Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef sig000 het volgende:
*mompelt iets van kat op het spek binden en bemoeit zich er verder niet mee.
PM's sturen gaat niet die staat uit.
Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.quote:Op maandag 2 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.
Nou ja, ik doelde meer op het feit dat er wat onenigheden waren, die ik gemist had toen ik sliep en die nu duidelijk uitgesproken zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:
En verder gaan we gewoon weer lekker terug naar de oorsprong, niet dan?
Het is al maandag hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
Teveel bier en te laat naar bed wordt het deze dag.
Tong neemt nog één pilske.quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
Maar hoe gaat het met Tong en Sig, voordat ik weer "alle aandacht op eis."
Eentje maar?quote:Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong neemt nog één pilske.
Moet er weer vroeg uit morgenavond.
Heb er al genoeg opquote:
Da's mijn Tong.quote:
Nog een wat?quote:Op maandag 2 november 2009 02:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets gezellig hier.
Ik neem er stiekem nog eentje.
Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van netquote:Op maandag 2 november 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een biertje, Bt.
Ramses heeft er ooit een heel mooi liedje over geschreven:
Blowen is ook een verslaving, Bt, we hebben allemaal wel ergens een verslaving, al dan wel of niet erkend, welterusten.quote:Op maandag 2 november 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van neten nu lekker slapen. Welterusten!
En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.quote:Op maandag 2 november 2009 02:57 schreef sig000 het volgende:
Ik doe er nog 1 omdat ze zo geweldig slecht zijn.![]()
Die bezopen figuren in die clips maken veel goed en was er zelf bij.quote:Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.
PM het maar maar even. Dan neem ik het wel over.quote:Op zondag 1 november 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja. Maar wat moet ik nou met dat geheim waar ik niet happy mee ben?
Huhquote:Op zondag 1 november 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven. Niemand kan hier trouwens een verbod uitvaardigen, Yvonne heeft het laatste topique gesloten. We beginnen gewoon weer met een schone lei.
svann had wat problemen met de veranderde manier van posten hier, en de vluchtigheid, en ik kan haar geen ongelijk geven, al begrepen Stali en zarGon haar intenties verkeerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
PM het maar maar even. Dan neem ik het wel over.
[..]
Huh
Wat heb ik nu weer gemist?
Ja, ik geloof dat ik inmiddels bij ben, en ook bijgelezen. Heerlijk dat ik me daar niet tussen heb gemengd in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach slechts 1 topic wat niet de moeite waard was.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
En het zal me worst wezen wie hier post,
Het is een ding, ik weet niet waar ze precies mee bezig zijn, maar belangrijkere zaken:quote:
Belangrijke zaken op een internetforum?quote:
Nee, belangrijkere zaken om mijn avond te verblijden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Belangrijke zaken op een internetforum?
Blij zijn is misschien wel het meest waardevolle in je leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, belangrijkere zaken om mijn avond te verblijden.
Muziek, muziek maakt blij, voor mij althans.quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blij zijn is misschien wel het meest waardevolle in je leven.
Er mocht hier vóór 1 uur 's nachts niet eens gepost worden!quote:Beste Stali en zarGon -om de meest gewaardeerden onder nieuwe snelle posters maar even te noemen.
Er is niets tegen slowchatten, maar jullie manier en tempo van posten past niet bij deze langlopende gemoedelijke reeks.
Voor de snelle vluchtige slowchats zijn tal van nachtbaggertopics.
Of als je iets heel anders zoekt, start je een eigen topicreeks precies zo als je graag zou zien.
Jullie zijn welkom in deze reeks, net als ieder ander die het karakter van deze reeks respecteert.
Als je mee gaat doe in een al 9 jaar lopende reeks met een bepaald karakter is het wel de bedoeling dat je je mengt onder de bestaande users.
Niet dat je het topic op een dusdanige manier overneemt dat het nauwlijks van de vluchtige slowchatseries is te onderscheiden.
Dus kwantiteit post je elders, kwaliteit hier -of iets dat daar voor door zou moeten kunnen gaan.
Geef je kloon maar op, en zeg het gewoon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:07 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Er mocht hier vóór 1 uur 's nachts niet eens gepost worden!
Oja...
Hoi!![]()
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef je kloon maar op, en zeg het gewoon.
Het is veel toffer om als een echt persoon te posten.
Oh, maar ik ga het ook zeker doen, eigenlijk is het gewoon de vraag ga ik het nu doen, of eerst een uur wachten en het dan alsnog doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:05 schreef Arcee het volgende:
Gewoon doen, je gaat toch vast nog lang niet slapen.
Doe niet zo raar man, je gaat toch geen honger zitten hebben!! Je woont niet in donker Afrika ofzo. Wat heeft dat nou met bikkelen te maken om jezelf een broodje te misgunnen als je trek hebt?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
Hij mag weer.
Ik heb honger, zal ik er met broodjes met kaas en salami aan toegeven, of ben ik een bikkel en doe ik het niet, dat is dan mijn dilemma van de nacht.
Ze zitten al in de oven.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, je gaat toch geen honger zitten hebben!! Je woont niet in donker Afrika ofzo. Wat heeft dat nou met bikkelen te maken om jezelf een broodje te misgunnen als je trek hebt?
-edit-
O je gaat het al doen, dan zeg ik alleen nog maar....
NU!!!
En dan ga ik even een foto insturen voor een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |