Ik word morgen (pas) 36quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was lezzer 30!
(zoiets impliceert ze tenminste altijd)
Mijn wildheid is trouwens ook alweer jaren geleden. Niet dat ik zooo oud ben, maar ik was er gewoon vroeg bij![]()
Das nog jong manquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik word morgen (pas) 36![]()
Ik ben in de afgelopen 15 jaar 0 maanden vrijgezel geweest. Ik ging weg bij m'n ex voor mijn huidige vrouw en daar ben ik in februari 10 jaar mee
Maar daarvoor ging ik wel eens stappen ja.
Drankgelagen met knusse afloop
Tegenwoordig word ik al dronken van de geur van een kerstborrel op het werk
Toffe clip, gewoon normale mensenquote:
Gefeliciteerd oud wijf!quote:
Best goede ingrediënten voor een soap idd.quote:Op maandag 2 november 2009 17:28 schreef Qebbel het volgende:
Oeh leuk!! Dates
Das het enige jammere van een relatie hebben; je mist het excitement van daten. En omdat ik pas vrij laat uit de kast kwam, heb ik zeer weinig met meisjes gedate.
Eerste keer dat ik in een homobar was en aan een meisje opbiechtte dat ik op meisjes viel, eindigde meteen in haar bed. Bleek ze een vriendin te hebben
.
De volgende dag(!) in een andere kroeg een (hetero)meisje ontmoet. Ik verhaal van avond daarvoor vertellen; begon ze me te zoenen, weer in een ander bed wakker geworden. Bleek ze een vriend te hebben!
again! Ik werd gek! Vriend pissed, en ik kende die jongen, dus schaamde me kapot
!
Beterschap ook dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef lezzer het volgende:
Wat en fijne kadoos
We zijn op weg naar huis, ik zit te fokken in de auto. :p
Vrouw bestuurt de bolide. Ik ben al het hele weekend ziek
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja nog een zieke. Ik heb net koorts opgemeten en die zit op 40 graden. Lezzer, ik voel met je mee.
Checkquote:De symptomen van Nieuwe Influenza A (H1N1) lijken veel op die van gewone griep.
De verschijnselen die het meest voorkomen zijn:
koorts
Check (tussen de opvliegers doorquote:koude rillingen
Checkquote:hoofdpijn
Uncheckquote:spierpijn
Check, maar dat heb ik al heel langquote:moeheid
Check.quote:droge hoest
Uncheckquote:soms diarree
Ik ben gelukkig bijna nooit ziekquote:Verloop
Het hoesten kan lang aanhouden, de overige klachten verdwijnen meestal na 2 tot 7 dagen. Een enkele keer kan longontsteking met ernstige ademhalingsproblemen optreden.
Mensen die al een andere ziekte of aandoening hebben, kunnen ernstiger ziek worden van Nieuwe Influenza A.
Mwa, ik ziek het wel uit. Veel slapen, en ik ben weer in orde.quote:De gevolgen van Nieuwe Influenza A (H1N1) zijn niet anders of ernstiger dan van gewone griep. Ook aan de gewone griep overlijden jaarlijks mensen, in Nederland ongeveer 1.000 per jaar.
Sterkte!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
Denk dat ik even ga liggen, ben echt helemaal bekaf
Hi logi.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
Ja haar voorkeur gaat uit naar een vriendin ipv opname ivm stress, ook maakt ze zich zorgen omdat ik 10kg ben afgevallen in 5mnd tijd blablabla
Maar okay, ik ga er nu maar even niet over door, wil niet weer het hele topic kapen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik ook geen Mexicaanse griep heb. Ik wilde wel net de symptomen op gaan zoeken, dus dat kwam handig uit Erik
Gewoon vet verkouden ben ik.
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:31 schreef Qebbel het volgende:
Oh en Erik ook beterschap! Hopelijk heb je niet de mexicaanse![]()
Voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Sorry dames!!![]()
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit moet gecompenseerd worden met 10 plaatjes van vrouwen. Mijn netvlies, wat doe je?![]()
Post jij eens iets leuks dan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die man eerlijk gezegd mooier dan de twee vrouwen bij elkaar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef Vanyel het volgende:
Een oudje ter ere van lezzers verjaardag. De eerste keer dat ik dit zag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 04:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht geen oog dichtgedaan. Van ijskoud naar bloedheet. Ik haat ziek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |