SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag dus even extra aan de studie (tentamenweek)
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Doe ik irl al niet, laat staan online. Maar voor deze ene keer wil ik je wel een versequote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, visite. Dan moeten jullie gastvrouwen maar goed voor ons zorgen en ons bedienen.
Ik weet het allemaal niet. Angela vindt mij sowieso aantrekkelijk. Maar, eigenlijk heb ik dus nummers om eens te gaan stappen maar ik vermoed ook dat het een hoop gezeik op gaat leveren. Dat wil ik eigenlijk weten, is het zinvol om contact te houden? En open relaties, ik begrijp het ook niet. Ginger is duidelijk op zoek naar bevestiging en alles. Ik vond haar een beetje triest en ik snap niet waarom Angela het wel best vindt als ze bijvoorbeeld ook mij kan krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mag zij ook gewoon haar ding doen, of wat? En is hun relatie serieus? Tja, ik begrijp zo'n 'open relatie' nooit helemaal, maar swa. Ik bedoel als ze gewoon echt van elkaar houden dan zou ik niet gaan lopen messen in die relatie, maar anders kun je altijd uitzoeken vat die Angela nou van jou vindt? Of heb je daar al een idee over?
Ik las Jezus in mijn hoofdquote:Op zondag 1 november 2009 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik net pas een half uurtje wakker, gigantisch leuke avond gehad gisteren, maar jezus mijn hoofd!
quote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Qebbel het volgende:
Zelfgemaakte croissantjes! Die hadden wij gister ook bij 't brakke ontbijt. Verder de hele dag op bed gelegen met
Nou wil ik ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag dus even extra aan de studie (tentamenweek)
![]()
Resistance is futile.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben dus al sinds 2006 visite in dit topic? Nou dankjewel, ik voel me opeens heel erg gewaardeerd........
YAY, er is visite!quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, visite. Dan moeten jullie gastvrouwen maar goed voor ons zorgen en ons bedienen.
Nee, ik geloof niet dat ik Jezus in mijn hoofd heb neequote:
Ik zou toch maar eens uitzoeken hoe zij precies in die relatie staat dan. Misschien ziet ze ook veel meer heil in een monogame relatie (lees met jouquote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Angela vindt mij sowieso aantrekkelijk. Maar, eigenlijk heb ik dus nummers om eens te gaan stappen maar ik vermoed ook dat het een hoop gezeik op gaat leveren. Dat wil ik eigenlijk weten, is het zinvol om contact te houden? En open relaties, ik begrijp het ook niet. Ginger is duidelijk op zoek naar bevestiging en alles. Ik vond haar een beetje triest en ik snap niet waarom Angela het wel best vindt als ze bijvoorbeeld ook mij kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |