abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 02:00:02 #1
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268387
De crème de la crème van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.

Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.

Terug naar de oorsprong.

En verder...

Dit is geen slowchat.
Lurk wat mee en voeg rustig in.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wickedangel op 01-11-2009 02:13:50 ]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Trouwste user 2022 zondag 1 november 2009 @ 02:02:36 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_74268413
Mag ik wel nog zeggen dat ik net heb moeten plassen Wickedangel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 november 2009 @ 02:04:51 #3
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268436
Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Van de week vond iemand het nodig om mij een geheim toe te vertrouwen. Zo eentje waarvan je denkt: Dit hoor ik niet goed Zometeen gaat deze persoon me vertellen dat het heel anders zit
  zondag 1 november 2009 @ 02:06:03 #4
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268450
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:02 schreef tong80 het volgende:
Mag ik wel nog zeggen dat ik net heb moeten plassen Wickedangel ?

Liever niet. Ook niet in andere topics
  zondag 1 november 2009 @ 02:11:46 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_74268530
hoe laat is het?
pi_74268539
Wat een mooie OP, WA!

Misschien kan je onder dat Dit is geen slowchat. nog even iets van Lurk wat mee en voeg rustig in. zetten?
Maar een idee.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 1 november 2009 @ 02:14:18 #7
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268560
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:12 schreef svann het volgende:
Wat een mooie OP, WA!

Misschien kan je onder dat Dit is geen slowchat. nog even iets van Lurk wat mee en voeg rustig in. zetten?
Maar een idee.
Done.
pi_74268564
Gelukkig, weer eventjes een topic zonder internettuig ertussen.
  zondag 1 november 2009 @ 02:17:21 #9
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268597
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Gelukkig, weer eventjes een topic zonder internettuig ertussen.
Jaja. Maar wat moet ik nou met dat geheim waar ik niet happy mee ben?
  zondag 1 november 2009 @ 02:18:32 #10
2651 svann
night-hawk
pi_74268609
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Van de week vond iemand het nodig om mij een geheim toe te vertrouwen. Zo eentje waarvan je denkt: Dit hoor ik niet goed Zometeen gaat deze persoon me vertellen dat het heel anders zit
Je er wel mee opzadelen, maar je wordt verondersteld je er niet mee te bemoeien?
Heb je ook met de betrokken derden te maken?

Een heel mooi plaatje voor in dit topic trouwens.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 1 november 2009 @ 02:23:04 #11
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268657
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:18 schreef svann het volgende:
Je er wel mee opzadelen, maar je wordt verondersteld je er niet mee te bemoeien?
Heb je ook met de betrokken derden te maken?
Het is iemand die ik graag mag en die me nu teleurstelt. Ik word verondersteld om, tot op zekere hoogte, eraan mee te werken. Ga ik niet doen. Met andere betrokkenen heb ik gelukkig niks te maken.
Sorry dat ik het zo vaag moet houden. Laatst was er zo'n nieuwsbericht dat vrouwen zich genoodzaakt zien binnen twee dagen een geheim door te vertellen, maar daar hoor ik niet bij
pi_74268659
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Wil je een raadzaam antwoord of een eerlijk antwoord?

Raadzaam, geef eerlijk toe dat je er niet veel raad mee weet, en dat zoiets persoonlijks niet iets is wat een ander kan oplossen, maar dat je wel wilt luisteren naar hoe het verder loopt.

Eerlijk, zeg gewoon dat je net als de rest van de wereld egoist bent en het je eigenlijk geen zak boeit, en je enkel maar fatsoenlijk reageert omdat dat sociaal gezien van je verwacht wordt.

Geen leuk advies, wel eerlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 november 2009 @ 02:23:28 #13
862 Arcee
Look closer
pi_74268662
Lamon! Tip!

Los cronocrímenes
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 1 november 2009 @ 02:23:29 #14
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_74268663
Eerste november van de maand, iemand hier al voornemens te rijmen op het forum?
  zondag 1 november 2009 @ 02:29:20 #15
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268718
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:23 schreef Lamon. het volgende:
Wil je een raadzaam antwoord of een eerlijk antwoord?

Raadzaam, geef eerlijk toe dat je er niet veel raad mee weet, en dat zoiets persoonlijks niet iets is wat een ander kan oplossen, maar dat je wel wilt luisteren naar hoe het verder loopt.

Eerlijk, zeg gewoon dat je net als de rest van de wereld egoist bent en het je eigenlijk geen zak boeit, en je enkel maar fatsoenlijk reageert omdat dat sociaal gezien van je verwacht wordt.

Geen leuk advies, wel eerlijk.
Aan mijn reactie en vragen weet deze persoon wel dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb half toegezegd om te kijken wat ik eventueel kan doen, maar ben van gedachte veranderd En het boeit me op zich wel, dwz: hoe is het mogelijk dat deze persoon alle moraal overboord zet
  zondag 1 november 2009 @ 02:33:06 #16
2651 svann
night-hawk
pi_74268745
Je wordt verondersteld er min of meer aan mee te werken? Dat houdt bijna in dat je gevraagd wordt iemand anders wat voor te liegen.
Als het niet al te zwaarwegend is, zeg ik dan dat ik bereid ben een keer een andere vraag te beantwoorden dan er gesteld wordt, maar dat ik niet ga liegen als iets nogal direkt gevraagd wordt.
Van dat gedraai hou ik helemaal niet. Ik hou niet van stiekeme toestanden.
Neem gewoon de verantwoording voor je daden, denk ik dan.

Zo denk jij ook dus.
pi_74268772
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:23 schreef Arcee het volgende:
Lamon! Tip!

Los cronocrímenes
Dat klinkt als muziek in mijn oren, zwartgallig, bovennatuurlijk en inventief.

Wat ik wel verbazend vind, is dat jij zulke donkere films nog kijkt Arcee, met je optimistische instelling dezer dagen. Of weet jij films en werkelijkheid goed los te koppelen?
  zondag 1 november 2009 @ 02:39:50 #18
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268808
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef svann het volgende:
Je wordt verondersteld er min of meer aan mee te werken? Dat houdt bijna in dat je gevraagd wordt iemand anders wat voor te liegen.
Als het niet al te zwaarwegend is, zeg ik dan dat ik bereid ben een keer een andere vraag te beantwoorden dan er gesteld wordt, maar dat ik niet ga liegen als iets nogal direkt gevraagd wordt.
Van dat gedraai hou ik helemaal niet. Ik hou niet van stiekeme toestanden.
Neem gewoon de verantwoording voor je daden, denk ik dan.

Zo denk jij ook dus.
Ja, ik hou er niet van om in een onmogelijke positie te worden gemanoeuvreerd. Bij liegen voel ik me ook niet goed. Merci, altijd goed om te horen dat ik niet gek ben
pi_74268852
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Aan mijn reactie en vragen weet deze persoon wel dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb half toegezegd om te kijken wat ik eventueel kan doen, maar ben van gedachte veranderd En het boeit me op zich wel, dwz: hoe is het mogelijk dat deze persoon alle moraal overboord zet
Heel zacht dan om de lui beneden niet wakker te maken:

Luister eens heel eerlijk naar de tekst, het is voor zoveel situaties bruikbaar. Echt waar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 november 2009 @ 02:46:11 #20
862 Arcee
Look closer
pi_74268867
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Wat ik wel verbazend vind, is dat jij zulke donkere films nog kijkt Arcee, met je optimistische instelling dezer dagen.
Ben ik optimistischer dan anders dan? Misschien omdat jij zwartgalliger bent?
quote:
Of weet jij films en werkelijkheid goed los te koppelen?
Dat sowieso wel ja, al weet een goeie film je natuurlijk tijdelijk uit de werkelijkheid los te weken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 1 november 2009 @ 02:47:35 #21
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74268883
quote:
[b]Op zondag 1 november 2009 02:44 Heel zacht dan om de lui beneden niet wakker te maken:

Luister eens heel eerlijk naar de tekst, het is voor zoveel situaties bruikbaar. Echt waar.
Geen geluid op mijn pc, maar ik ken het nummer, hele album is trouwens mooi.
pi_74269019
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is geen slowchat.

Dit is allemaal gewoon neuzelige slowchat.

Einfach für Fremde verboten!
  zondag 1 november 2009 @ 03:06:37 #23
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269048
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef Stali het volgende:
quote:
Alleen vreemden die wij niet kennen
  zondag 1 november 2009 @ 03:09:33 #24
111382 Ofyles2
pi_74269072
quote:

[..]

Sie haben etwas getrunken...
pi_74269080
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:06 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

[..]

Alleen vreemden die wij niet kennen
Ik wil me best aanpassen of wegblijven maar een verbod vind ik wel wat gek.
pi_74269090
quote:

[..]

Nein!!!

Er wordt gewoon simpel gepraat als eerlijke mensen onder elkaar, zonder dat het filosofisch of intellectueel hoeft te zijn. Inhoudelijk is toch niet zo'n enorme eis?
Of wel tegenwoordig?
pi_74269092
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Sie haben etwas getrunken...
Wat jullie doen vind ik pas bezopen.
pi_74269112
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nein!!!

Er wordt gewoon simpel gepraat als eerlijke mensen onder elkaar, zonder dat het filosofisch of intellectueel hoeft te zijn. Inhoudelijk is toch niet zo'n enorme eis?
Of wel tegenwoordig?
Dus ik ben niet eerlijk?
Jij begon met aanvallen over zG en mij. Niet welkom.

Terwijl het er gewoon op neerkomt dat jullie een kliekje vormen waarin buitenstaanders niet welkom zijn.
En ga me nou niet weer vertellen dat de reeks ineens zo snel gaat e.d. want jullie kunnen er wat van.
  zondag 1 november 2009 @ 03:13:39 #29
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269114
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef Stali het volgende:
Ik wil me best aanpassen of wegblijven maar een verbod vind ik wel wat gek.
Gewoon lekker blijven. Niemand kan hier trouwens een verbod uitvaardigen, Yvonne heeft het laatste topique gesloten. We beginnen gewoon weer met een schone lei.
pi_74269146
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Gewoon lekker blijven. Niemand kan hier trouwens een verbod uitvaardigen, Yvonne heeft het laatste topique gesloten. We beginnen gewoon weer met een schone lei.
Ik was hier vanmorgen om tien voor zes en wilde reageren op die post van Svann en toen was het af door yvonne.

Zeg het maar gewoon, want ik vind dit raar.
Op zich wil ik best wegblijven als Lamon en Svann er echt zoveel problemen mee hebben maar dit gedoe nodigt gewoon uit om wel te blijven posten omdat ik me afvraag wat ze zich eigenlijk verbeelden.
  zondag 1 november 2009 @ 03:17:38 #31
111382 Ofyles2
pi_74269155

KEIN KELOEL! ONTOPIC REDEN!
pi_74269178
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Dus ik ben niet eerlijk?
Jij begon met aanvallen over zG en mij. Niet welkom.

Terwijl het er gewoon op neerkomt dat jullie een kliekje vormen waarin buitenstaanders niet welkom zijn.
En ga me nou niet weer vertellen dat de reeks ineens zo snel gaat e.d. want jullie kunnen er wat van.
Omdat ik de 5de kloon van NoFidea heb laten bannen, de grootste waardeloze kutpuber aller tijden, voel JIJ je aangevallen? Je staat nb in mijn lijstje van favo-FOK!!kers.
  zondag 1 november 2009 @ 03:22:43 #33
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269187
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef Stali het volgende:
Ik was hier vanmorgen om tien voor zes en wilde reageren op die post van Svann en toen was het af door yvonne.

Zeg het maar gewoon, want ik vind dit raar.
Op zich wil ik best wegblijven als Lamon en Svann er echt zoveel problemen mee hebben maar dit gedoe nodigt gewoon uit om wel te blijven posten omdat ik me afvraag wat ze zich eigenlijk verbeelden.
Volgens mij willen Lamon en svann je helemaal niet weg hebben Toen ik het las, kreeg ik geen nare vibes. Ik heb net nog gecheckt en svann noemt jullie zoiets als "de meest gewaardeerden" van de nieuwe aanwas. Lijkt me positief
  zondag 1 november 2009 @ 03:23:35 #34
2651 svann
night-hawk
pi_74269193
quote:
Lurk wat mee en voeg rustig in.
Dit was meer het probleem. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Het ging niet alleen om Lamon en mij, maar om de meeste usuals hier.
Jullie gingen gewoon te hard en te solo.
Was de uitleg niet duidelijk genoeg? PM anders even.

Ik ga nu slapen.
Morgen moet ik bedenken hoe en waar ik precies de nieuwe aansluitingen voor de te verplaatsen wasmachine en droger wil hebben. Dus dat wordt schuiven om zekerheid te hebben.
En nog meer van dat soort leuke klusjes die mijn zolder praktischer gaan maken.

Trusten!
  zondag 1 november 2009 @ 03:26:38 #35
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269213
Trusten svann, succes ermee.
pi_74269228
Oh, en btw, om 6 uur sliep ik dus daar sta ik al helemaal buiten.

Trusten, svann.
  zondag 1 november 2009 @ 03:32:58 #37
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269262
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb niet eens in #115 kunnen posten
pi_74269271
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:21 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Omdat ik de 5de kloon van NoFidea heb laten bannen, de grootste waardeloze kutpuber aller tijden, voel JIJ je aangevallen? Je staat nb in mijn lijstje van favo-FOK!!kers.
Jij noemde mijn naam in combinatie met zarGon.
Je dulde hem omdat ik het een prima user vind. Dat vind ik raar ja. Want dat is gewoon niet aan jou.
En leuk dat je users kunt laten bannen die je niet aanstaan maar ik zou daar eigenlijk toch niet al te fier op zijn eerlijk gezegd.
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:22 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Volgens mij willen Lamon en svann je helemaal niet weg hebben Toen ik het las, kreeg ik geen nare vibes. Ik heb net nog gecheckt en svann noemt jullie zoiets als "de meest gewaardeerden" van de nieuwe aanwas. Lijkt me positief
Nou het was meer of dat we alsjeblieft even rap op wilden rotten. Want we begrepen het concept niet helemaal blijkbaar. Dus vanavond kom ik hier en het is 1 grote slowchat. Ik kom niet zo zeer om herrie te schoppen maar ik hoef natuurlijk niet te pikken dat ik hier niet zou mogen posten.
pi_74269292
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:32 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik heb niet eens in #115 kunnen posten
Komt door die mongool van NoFidea, met zijn stacy-kloon, of Boswachter of welke randebiel het ook was.
Die durft nevernooiit meer in dit topic te posten, en anders zal hij wel een IP-ban krijgen.
pi_74269293
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:23 schreef svann het volgende:

[..]

Dit was meer het probleem. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Het ging niet alleen om Lamon en mij, maar om de meeste usuals hier.
Was de uitleg niet duidelijk genoeg? PM anders even.

Ik ga nu slapen.
Morgen moet ik bedenken hoe en waar ik precies de nieuwe aansluitingen voor de te verplaatsen wasmachine en droger wil hebben. Dus dat wordt schuiven om zekerheid te hebben.
En nog meer van dat soort leuke klusjes die mijn zolder praktischer gaan maken.

Trusten!
Ik negeer nooit iemand omdat ik dat onbeleefd vind.

En het ging wel degelijk om Lamon en jou en daarom is dat slotje van yvonne er ook gekomen. Dit was op verzoek van jou.
Ik ga niet met iedereen PMen, dit kan gewoon open.
pi_74269299
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Lamon. het volgende:

Trusten, svann.
Nee, jij staat er helemaal niet buiten, jij bent er zelfs mee begonnen.
pi_74269306
pi_74269315
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:38 schreef Edwinuss het volgende:

Hoi. .

Ik ga nu wel naar bed trouwens maar dat heeft helemaal niets met jou te maken maar met het feit dat ik om half acht op moet.
  zondag 1 november 2009 @ 03:41:07 #44
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74269316
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:34 schreef Stali het volgende:
Nou het was meer of dat we alsjeblieft even rap op wilden rotten. Want we begrepen het concept niet helemaal blijkbaar.
Zo heb ik het iig niet opgevat
quote:
Dus vanavond kom ik hier en het is 1 grote slowchat.
Het openen van het nieuwe topic was een poging om de reeks opnieuw op te starten, niks meer, niks minder.
quote:
Ik kom niet zo zeer om herrie te schoppen maar ik hoef natuurlijk niet te pikken dat ik hier niet zou mogen posten.
Natuurlijk niet. Maar er is geen enkele reden om verontwaardigd te doen aangezien niemand dat wil c.q. kan verhinderen.
pi_74269372
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij noemde mijn naam in combinatie met zarGon.
Je dulde hem omdat ik het een prima user vind. Dat vind ik raar ja. Want dat is gewoon niet aan jou.
En leuk dat je users kunt laten bannen die je niet aanstaan maar ik zou daar eigenlijk toch niet al te fier op zijn eerlijk gezegd.
[..]

Nou het was meer of dat we alsjeblieft even rap op wilden rotten. Want we begrepen het concept niet helemaal blijkbaar. Dus vanavond kom ik hier en het is 1 grote slowchat. Ik kom niet zo zeer om herrie te schoppen maar ik hoef natuurlijk niet te pikken dat ik hier niet zou mogen posten.
Ik zei alleen dat ik zarGon hier prima vond, alleen hij post ook in klb, het forum wat niet lang meer stand gaat houden omdat echt bijna iedere fatsoenlijke gebruiker die idioten zat is, en dat vind ik geen goede eigenschap, en hij heeft ook wel eens lullige dingen tegen mij gezegd zonder enige reden of motivatie, enkel om mee te lopen, en daar hou ik niet van, niet irl, dus ook niet op i-net.
En verder mag de hele wereld in dit topic posten, als ze maar normaal doen, en snappen dat het in Onzin staat, maar nooit een Onzin-topic geweest is.

En zoals ik al zei, ik weet niet eens wat er gebeurt is om 6 uur nogwat, ik sliep toen.

En erger nog, waar hebben we het over?! Een topic op een forum...
Iedere minuut sterft er iemand en wij laten het gebeuren en klagen omdat we niet het nieuwste mobieltje hebben...daarom heb ik dus een pesthekel aan die anonieme relusers, omdat ze stuk voor stuk het leven niet waard zijn, want reken maar dat die klb-gekken in het echt nog ergr zijn.
Menselijk tuig..
  zondag 1 november 2009 @ 04:05:49 #46
2651 svann
night-hawk
pi_74269462
Jammer dat je het zo'n persoonlijke belediging vindt, Stali. Nergens voor nodig.
Er ligt geen verbod, maar een dringend verzoek namens de usuals je poststijl wat aan te passen -mét uitleg nog wel. (hier) Maar je lijkt de clou compleet te missen.
De usuals van een zeer langlopende serie hebben zeker meer in te brengen dan zomaar een losse topicstarter, is dat erg?
Voel je ergens thuis en pas je aan of zoek je heil op een betere plek.
Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn post reageerde.

OP: " Lurk wat mee en voeg rustig in."
Dit was meer het probleem.

[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 01-11-2009 04:13:53 ]
pi_74269577
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:51 schreef Lamon. het volgende:

[..]
hij heeft ook wel eens lullige dingen tegen mij gezegd zonder enige reden of motivatie, enkel om mee te lopen
Ik heb geen zin om die discussie weer te openen. En ook geen zin in een discussie die ik al heb gevoerd, nogmaals te voeren, omdat ik van mening ben dat jij er niets van leert/aantrekt en het dus nutteloos is. Lees dit maar gewoon even, nogmaals.
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:05 schreef svann het volgende:
Er ligt geen verbod, maar een dringend verzoek namens de usuals je poststijl wat aan te passen -mét uitleg nog wel. Maar je lijkt de clou compleet te missen.
Ik krijg het idee dat ik hier ongewenst ben. Dat komt door de houding van Lamon. Het lijkt erop dat hij niet wil dat ik in deze reeks post. Ik kan prima mengen onder bestaande users in een reeks, maar dan moeten zij wel openstaan voor nieuwe gebruikers.

Goed, eerlijk gezegd wil ik dit topic niet verpesten door deze dicussie voort te zetten. Nieuw begin, nieuwe lei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 04:29:30 ]
pi_74269650
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

zarGon, wmb ben je welkom, voor zover je er nog behoefte aan hebt, maar ga aub geen klb users verdedigen, zeker niet IQM, de werkeloze nobody, die het leuk vond om video's van miij te downloaden, op harde schijf te zetten en te uploaden op zijn account, en dan nog beweerde dat IK dingen serieus nam.
Ik heb dat nog nooit bij iemand gedaan of de behoefte gehad, ik hoef ook geen schaker op Hyves te "ontmaskeren", hij was de nerd, niet ik, en als je dat begrijpt, welkom, en als je dat niet door hebt, goodbye.
Zo simpel is het.
Goed of slecht karakter, niets meer, niets minder.
pi_74269702
.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 14:41:15 (Schone lei.) ]
pi_74303865
*mompelt iets van kat op het spek binden en bemoeit zich er verder niet mee.
PM's sturen gaat niet die staat uit.
pi_74303930
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef sig000 het volgende:
*mompelt iets van kat op het spek binden en bemoeit zich er verder niet mee.
PM's sturen gaat niet die staat uit.
Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.
pi_74303972
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.
Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.
pi_74304070
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.
Nou ja, ik doelde meer op het feit dat er wat onenigheden waren, die ik gemist had toen ik sliep en die nu duidelijk uitgesproken zijn.
Het is allemaal een beetje langs me heen gegaan, maar ik snap nu ik een gesloten topic alsnog nagelezen heb, waar het om ging.

En verder gaan we gewoon weer lekker terug naar de oorsprong, niet dan?
pi_74304096
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:

En verder gaan we gewoon weer lekker terug naar de oorsprong, niet dan?
Uiteraard.
pi_74304218
Teveel bier en te laat naar bed wordt het deze dag.
  Trouwste user 2022 maandag 2 november 2009 @ 01:37:30 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_74304225
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
Teveel bier en te laat naar bed wordt het deze dag.
Het is al maandag hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74304249
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is al maandag hoor.

Ja dat bedoel ik.
pi_74304358
O dear God, I did it again, 3 reacties in klb en ze worden helemaal gek, die gasten.
Wat is dat toch en wat mankeert die mensen, ik wilde dat ik het wist...puur uit sociologisch oogpunt.

Maar hoe gaat het met Tong en Sig, voordat ik weer "alle aandacht op eis."
  Trouwste user 2022 maandag 2 november 2009 @ 02:09:45 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_74304494
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:

Maar hoe gaat het met Tong en Sig, voordat ik weer "alle aandacht op eis."
Tong neemt nog één pilske.

Moet er weer vroeg uit morgenavond.

pi_74304507
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tong neemt nog één pilske.

Moet er weer vroeg uit morgenavond.

Eentje maar?
  Trouwste user 2022 maandag 2 november 2009 @ 02:28:18 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_74304632
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Eentje maar?
Heb er al genoeg op

pi_74304649
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb er al genoeg op

Da's mijn Tong.

Post eens een mooi oud nummer, want in oude nummers vinden we elkaar muzikaal het best.
  Trouwste user 2022 maandag 2 november 2009 @ 02:37:01 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_74304672
pi_74304676
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Eentje maar?
Tegelijk.
pi_74304696
Rustig hier!
pi_74304706
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Tegelijk.
Het is weer ouderwets gezellig hier.
Ik neem er stiekem nog eentje.
pi_74304714
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:41 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het is weer ouderwets gezellig hier.
Ik neem er stiekem nog eentje.
Nog een wat?
pi_74304726
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:42 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nog een wat?
Een biertje, Bt.

Ramses heeft er ooit een heel mooi liedje over geschreven:

pi_74304733
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een biertje, Bt.

Ramses heeft er ooit een heel mooi liedje over geschreven:

Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van net en nu lekker slapen. Welterusten!
pi_74304754
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van net en nu lekker slapen. Welterusten!
Blowen is ook een verslaving, Bt, we hebben allemaal wel ergens een verslaving, al dan wel of niet erkend, welterusten.
pi_74304762
Lekker zuipuhhh.

Ik was er de man voor 't geluid.
pi_74304783
Ik doe er nog 1 omdat ze zo geweldig slecht zijn.

pi_74304795
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:57 schreef sig000 het volgende:
Ik doe er nog 1 omdat ze zo geweldig slecht zijn.

En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.
pi_74304814
quote:
Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.
Die bezopen figuren in die clips maken veel goed en was er zelf bij.
pi_74304915
Sorry voor de overlast van deze aanstootgevende videos.
pi_74338005
Het is weer nacht, de tijd om overpeinsingen betreffende de dagelijkse aanvoer van ervaringen, soms goed, en soms wat teleurstellend, eventjes te laten passeren met de muziek van keuze op de achtergrond, die de melancholie enkel vergroot, en om altijd weer te beseffen dat je iedere dag weer nieuwe dingen leert.
  dinsdag 3 november 2009 @ 01:45:38 #77
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74338076
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

PM het maar maar even. Dan neem ik het wel over.
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Huh
Wat heb ik nu weer gemist?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74338169
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:

Huh
Ach slechts 1 topic wat niet de moeite waard was.
pi_74338201
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

PM het maar maar even. Dan neem ik het wel over.
[..]

Huh
svann had wat problemen met de veranderde manier van posten hier, en de vluchtigheid, en ik kan haar geen ongelijk geven, al begrepen Stali en zarGon haar intenties verkeerd.
Het was een ding...
  dinsdag 3 november 2009 @ 01:58:41 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74338224
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:53 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ach slechts 1 topic wat niet de moeite waard was.
Ja, ik geloof dat ik inmiddels bij ben, en ook bijgelezen. Heerlijk dat ik me daar niet tussen heb gemengd in ieder geval.

En het zal me worst wezen wie hier post, bepaalde posts sla ik toch gewoon over.
Ik moet alleen ineens dagelijks gaan zoeken naar BTT's, terwijl ze normaal gesproken minstens 3 weken in mijn AT stonden voor ik weer moest gaan zoeken.
pi_74338280
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:58 schreef ElizabethR het volgende:

En het zal me worst wezen wie hier post,
Dat heb ik ook.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 november 2009 @ 02:11:19 #82
862 Arcee
Look closer
pi_74338338
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 november 2009 @ 02:14:12 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_74338353
pi_74338451
quote:
Het is een ding, ik weet niet waar ze precies mee bezig zijn, maar belangrijkere zaken:

Depeche Mode-Enjoy the Silence, als bij toeval weer op staan.

pi_74338562
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]

maar belangrijkere zaken:

Belangrijke zaken op een internetforum?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 02:39:51 ]
pi_74338621
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:38 schreef sig000 het volgende:

[..]

Belangrijke zaken op een internetforum?
Nee, belangrijkere zaken om mijn avond te verblijden.
pi_74338762
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:46 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee, belangrijkere zaken om mijn avond te verblijden.
Blij zijn is misschien wel het meest waardevolle in je leven.
pi_74338910
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 03:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Blij zijn is misschien wel het meest waardevolle in je leven.
Muziek, muziek maakt blij, voor mij althans.
  dinsdag 3 november 2009 @ 04:07:20 #89
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
pi_74338914
quote:
Beste Stali en zarGon -om de meest gewaardeerden onder nieuwe snelle posters maar even te noemen.
Er is niets tegen slowchatten, maar jullie manier en tempo van posten past niet bij deze langlopende gemoedelijke reeks.
Voor de snelle vluchtige slowchats zijn tal van nachtbaggertopics.
Of als je iets heel anders zoekt, start je een eigen topicreeks precies zo als je graag zou zien.

Jullie zijn welkom in deze reeks, net als ieder ander die het karakter van deze reeks respecteert.
Als je mee gaat doe in een al 9 jaar lopende reeks met een bepaald karakter is het wel de bedoeling dat je je mengt onder de bestaande users.
Niet dat je het topic op een dusdanige manier overneemt dat het nauwlijks van de vluchtige slowchatseries is te onderscheiden.

Dus kwantiteit post je elders, kwaliteit hier -of iets dat daar voor door zou moeten kunnen gaan.
Er mocht hier vóór 1 uur 's nachts niet eens gepost worden!

Oja...

Hoi!

pi_74338929
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 04:07 schreef Alex_Jones het volgende:

[..]

Er mocht hier vóór 1 uur 's nachts niet eens gepost worden!

Oja...

Hoi!

Geef je kloon maar op, en zeg het gewoon.
Het is veel toffer om als een echt persoon te posten.
  dinsdag 3 november 2009 @ 04:16:30 #91
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
pi_74338938
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 04:12 schreef Lamon het volgende:

[..]

Geef je kloon maar op, en zeg het gewoon.
Het is veel toffer om als een echt persoon te posten.
Dat doe ik ook Mijn kloon is 100% echt

weltersuten
pi_74338947
Ik geef eerlijk toe, dit was ook ooit een kloon om er 001.002 etc vante maken maar het is er nooit van gekomen.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 november 2009 @ 04:38:18 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_74373696
De ene nacht is de andere niet

pi_74407996
Hij mag weer.

Ik heb honger, zal ik er met broodjes met kaas en salami aan toegeven, of ben ik een bikkel en doe ik het niet, dat is dan mijn dilemma van de nacht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 november 2009 @ 01:05:50 #95
862 Arcee
Look closer
pi_74408004
Gewoon doen, je gaat toch vast nog lang niet slapen.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 november 2009 @ 01:07:08 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_74408017
Raar dilemma. Ik eet nooit op vaste tijden alleen als ik trek heb.

pi_74408049
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:05 schreef Arcee het volgende:
Gewoon doen, je gaat toch vast nog lang niet slapen.
Oh, maar ik ga het ook zeker doen, eigenlijk is het gewoon de vraag ga ik het nu doen, of eerst een uur wachten en het dan alsnog doen.
Ik ben zo slecht qua discipline.
pi_74408062
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
Hij mag weer.

Ik heb honger, zal ik er met broodjes met kaas en salami aan toegeven, of ben ik een bikkel en doe ik het niet, dat is dan mijn dilemma van de nacht.
Doe niet zo raar man, je gaat toch geen honger zitten hebben!! Je woont niet in donker Afrika ofzo. Wat heeft dat nou met bikkelen te maken om jezelf een broodje te misgunnen als je trek hebt?

-edit-

O je gaat het al doen, dan zeg ik alleen nog maar....

NU!!!

En dan ga ik even een foto insturen voor een wedstrijd
pi_74408171
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Doe niet zo raar man, je gaat toch geen honger zitten hebben!! Je woont niet in donker Afrika ofzo. Wat heeft dat nou met bikkelen te maken om jezelf een broodje te misgunnen als je trek hebt?

-edit-

O je gaat het al doen, dan zeg ik alleen nog maar....

NU!!!

En dan ga ik even een foto insturen voor een wedstrijd
Ze zitten al in de oven.

En succes, is het 1 van DIE foto's die ik ook kan zien?
pi_74408789
Nou nou nou, waar zijn alle bikkels gebleven?
pi_74441617
quote:
Op donderdag 5 november 2009 03:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nou nou nou, waar zijn alle bikkels gebleven?
Ehrm, slapen?

Zoals jij waarschijnlijk ook 9 van de 10 keer doet, als dit topic geschopt wordt.
pi_74441648
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ehrm, slapen?

Zoals jij waarschijnlijk ook 9 van de 10 keer doet, als dit topic geschopt wordt.
Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.
pi_74441697
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.
In beide gevallen steekt het me nog steeds dat we het eigenlijk letterlijk hebben over mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.

En ik ben al blij dat ik dit topic nog steeds op regelmatige basis redt.
pi_74441718
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:

[..]

mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.

Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.
pi_74441837
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.
Of een tiener in de puberteit, of een politicus met een gek kapsel, of een roker die geen sigaretten meer heeft, enz. enz.
Niet de meest stabiele mensen om bij in de buurt te zijn.
pi_74441869
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:

Niet de meest stabiele mensen om bij in de buurt te zijn.
Toch snap ik ze wel waarschijnlijk omdat ik veel ervaring heb met labiele buien.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 november 2009 @ 02:29:18 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_74442007
Over buien gesproken
Sabine Hagendoren met rukwinden

pi_74443666
Voor mij KEIharde bikkeltijd nu kom net terug van uitgaan en fiets kopen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:53:00 #109
278198 Trekeensaanmijnvinger
Trekeensaanmijnvinger
pi_74474978

Het is weer bikkel tijd
trekeensaanmijnvinger@yahoo.com
pi_74475082
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]

Het is weer bikkel tijd
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:00:50 #111
111382 Ofyles2
pi_74475085
quote:
[ afbeelding ]

Het is weer bikkel tijd
Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:02:34 #112
111382 Ofyles2
pi_74475120
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 02:29 schreef tong80 het volgende:
Over buien gesproken
Sabine Hagendoren met rukwinden

Vlaamse weervrouwen.

Deze maand wordt bekend wie namens Studio Brussel in Het Glazen Huis mag plaatsnemen. Ik hoop op Sofie Lemaire, haar postuur en haar zwoele stem spreken mij zeer aan.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:03:00 #113
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475126
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Breathtaking het volgende:
Voor mij KEIharde bikkeltijd nu kom net terug van uitgaan en fiets kopen.
Te laat...
quote:
[ afbeelding ]

Het is weer bikkel tijd
...te vroeg.
Maar wel een mooi plaatje.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:05:08 #114
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475158
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.
Speciaal voor Lamon
pi_74475168
Wat voor muziek moet ik aanzetten?
Ik heb op dit moment teveel keus:

Ik neig naar Placebo, Nick Cave, Editors, Muse of Sad Kermit.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:07:47 #116
111382 Ofyles2
pi_74475195
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:

Editors - On This Evening
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:11:25 #117
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475233
Ik heb net het 'winteralbum' van Sting gedownload en daar zitten mooie songs bij.
pi_74475237
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:

Radiohead dan, en hard !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:14:39 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475269
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:11 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Radiohead dan, en hard !

zaterdag 7 november 2009 @ 02:15:41 #120
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475283
Radiohead dan, tong heeft een nieuwe asbak nodig.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:15:58 #121
111382 Ofyles2
pi_74475287
quote:

[..]

Radiohead dan, en hard !
Nee, Oasis.
pi_74475297
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Editors - On This Evening
In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.
Maar dan komt WA weer met Sting, en dan wil ik Russians, Fragile, Shape of my heart en Fortress around your heart ook weer horen.
Ik heb te weinig tijd en teveel te doen.
pi_74475306
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef sig000 het volgende:
De Bikkels uiteraard.

De zingende fresia's zijn beter man
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:18:36 #125
111382 Ofyles2
pi_74475319
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.
Maar dan komt WA weer met Sting, en dan wil ik Russians, Fragile, Shape of my heart en Fortress around your heart ook weer horen.
Ik heb te weinig tijd en teveel te doen.
Misschien dit nummer?

zaterdag 7 november 2009 @ 02:20:43 #126
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475335
Ik ben er niet op uit (Belgische dame)

pi_74475349
quote:

[..]

Radiohead dan, en hard !
Oeh, Knives out, Karma Police, Everything in it's right place, Paranoid Android, Scatterbrain en A wolve at the door...

Zoveel keuzes...
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:23:37 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475364
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:24:25 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475372
Da's echte muziek. Geen gezeik

pi_74475390
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Misschien dit nummer?

Als je dat goed vindt, zou ik eens op Mansun you-tuben.

Voorzet:

zaterdag 7 november 2009 @ 02:27:38 #131
111382 Ofyles2
pi_74475395
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
Ik ben er niet op uit (Belgische dame)

Die lijdt wel aan een chronisch tekort aan aandacht.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:29:44 #132
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475413
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

zaterdag 7 november 2009 @ 02:30:39 #133
111382 Ofyles2
pi_74475418
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:29 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

[..]

In een (bijna) 50-jarige?
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:32:26 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475433
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ze verliest het toch.

zaterdag 7 november 2009 @ 02:33:33 #136
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475439
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze verliest het toch.

Type schoonmoeder
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:35:37 #137
111382 Ofyles2
pi_74475450
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:33 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

[..]

Type schoonmoeder
Die kan ik wel hebben.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:36:53 #138
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475453
Heeft iemand nog een leuk verhaal ipv die YouTube-clipjes?
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:42:47 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475483
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik reed ooit met de fiets naar huis na een avondje stappen, we waren Harry kwijt. Reden terug en zagen het spoor van Harry in de sneeuw Harry was makkelijk terug te vinden door het spoor in de sneeuw. Harry zat nog op zijn fiets maar stond wel in de sloot.

pi_74475491
quote:
Ik weet niet of het leuk is, maar ik ben zeer ondoordachtzaam dezer tijden, en heb nu 2 21-jarige meisjes op mijn msn, die misschien willen daten.
Het probleem is, dat wanneer ik onine kom ik bang ben dat ik ze tegelijkertijd moet hosselen, omdat ik wat meisjes betreft niet veel respect meer over heb, en dat is hun schuld, niet de mijne.

Niet bijster boeiend, maar veel meer heb ik niet te beleven vanavond.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:44:23 #141
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475493
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
Ik reed ooit met de fiets naar huis na een avondje stappen, we waren Harry kwijt. Reden terug en zagen het spoor van Harry in de sneeuw Harry was makkelijk terug te vinden door het spoor in de sneeuw. Harry zat nog op zijn fiets maar stond wel in de sloot.

En hoe is het nu met Harry?
pi_74475495
quote:
Als ik weer wakker ben ga ik meteen paar kratten Palm scoren nu die nog in de aanbieding is.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:44:58 #143
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475500
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kom jij buiten dan?
pi_74475507
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Heb je nog een mooi filmpje voor het slapen gaan?
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:46:07 #145
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475509
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet niet of het leuk is, maar ik ben zeer ondoordachtzaam dezer tijden, en heb nu 2 21-jarige meisjes op mijn msn, die misschien willen daten.
Het probleem is, dat wanneer ik onine kom ik bang ben dat ik ze tegelijkertijd moet hosselen, omdat ik wat meisjes betreft niet veel respect meer over heb, en dat is hun schuld, niet de mijne.
Ach Lamon, hosselen past toch helemaal niet bij jou.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:46:09 #146
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_74475510
TVP voor meer leuke verhalen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:46:35 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

En hoe is het nu met Harry?

pi_74475514
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

[..]

Kom jij buiten dan?
Lees de 1e drie woorden.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:47:16 #149
Trekeensaanmijnvinger
pi_74475517
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Niet bijster boeiend, maar veel meer heb ik niet te beleven vanavond.
Hahahhahahaha.

Lamon + meisjes + hosselen + jong + hij vindt ze hoeren + niet neuken + in de zeik worden genomen.

zaterdag 7 november 2009 @ 02:48:18 #150
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475520
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer wakker ben ga ik meteen paar kratten Palm scoren nu die nog in de aanbieding is.
Toch niet bij de Aldi??!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:48:50 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475527
quote:

[..]

Kom jij buiten dan?
Ik kan een boek schrijven over mijn gedoe bij het stappen.

zaterdag 7 november 2009 @ 02:49:38 #152
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475534
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:47 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
Lamon + meisjes + hosselen + jong + hij vindt ze hoeren + niet neuken + in de zeik worden genomen.
Altijd leuk om iemand tegen te komen die een heel andere bril op heeft dan ik
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:50:52 #153
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475540
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan een boek schrijven over mijn gedoe bij het stappen.

Dan doe je die anekdote over die Dolly Dot er ook bij, hè?
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:51:19 #154
111382 Ofyles2
pi_74475542
quote:

[..]

Kom jij buiten dan?
Ik moet tong volgende maand uit zijn isolement halen.

Maar dan woon ik mezelf aan het einde van de dag compleet uit.
pi_74475545
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Toch niet bij de Aldi??!!
Neuh bij de AH, normaal kom ik daar zowat nooit maar deze week heb ik een uitzondering gemaakt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:51:52 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475547
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dan doe je die anekdote over die Dolly Dot er ook bij, hè?
Ze vond me echt leuk

pi_74475556
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ach Lamon, hosselen past toch helemaal niet bij jou.
Qua karakter niet nee, maar het gaat me makkelijk af, en altruisme heeft ook zijn grenzen.

Als verdedeging gooi ik op dat ze er misschien wat van leren.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:53:52 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475562
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik moet tong volgende maand uit zijn isolement halen.

Maar dan woon ik mezelf aan het einde van de dag compleet uit.
Ik heb mijn buurvrouw uitgewoond.

Ze is nu prostitué in Nijmegen.

Ik heb haar in gereden

pi_74475564
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze vond me echt leuk

Was het toevallig die José op een kasteelfeest in Gertruidenberg?
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:54:04 #160
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475565
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef sig000 het volgende:
Neuh bij de AH, normaal kom ik daar zowat nooit maar deze week heb ik een uitzondering gemaakt.
Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.
pi_74475571
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:47 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

[..]

Hahahhahahaha.

Hoi, NoFidea, wil je weer een kloon geband zien?

Of wil je nu echt eeuwig van dit forum verdwijnen?
pi_74475573
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.
Ik ben een echte Lidl fan. Bij de Aldi hier moet je parkeergeld dokken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 november 2009 @ 02:55:53 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_74475575
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Was het toevallig die José op een kasteelfeest in Gertruidenberg?
José is van LUV daar was ik wel verliefd op.

zaterdag 7 november 2009 @ 02:57:09 #164
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74475582
Het was Angela, dacht ik. Die blonde.
pi_74475594
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

José is van LUV daar was ik wel verliefd op.

Ow ja klopt dan was jij het niet daar.
pi_74475657
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je nog een mooi filmpje voor het slapen gaan?
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.

En dus:
pi_74475670
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:06 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?
pi_74475692
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?
Wat mij betreft is deze ook weer weg.
Wat bezielt zo'n jochie toch om in een topic te blijven posten dat hij niet eens leuk vindt?
pi_74475816
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.

En dus:

Gaaf, dank je wel.

The man who planted Trees bewaar ik voor morgenavond.

Slaap lekker voor straks.
pi_74475829
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:17 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

dus inderdaad zal wel weer even weg zijn
Tip voor de volgende kloon, neem een iets minder lange naam.
pi_74475856
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:

[..]

Het zal wel iets met Lamon erin worden of zo iets
Maak er nou niet zo'n obsessie van, da's niet goed voor je hart.
  Trouwste user 2022 zondag 8 november 2009 @ 02:13:20 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_74498879
Goeiemorgen

pi_74498883
Spijt komt helemaal niet altijd achteraf.
  Trouwste user 2022 zondag 8 november 2009 @ 04:04:56 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_74499516
Leg eens uit

pi_74501552
quote:
Op zondag 8 november 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen

Morguh
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 00:17:28 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_74529571
Goeiemorgen

pi_74529837
quote:
Op zondag 8 november 2009 04:04 schreef tong80 het volgende:
Leg eens uit

pi_74530048
Oh verdorie, tis te vroeg natuurlijk.
En solo. .

Nou fikken maar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 november 2009 @ 01:02:20 #179
862 Arcee
Look closer
pi_74530357
Te vroeg, Tong en Stali.
pi_74530379
Het wil maar niet lukken met die tijden he?
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 01:04:52 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530384
Excuses

pi_74530436
quote:
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.
Je bent me toch niet aan het naaien he, Stali?
pi_74530464
Trusten Bikkels. .
pi_74530481
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.

Ik ben leuk, maar zo leuk...?
pi_74530520
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.

[ afbeelding ]

Da's fake.
pi_74530540
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:

[..]

He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.
Je bent me toch niet aan het naaien he, Stali?
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje. .
pi_74530546
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Da's fake.
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.

Net als

Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
pi_74530570
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Net als [ afbeelding ]

En jij had zoiets van nou dat zou toch zomaar weleens Stali kunnen zijn. .
pi_74530576
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:

[..]

No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje. .
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.
Maar toeval bestaat, en jij zou nooit zo gemeen zijn, dus het is gewoon toeval dan.
pi_74530578
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Net als [ afbeelding ]

Pff, van die overdreven foto's. Sowieso, wil je daar wel een serieuze relatie mee vraag ik mij dan af (afgaand alleen op uiterlijk).

Zij heeft geen hits.
quote:

[ afbeelding ]

Zij 4:http://www.tineye.com/sea(...)2617adbd19edf65f69a0.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 01:22:38 ]
pi_74530602
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.
Maar toeval bestaat, en jij zou nooit zo gemeen zijn, dus het is gewoon toeval dan.
Tja dit of ze is gewoon net zo tof als ik, dat komt natuurlijk ook weleens voor. .
pi_74530632
Nog zo'n overtuigende:

Zal ik ze laten schrikken, door net te doen alof ik van een officieele I-net instantie ben, die frauduleuze zaken op internet onderzoekt ofzo?
pi_74530659
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nog zo'n overtuigende:

[ afbeelding ]

Zal ik ze laten schrikken, door net te doen alof ik van een officieele I-net instantie ben, die frauduleuze zaken op internet onderzoekt ofzo?
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?
pi_74530673
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?
Nee, joh!
Je denkt echt dat ik naief ben ofzo he?
Alles wat uit Thailand komt, of dit soort foto's neerzet ga ik nooit op in.
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 01:32:56 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530677
quote:

[ afbeelding ]

Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijven

pi_74530692
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, joh!
Je denkt echt dat ik naief ben ofzo he?
Alles wat uit Thailand komt, of dit soort foto's neerzet ga ik nooit op in.
Nu ja goed, je bent kennelijk tegenwoordig aan het snorren op een datingsite.
Ik wilde het even zeker weten. Goed bedoeld verder.
pi_74530705
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijven

Wees er maar trots op.
pi_74530740
Enfin, ik ga nog even wat muziek luisteren om mee in slaap te vallen.
Wens jullie heren een lekker slapen voor straks.
pi_74530751
Welterusten, Stali. Slaap lekker.
pi_74530761
Hahaha Lamon wordt weer gefuckt
pi_74530790
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
Hahaha Lamon wordt weer gefuckt
Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.
pi_74530805
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.
Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.
pi_74530825
quote:
Op 08-11-2009 03:46 schreef Lamon.
Hoi, ik had me voorgenomen de komende weken om alle niets voorstellende users die ik ooit tegengekomen ben, zonder karakter en iets van waarde te blokkeren.
Ik vermoed niet dat ik je vaak ga tegenkomen, omdat je toch enkel maar in bagger post, maar dan weet je, mocht het ooit voorkomen iig, waarom ik niet reageer op een eventuele waardeloze schaapachtige niets-opmerking. MVG,
quote:
Op 09-11-2009 01:49 schreef Lamon.
FOK! users zijn vaak echt niet aardig, Rainb0ws.
Ik kan er wel mee omgaan, maar vind het niet zo leuk eigenlijk.

Wat voor muziek draai jij nu?
pi_74530834
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef slaapt-remlof-al het volgende:

[..]

Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.
Permban op je IP-adres morgen hoop ik, maar toch welterusten.
  maandag 9 november 2009 @ 01:56:26 #206
104871 remlof
Europees federalist
pi_74530861
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Hij is al weg.
Was het nou echt weer diezelfde user? Of ben je mij aan het naaien?
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 02:02:27 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530877
Laat je niet Fokken Lamon.

Remlof kennende neemt ie het voor je op.

maandag 9 november 2009 @ 02:07:38 #209
104871 remlof
Europees federalist
pi_74530907
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Was het nou echt weer diezelfde user? Of ben je mij aan het naaien?
Het was idd NoFidea.
pi_74530921
quote:
Op maandag 9 november 2009 02:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Het was idd NoFidea.
Wat mankeert die jongen om hier iedere keer weer terug te komen?
Snap jij het Remlof? Want ik snap er geen bal van. Waarom kan zo iemand mensen niet met rust laten?
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 03:15:02 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_74531071
Trusten.

Morgen weer verder.

pi_74561445
quote:
Op maandag 9 november 2009 03:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten.

Morgen weer verder.

De tijd vliegt voorbij, en voordat we het weten zijn we allemaal oud en dement.
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:23:27 #213
111382 Ofyles2
pi_74561605
quote:
Op maandag 9 november 2009 02:10 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat mankeert die jongen om hier iedere keer weer terug te komen?
Snap jij het Remlof? Want ik snap er geen bal van. Waarom kan zo iemand mensen niet met rust laten?
Misschien komt dat snotjoch thuis aandacht tekort.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 01:23:34 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_74561606
Ben het beiden al.

pi_74561632
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Misschien komt dat snotjoch thuis aandacht tekort.
Hij heeft het nogal op mij voorzien.
Als ik mijn naam invul in de search krijg ik tig resultaten met hem als TO, allemaal om me af te zeiken.
Raar mannetje is het.
pi_74562130
Hoi!
pi_74562162
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Nou vooruit, vertel het maar.
Vandaag mag het.

-Hoeveel jongens waren aan het kwijlen op de dansvloer?
-Bij hoeveel foto's van vrouwen heb je een gepost, waarna de pubertjes helemaal dol werden?
-Hoe goed gaat je studie wel niet, terwijl je lekker lui achterover zit en steeds te laat komt, omdat je het straks helemaal gaat maken?

pi_74562171
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:28 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nou vooruit, vertel het maar.
Vandaag mag het.

-Hoeveel jongens waren aan het kwijlen op de dansvloer?
-Bij hoeveel foto's van vrouwen heb je een gepost, waarna de pubertjes helemaal dol werden?
-Hoe goed gaat je studie wel niet, terwijl je lekker lui achterover zit en steeds te laat komt, omdat je het straks helemaal gaat maken?

Ik was niet op de dansvloer, dus tsja, die vlieger gaat vandaag niet op helaas en hmm, volgens mij nog geen en met m'n studie gaat het super ja lief dat je ernaar vraagt Lamon!

En, de laatste tijd nog veel filmpjes uitgehuurd? Nog leuke dames ontmoet?
pi_74562203
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik was niet op de dansvloer, dus tsja, die vlieger gaat vandaag niet op helaas en hmm, volgens mij nog geen en met m'n studie gaat het super ja lief dat je ernaar vraagt Lamon!

En, de laatste tijd nog veel filmpjes uitgehuurd? Nog leuke dames ontmoet?
Ja en ja.
pi_74562210
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ja en ja.
Wauw, doe je goed dan snap ik niet waarom je toch zo ontiegelijk jaloers moet zijn op mij altijd als je het zelf ook prima voor elkaar hebt.

Slaap lekker !
pi_74562231
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wauw, doe je goed dan snap ik niet waarom je toch zo ontiegelijk jaloers moet zijn op mij altijd als je het zelf ook prima voor elkaar hebt.

Slaap lekker !
Trusten.

(Oh, en ik ben zo NIET jaloers op jou, ik zou voor geen goud willen ruilen, ik snap ook niet zo goed waarom je dat denkt eigenlijk. )

Maar een leuk youtube filmpje om je in slaap te wiegen:

Trouwste user 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 03:12:24 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_74562303
Sarah Bettens is lief.

pi_74592956
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 03:12 schreef tong80 het volgende:
Sarah Bettens is lief.

En heeft inhoud, en mooie teksten, waar ze ongetwijfeld over nagedacht heeft.

Zo ook deze:

pi_74593352
En nu ben ik inmiddels hier, een lied zegt soms meer dan 1000 woorden:

woensdag 11 november 2009 @ 02:20:29 #225
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74593513
Lekkere muziek toch!!!

Maar eh Lamon, je moet je wel aan de regels van dat fototopic houden, dus ik zou even de OP lezen als ik jou was???
pi_74593522
quote:
Op woensdag 11 november 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Lekkere muziek toch!!!

Maar eh Lamon, je moet je wel aan de regels van dat fototopic houden, dus ik zou even de OP lezen als ik jou was???
Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.

Ook zo mooi, nog steeds een nummer wat ik zo vaak draai nav de crematie van mijn papa:

woensdag 11 november 2009 @ 02:29:11 #227
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74593531
quote:
Op woensdag 11 november 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.

Ook zo mooi, nog steeds een nummer wat ik zo vaak draai nav de crematie van mijn papa:

Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.

Ik ben B Streisand moe momenteel.
pi_74593577
quote:
Op woensdag 11 november 2009 02:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.

Ik ben B Streisand moe momenteel.
Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.

Maar met simpele instellingsloze kiekjes vind ik het al best leuk, dus als ik echt een leuke camera koop en mijn best doe, gaat het nog wel wat worden, hoop ik.
pi_74593618
Hahahaha, wat krijg je als je Visplek omdraait? Pisvlek!!11!
Ow nee toch niet
Deze plek, en geen andere!
  woensdag 11 november 2009 @ 03:17:18 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74593644
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 03:12 schreef tong80 het volgende:
Sarah Bettens is lief.

Tevens lesbo.
Resistance is futile.
pi_74623606
quote:
Op woensdag 11 november 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.

[ afbeelding ]

Maar met simpele instellingsloze kiekjes vind ik het al best leuk, dus als ik echt een leuke camera koop en mijn best doe, gaat het nog wel wat worden, hoop ik.
Wat een gruwelijk lelijke perspectiefloze foto !

Ooh en hoi !
pi_74623896
Wakker zijn. Stelletje kanerlijers.
pi_74623981

!, !, !.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2009 02:25:01 ]
pi_74624013
FYI : de koeien hebben staarten.

Trusten.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:01:53 #235
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74654824
Trouwens Elizabeth, Carice is allang niet meer met Sebastian Koch.
pi_74654973
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Van dit bericht wordt een andere FOK!ker vast ook heel blij.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:17:59 #237
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74655027
quote:

Dan wil ik hem!!!!
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:20:41 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655055
quote:

Carice!
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:21:03 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655062
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dan wil ik hem!!!!
Mooi. Is dat ook weer geregeld.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:23:00 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655079
quote:
Op donderdag 12 november 2009 02:24 schreef zarGon het volgende:

!, !, !.
Ghe, en dan die stem ineens: 'aan het zinken'

Resistance is futile.
pi_74655095
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dan wil ik hem!!!!
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen. . http://muntze.hyves.nl/

Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje. .
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:29:11 #242
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74655126
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen. . http://muntze.hyves.nl/
Dat dacht ik niet, ik wil hem gewoon even hebben. Om flink te misbruiken, en dan mag ie weer naar zijn wasvrouwen.
quote:
Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje. .
Dat kan me niet schelen, ik hoef hem maar even te hebben. Weekje ofzo. Tot ie volledig uitgedroogd is. Dan gooi ik hem buiten en kan ie wat mij betreft heel de dag voor de spiegel gaan staan.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:31:18 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655137
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Zo dus? Damn, wat een zwerver om te zien zo.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:32:01 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655143
En Stali, hoe kom jij aan die info?
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:37:09 #245
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74655172
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_74655175
Oh gewoon, dat heb ik gelezen. Was een uitspraak van Carice geloof ik. Hij viel echt zo tegen. .
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:38:39 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74655181
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Moh ER! Als je er heel snel naar kijkt, zie je gewoon een ouwe zuipschuit! Vergane glorie!

En precies mijn scharrel op die foto.
Resistance is futile.
pi_74655185
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vallen op de verkeerde mannen hoor.
pi_74655213
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij lijkt echt op John Lock in de serie Lost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2009 01:44:23 ]
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:47:42 #250
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74655238
Wat boeit dat nou allemaal, ik zeg toch, ik hoef hem maar een week, en als ie inderdaad een zuipschuit is en derhalve onbruikbaar, dan staat ie meteen weer op straat.
pi_74687028
Google.
pi_74687097
!@%#@^$E#%^$E&^%

Bijna anderhalf uur bezig geweest om een film te repareren en nu is het klaar en kan ik als nepbikkel zijnde mooi naar bed. .
pi_74687157
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef Stali het volgende:
!@%#@^$E#%^$E&^%

Bijna anderhalf uur bezig geweest om een film te repareren en nu is het klaar en kan ik als nepbikkel zijnde mooi naar bed. .
Met plakband en schaar?
pi_74687512

Een frans rapje met inhoud   -rechts de engelse min-of-meer-vertaling.
pi_74687567
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 03:31 schreef svann het volgende:

Een frans rapje met inhoud   -rechts de engelse min-of-meer-vertaling.

Yo Svann.

Hier ook een mooie nietszeggende.
pi_74687598
Ah, Manu Chao!
Bij jou denk ik meer aan deze, bro.
pi_74687602
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 03:53 schreef svann het volgende:

Bij jou denk ik meer aan deze, bro.

Damn dat weet je goed in te schatten.
pi_74687810
Het leven is zwaar en ga zometeen omvallen.
pi_74712214
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 05:17 schreef sig000 het volgende:
Het leven is zwaar en ga zometeen omvallen.
Het leven is zwaar en daarom is er muziek!

pi_74712381
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:26 schreef sig000 het volgende:

[..]

Met plakband en schaar?
Jah, als het zo makkelijk zou gaan. .

Wat een ellende want het bleek nog niet gelukt en heb vanavond een andere film gezien: Punch Drunk Love.
Bizarre film maar ik vond het erg leuk om te kijken. Was ook ineens blij dat ik enig kind ben. .
pi_74712423
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Jah, als het zo makkelijk zou gaan. .

Wat een ellende want het bleek nog niet gelukt en heb vanavond een andere film gezien: Punch Drunk Love.
Bizarre film maar ik vond het erg leuk om te kijken. Was ook ineens blij dat ik enig kind ben. .
Adam Sandler is met Reign over me en Punch Drunk Love trouwens vreselijk onderschat als acteur.
pi_74712471
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Adam Sandler is met Reign over me en Punch Drunk Love trouwens vreselijk onderschat als acteur.
reign niet gezien maar in PDL was ie sterk

mijn favoriete sandler film blijft toch wel little nicky
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74712508
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar jij begreep toch wel hoe die film in elkaar stak he?
Die lui op de laatste pagina van moviemeter duidelijk niet en ik heb niet teruggeklikt vanwege dat geouwehoer.

Reign over me, ken ik (nog) niet. Zal eens zoeken en dan echt slapen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2009 @ 03:37:38 #264
862 Arcee
Look closer
pi_74712712
Reign Over Me vond ik een topfilm.
pi_74737715
quote:
Op zondag 15 november 2009 03:37 schreef Arcee het volgende:
Reign Over Me vond ik een topfilm.
En terecht, compleet met de geweldige aftitelsong van Eddie Vedder/Pearl Jam die The Who covered.

pi_74737948
Oja, die film heb ik inmiddels binnen trouwens.
Ga nu maar niet meer kijken want moet vroeg op.
Morgenavond kijken.

Trusten semibikkels.
pi_74738054
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Oja, die film heb ik inmiddels binnen trouwens.
Ga nu maar niet meer kijken want moet vroeg op.
Morgenavond kijken.

Trusten semibikkels.
Trusten. Ik heb mezelf de afgelopen dagen zo uitgehongerd dat ik nu nog even aan t genieten ben van toastjes met ubervette brie.
  maandag 16 november 2009 @ 01:56:49 #268
111382 Ofyles2
pi_74738186
Vandaag kan ik eindelijk mijn nummers bekend maken voor de Top2000.

Hopelijk sluit Radio 2 dit jaar af met Coldplay.
pi_74770660
Deze post plaats ik in nagedachtenis aan Sebasser met zijn nietszeggende posts.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2009 01:03:58 ]
pi_74770720
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
Maar toch lullig als je zo jong doodgaat, alhoewel het FOK!kers geen fuck kan schelen als het iemand anders betreft, in het nieuws ofzo, dan moet er om gelachen worden.
Het is wat dubbel.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:09:46 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74770752
Deze post plaats ik in nagedachtenis aan mijn ouwe buurvrouw in Nederland, die twee jaar en twee weken geleden het loodje legde, en in nagedachtenis aan Joe McGrath, die vorige week in Cong op 57 jarige leeftijd het leven liet. Verder is ie ook ter nagedachtenis aan mijn vriend Stefan die op 10 mei 2007 het tijdelijke met het eeuwige verwisselde en tot slot draag ik hem op aan mijn alter-ego Elizabeth R die op 24 maart 1603 haar laatste adem wegblies, en sindsdien vertoeft in een tombe in Westminster Abbey.

Met andere woorden, ik ben het een beetje zat om in 3387 topics te lezen over Sebasser. Heel sneu allemaal hoor, maar is 1 of misschien dan nog 2 topics niet genoeg??

[ Bericht 1% gewijzigd door ElizabethR op 17-11-2009 01:16:13 ]
pi_74770780
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:09 schreef ElizabethR het volgende:

Met andere woorden, ik ben het een beetje zat om in 3387 topics te lezen over Sebasser. Heel sneu allemaal hoor, maar is 1 of misschien dan nog 2 topics niet genoeg??
Sorry voor mijn wat nietszeggende post.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:17:12 #273
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74770837
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Sorry voor mijn wat nietszeggende post.
Ach, je kunt je niet blijven excuseren hé??
pi_74770839
quote:
Klopt, daarom is het ook schijnheilig, maar het is idd wel sneu.

Ik had ooit een topic geopend over dat ik mijn muziek hard had gezet en mijn buurvrouw daar een briefje over stuurde, toen mijn pa net gestorven was en mijn moeder een zelfmoordpoging had gedaan, en toen was ik een aso die belachelijk gemaakt moest worden, en nu moeten we allemaal rouwen om iemand die we niet kennen.
Ik ga er geen tranen om laten, nee.
En het ergste is dat aso-types als bijvoorbeeld RealZeus in beide topics postten. In de 1 hatelijk met de massa mee, in de andere zogenaamd supermeelevend. Laffe meelopers zijn het.
pi_74770861
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ach, je kunt je niet blijven excuseren hé??

Ik kan het baggeren niet laten nu, blame me.
pi_74770864
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
Heb ik iets gemist?
pi_74770876
quote:
Deze post plaats ik in nagedachtenis aan mijn ouwe buurvrouw in Nederland, die twee jaar en twee weken geleden het loodje legde, en in nagedachtenis aan Joe McGrath, die vorige week in Cong op 57 jarige leeftijd het leven liet. Verder is ie ook ter nagedachtenis aan mijn vriend Stefan die op 10 mei 2007 het tijdelijke met het eeuwige verwisselde en tot slot draag ik hem op aan mijn alter-ego Elizabeth R die op 24 maart 1603 haar laatste adem wegblies, en sindsdien vertoeft in een tombe in Westminster Abbey.

Vier topics zijn het? Om je daar nu zo aan te ergeren.
Ik kende hem amper maar er zijn een hoop users die hem wel ontmoet hebben of echt kennen.
Ik vond het ook heel naar om te lezen van zo'n jonge jongen maar heb ook de drang niet om in die paar topics te posten maar om het meteen zo zat te raken? Jeez.

Sig heeft het wrs. ook maar net gelezen.
pi_74770879
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Nee.
pi_74770882
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Hij is dood door leukemie.
pi_74770901
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:17 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Klopt, daarom is het ook schijnheilig, maar het is idd wel sneu.

Ik had ooit een topic geopend over dat ik mijn muziek hard had gezet en mijn buurvrouw daar een briefje over stuurde, toen mijn pa net gestorven was en mijn moeder een zelfmoordpoging had gedaan, en toen was ik een aso die belachelijk gemaakt moest worden, en nu moeten we allemaal rouwen om iemand die we niet kennen.
Ik ga er geen tranen om laten, nee.
En het ergste is dat aso-types als bijvoorbeeld RealZeus in beide topics postten. In de 1 hatelijk met de massa mee, in de andere zogenaamd supermeelevend. Laffe meelopers zijn het.
Och ja, het is ook meteen allemaal schijnheilig.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:24:15 #281
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74770909
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik kan het baggeren niet laten nu, blame me.
Nee geeft niet, ik heb zelf een echte vitriool avond, dus no worries.

Ik word alleen niet goed van wat Lamon al zegt, dat schijnheilige gezeik. Bovendien had ik nog nooit van die hele Sebas gehoord. Maar ik heb al in minsten 12 topics vandaag een of andere verwijzing naar hem zien staan of een 'herinneringszinnetje'.

Altijd vervelend als iemand overlijdt aan die kutziekte en helemaal als dat zo jong al gebeurt, maar kom op zeg, hou het een beetje beschaafd, dat 'rouwen'
pi_74770914
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hij is dood door leukemie.
En dat is kut, verder heeft iedereen die diep in de nacht post die dwaaas weleens tegengekomen.
pi_74770927
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Niet allemaal, ik geloof bijvoorbeeld iemand als Chipszak wel om dat zij hem echt goed kende, maar ze zitten er wel tussen ja.
Ik heb gewoon problemen met nep-medeleven. Hou dan gewoon helemaal je kop denk ik dan...
Is dat zo gek?
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:26:14 #284
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74770929
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Nogal, en jij hoeft niet voor mij te bepalen waar ik me aan erger hoor.

Godverdomme, ik ben echt vilein vandaag, komt vast door 'Gewoon, Bradley' van de schijnbaar nogal obscure 'van Dijkjes' uit Hilversum.
pi_74770941
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Niet allemaal, ik geloof bijvoorbeeld iemand als Chipszak wel om dat zij hem echt goed kende, maar ze zitten er wel tussen ja.
Ik heb gewoon problemen met nep-medeleven. Hou dan gewoon helemaal je kop denk ik dan...
Is dat zo gek?
Nep medeleven ? Dus je mag het niet erg vinden als een (relatieve) vreemde doodgaat aan kanker?
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:27:32 #286
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74770944
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

verder heeft IS iedereen die diep in de nacht post die dwaaas weleens tegengekomen.
Neuh
pi_74770970
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:26 schreef ElizabethR het volgende:

Godverdomme, ik ben echt vilein vandaag, komt vast door 'Gewoon, Bradley' van de schijnbaar nogal obscure 'van Dijkjes' uit Hilversum.
Braddie met zijn hondje bedoel je?
pi_74770984
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nep medeleven ? Dus je mag het niet erg vinden als een (relatieve) vreemde doodgaat aan kanker?
Ik weet het niet, je mag ze hier ook uitlachen als je wilt....
Wees dan consequent en lach niet zo vaak om andermans lijden.

En ik vind het prima dat je hier post, maar kap eens met dat standaard duimpje omlaag als je op mij reageert in een inhoudelijke discussie.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, maar het zit diep geloof ik, niet dat een 18-jarig meisje dat ooit zal erkennen...
pi_74770999
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik weet het niet, je mag ze hier ook uitlachen als je wilt....
Wees dan consequent en lach niet zo vaak om andermans lijden.

En ik vind het prima dat je hier post, maar kap eens met dat standaard duimpje omlaag als je op mij reageert in een inhoudelijke discussie.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, maar het zit diep geloof ik, niet dat een 18-jarig meisje dat ooit zal erkennen...
Je bent wederom hilarisch Lamon, thumbs up.
pi_74771006
Sorry Lamon, je reageert beetje overstuurt maar dat zal vast en reden hebben.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:36:39 #291
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74771027
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Braddie met zijn hondje bedoel je?
Heb jij dat ook gezien dan?
pi_74771030
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:34 schreef sig000 het volgende:
Sorry Lamon, je reageert beetje overstuurt maar dat zal vast en reden hebben.
Nee hoor, ik erger me altijd aan Bt omdat ze nooit een genuanceerde post neer weet te zetten.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:37:59 #293
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_74771047
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heb jij dat ook gezien dan?
Uiteraard, en weet je wat het ergste is, het is geen kloon.
pi_74771054
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nogal, en jij hoeft niet voor mij te bepalen waar ik me aan erger hoor.

Ik bepaal helemaal niets jij gaf te kennen het allemaal zo zat te zijn.
pi_74771068
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:37 schreef broer het volgende:
Lang leve het 'nieuwe begin'!
Hee, het is redelijk inhoudelijk tot nu toe.
Het is wel eens erger geweest.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:40:54 #297
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74771072
quote:
Bwoew!!

Hebbie nog een lekker meziekske??
pi_74771073
quote:
Jah, ik ben geen FOK!adel natuurlijk.

Wie behoort er eigenlijk precies toe?
pi_74771084
quote:
Ja humor.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:42:12 #300
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_74771086
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard, en weet je wat het ergste is, het is geen kloon.
Wie is geen kloon?
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:40 schreef Lamon. het volgende:
Het is wel eens erger geweest.
O, dan ben ik blij dat ik toen niet hier was.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:42:16 #301
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74771087
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik bepaal helemaal niets
jawel
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Vier topics zijn het? Om je daar nu zo aan te ergeren.
Ik kende hem amper maar er zijn een hoop users die hem wel ontmoet hebben of echt kennen.
Ik vond het ook heel naar om te lezen van zo'n jonge jongen maar heb ook de drang niet om in die paar topics te posten maar om het meteen zo zat te raken? Jeez.

Sig heeft het wrs. ook maar net gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')