Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.quote:Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
Hahaha Lamon wordt weer gefuckt

Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.quote:Op maandag 9 november 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rot op, NoFidea, je bent een loser en niemand wil je in dit topic.

quote:Op 08-11-2009 03:46 schreef Lamon.
Hoi, ik had me voorgenomen de komende weken om alle niets voorstellende users die ik ooit tegengekomen ben, zonder karakter en iets van waarde te blokkeren.
Ik vermoed niet dat ik je vaak ga tegenkomen, omdat je toch enkel maar in bagger post, maar dan weet je, mocht het ooit voorkomen iig, waarom ik niet reageer op een eventuele waardeloze schaapachtige niets-opmerking. MVG,
quote:Op 09-11-2009 01:49 schreef Lamon.
FOK! users zijn vaak echt niet aardig, Rainb0ws.
Ik kan er wel mee omgaan, maar vind het niet zo leuk eigenlijk.
Wat voor muziek draai jij nu?

Permban op je IP-adres morgen hoop ik, maar toch welterusten.quote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
[..]
Hey nu moet je niet wat jezelf bent op mij projecteren.

Het was idd NoFidea.quote:Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was het nou echt weer diezelfde user? Of ben je mij aan het naaien?

Wat mankeert die jongen om hier iedere keer weer terug te komen?quote:

Misschien komt dat snotjoch thuis aandacht tekort.quote:Op maandag 9 november 2009 02:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat mankeert die jongen om hier iedere keer weer terug te komen?
Snap jij het Remlof? Want ik snap er geen bal van. Waarom kan zo iemand mensen niet met rust laten?

Hij heeft het nogal op mij voorzien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien komt dat snotjoch thuis aandacht tekort.

Nou vooruit, vertel het maar.quote:

gepost, waarna de pubertjes helemaal dol werden?
  gepost, waarna de pubertjes helemaal dol werden? 

Ik was niet op de dansvloer, dus tsja, die vlieger gaat vandaag niet op helaasquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou vooruit, vertel het maar.
Vandaag mag het.
-Hoeveel jongens waren aan het kwijlen op de dansvloer?
-Bij hoeveel foto's van vrouwen heb je eengepost, waarna de pubertjes helemaal dol werden?
-Hoe goed gaat je studie wel niet, terwijl je lekker lui achterover zit en steeds te laat komt, omdat je het straks helemaal gaat maken?
 en hmm, volgens mij nog geen
 en hmm, volgens mij nog geen  en met m'n studie gaat het super ja
 en met m'n studie gaat het super ja  lief dat je ernaar vraagt Lamon!
 lief dat je ernaar vraagt Lamon! 

Ja en ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was niet op de dansvloer, dus tsja, die vlieger gaat vandaag niet op helaasen hmm, volgens mij nog geen
en met m'n studie gaat het super ja
lief dat je ernaar vraagt Lamon!
En, de laatste tijd nog veel filmpjes uitgehuurd? Nog leuke dames ontmoet?

Wauw, doe je goedquote:
 dan snap ik niet waarom je toch zo ontiegelijk jaloers moet zijn op mij altijd als je het zelf ook prima voor elkaar hebt.
 dan snap ik niet waarom je toch zo ontiegelijk jaloers moet zijn op mij altijd als je het zelf ook prima voor elkaar hebt. !
!

Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, doe je goeddan snap ik niet waarom je toch zo ontiegelijk jaloers moet zijn op mij altijd als je het zelf ook prima voor elkaar hebt.
Slaap lekker!

)
 ) 

Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Lekkere muziek toch!!!
Maar eh Lamon, je moet je wel aan de regels van dat fototopic houden, dus ik zou even de OP lezen als ik jou was???

Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar er was geen vorige foto, jullie waren aan het bekvechten.
Ook zo mooi, nog steeds een nummer wat ik zo vaak draai nav de crematie van mijn papa:

Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet gewoon teruggaan naar de laatst geposte foto.
Ik ben B Streisand moe momenteel.

Wat een gruwelijk lelijke perspectiefloze fotoquote:Op woensdag 11 november 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie zijn te zakelijk, dat wordt nu nog niets voor mij vrees ik.
[ afbeelding ]
Maar met simpele instellingsloze kiekjes vind ik het al best leuk, dus als ik echt een leuke camera koop en mijn best doe, gaat het nog wel wat worden, hoop ik.
 !
! !
!

Van dit bericht wordt een andere FOK!ker vast ook heel blij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Elizabeth, Carice is allang niet meer met Sebastian Koch.

quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:

quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:

Ghe, en dan die stem ineens: 'aan het zinken'quote:

Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.quote:
 .  http://muntze.hyves.nl/
 .  http://muntze.hyves.nl/ .
 .

Dat dacht ik niet, ik wil hem gewoon even hebben. Om flink te misbruiken, en dan mag ie weer naar zijn wasvrouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.. http://muntze.hyves.nl/
Dat kan me niet schelen, ik hoef hem maar even te hebben. Weekje ofzo. Tot ie volledig uitgedroogd is. Dan gooi ik hem buiten en kan ie wat mij betreft heel de dag voor de spiegel gaan staan.quote:Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje..

quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij en 196 andere dames willen zijn vuile sokken wassen.. http://muntze.hyves.nl/
Maar om je op te monteren, het schijnt echt een enorm ijdele zak te zijn die thuis op de bank alleen maar bier drinkt en voetbal wil kijken in een smoezelig wit hemdje..

quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus? Damn, wat een zwerver om te zien zo.

Moh ER! Als je er heel snel naar kijkt, zie je gewoon een ouwe zuipschuit! Vergane glorie!quote:

Hij lijkt echt op John Lock in de serie Lost.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus? Damn, wat een zwerver om te zien zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |