quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 03:21 schreef Lamon. het volgende: Ik bepaal helemaal niet wie hier mag posten, alleen vroeger was dit een gemoedelijk topic.
En users die de insteek van het topic niet doorhebben, of types zoals zarGon, die op zich hier wel okee zijn, maar in klb de grootste rotzooi neerzetten, kunnen dan toch beter een topic zoeken wat ze wel leuk vinden?

Ik heb het ooit in de klb-slowchat eens geprobeerd, maar was daar duidelijk niet op mijn plaats, en heb daar lering uit getrokken en ben weer netjes vertrokken daar.

Het is heus niet alsof het elitair is ofzo, als je bedenkt wie hier allemaal met veel plezier gepost hebben in het verleden. Van Ullie, PingPong, Xenia, Arcee, Shmoopy, Mike, Imi, VanTilt, svann, (de helaas te jong overleden) Calypso, tot Tara, Yvonne, en noem maar op.
Alleen dom gerel en inhoudloze posts misstaan hier gewoon. Daar zijn genoeg andere topics voor.

Beste Stali en zarGon -om de meest gewaardeerden onder nieuwe snelle posters maar even te noemen.
Er is niets tegen slowchatten, maar jullie manier en tempo van posten past niet bij deze langlopende gemoedelijke reeks.
Voor de snelle vluchtige slowchats zijn tal van nachtbaggertopics.
Of als je iets heel anders zoekt, start je een eigen topicreeks precies zo als je graag zou zien.
Jullie zijn welkom in deze reeks, net als ieder ander die het karakter van deze reeks respecteert.
Als je mee gaat doe in een al 9 jaar lopende reeks met een bepaald karakter is het wel de bedoeling dat je je mengt onder de bestaande users.
Niet dat je het topic op een dusdanige manier overneemt dat het nauwlijks van de vluchtige slowchatseries is te onderscheiden.
Dus kwantiteit post je elders, kwaliteit hier -of iets dat daar voor door zou moeten kunnen gaan.
seek electricity
Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! ==
topic