkort maar eens downloaden. Ben ook wel een beetje benieuwd hoe je er nu instaat Kz, nog een ongemakkelijk gevoel gehad dat je niet weet of je hier mee door moet gaan? Of heb je dat alleen als ze er niet is?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Trouwens een nieuwtje mensen:
Ireen Wust is eindelijk uit de kast.
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' isquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Half uurtje voor ik weg ging ff ongemakkelijk in mijn vel en toen ik aan het douchen was ook ff. Minder erg dan vorige week iig. Toen werd ik gillend gek. Voor de rest weet ik het niet eigenlijk.
Ben ik nou verliefd of geniet ik gewoon van de aandacht? Wat is liefde nou eigenlijk (dat heb ik dus niet vanuit huis mee gekregen vandaar dat relaties een hell zijn voor mij maar toch wel wil)
gisteraaf lekker samen op de bank gelegen muziekje aan en zij zingt altijd. Ik doe dat normaal niet als andere mensen erbij zijn maar 1 of 2 liedjes van k's choice wel helemaal meegezongen. Schijn half niet zo vals te zingen als ik dacht haha maar dat vond ik wel een heerlijk moment
quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' is
Maar 1 keer meegemaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooit hoor, dat mensen twijfelen of ze verliefd zijn.
Als je echt verliefd bent, dan weet je het wel
nja zoals ik zei ik ben in een liefdeloos huis opgegroeid. ik weet niet wat het is en begrijp het ook niet.... mja heb ook een "afwijkend" persoonlijkheid waarbij dus ook extreme bindingsangst en verlatingsangst optreed. Ik ken alleen maar negatieve gevoelens en "blije" gevoelens worden meestal onderdrukt en als ze er al zijn dan komt er dus bijv ineens twijfels optreden. Is moeilijk uit te leggen iigquote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooit hoor, dat mensen twijfelen of ze verliefd zijn.
Als je echt verliefd bent, dan weet je het wel
quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch vergelijken?
Simpel toch?
Overigens, wat denken we van Renate Groenewold?
En ja, dan wordt het inderdaad lastiger om te herkennen. Maar hoe fucked up je ook opgegroeid bent, als je verliefd bent, dan kun je gewoon niet stoppen met sms-en, denken aan. Flink verliefd zijn is enorm overheersend in je leven.quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja zoals ik zei ik ben in een liefdeloos huis opgegroeid. ik weet niet wat het is en begrijp het ook niet.... mja heb ook een "afwijkend" persoonlijkheid waarbij dus ook extreme bindingsangst en verlatingsangst optreed. Ik ken alleen maar negatieve gevoelens en "blije" gevoelens worden meestal onderdrukt en als ze er al zijn dan komt er dus bijv ineens twijfels optreden. Is moeilijk uit te leggen iig
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaarquote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is al out?
[..]
En ja, dan wordt het inderdaad lastiger om te herkennen. Maar hoe fucked up je ook opgegroeid bent, als je verliefd bent, dan kun je gewoon niet stoppen met sms-en, denken aan. Flink verliefd zijn is enorm overheersend in je leven.
En heb je het gevoel dat er leukere meiden rondlopen?quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaaren denk ook veel aan haar maar ik weet dus niet of het verliefdheid is of dat ik gewoon blij ben met de aandacht. Dat is een onderscheid die ik nog steeds niet kan maken
ik heb op dit moment geen intresse in leukere meiden, maar weet niet hoe lang dat blijft.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heb je het gevoel dat er leukere meiden rondlopen?
Ik ben het daar niet zo mee eens, is per persoon heel verschillend. Ik twijfel meestal in het begin aan allerlei dingen, waaronder mijn eigen gevoel. Dat kan dan toch op een gegeven moment omslaan naar volle overtuiging.quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef Logician het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als je twijfelt het al niet 'het' is
Bij mij eigenlijk nooit. Als de twijfel gezaaid is, gaat 'ie bij mij nooit helemaal over.quote:Op zondag 1 november 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet zo mee eens, is per persoon heel verschillend. Ik twijfel meestal in het begin aan allerlei dingen, waaronder mijn eigen gevoel. Dat kan dan toch op een gegeven moment omslaan naar volle overtuiging.
Idem.quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk nooit. Als de twijfel gezaaid is, gaat 'ie bij mij nooit helemaal over.
haha nja ben 28jaar. Twijfelen doe ik over alles..... zal waarschijnlijk ook nooit stoppenquote:Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem.
Nu ben ik ook opgegroeid zoals KZ beschrijft maar als het 'echt' is weet je het wel, is mijn ervaring (31jr oude wijze oma praat) ;')
Truste!quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ook grappig is... is hoe vermoeider ik ben hoe negatiever ik ga denken..... dus ik ga lekker slapen (aangezien ik vanacht dus echt niet de slaap kon vatten![]()
tot morgen mensjes
quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we sturen soms 60 a 70 smsjes per dag naar elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |