Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef sig000 het volgende:
*mompelt iets van kat op het spek binden en bemoeit zich er verder niet mee.
PM's sturen gaat niet die staat uit.
Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.quote:Op maandag 2 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die van mij is heel druk en staat aan, maar volgens mij zijn we er allemaal weer uit, hoor, en kunnen we weer op oude voet verder gaan.
Nou ja, ik doelde meer op het feit dat er wat onenigheden waren, die ik gemist had toen ik sliep en die nu duidelijk uitgesproken zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah je hebt nu een PM leven zeg maar.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:
En verder gaan we gewoon weer lekker terug naar de oorsprong, niet dan?
Het is al maandag hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
Teveel bier en te laat naar bed wordt het deze dag.
Tong neemt nog één pilske.quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
Maar hoe gaat het met Tong en Sig, voordat ik weer "alle aandacht op eis."
Eentje maar?quote:Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong neemt nog één pilske.
Moet er weer vroeg uit morgenavond.
Heb er al genoeg opquote:
Da's mijn Tong.quote:
Nog een wat?quote:Op maandag 2 november 2009 02:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets gezellig hier.
Ik neem er stiekem nog eentje.
Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van netquote:Op maandag 2 november 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een biertje, Bt.
Ramses heeft er ooit een heel mooi liedje over geschreven:
Blowen is ook een verslaving, Bt, we hebben allemaal wel ergens een verslaving, al dan wel of niet erkend, welterusten.quote:Op maandag 2 november 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt een tikje te verslaafd in mijn oren. Voor mij geen drank meer naar de joint van neten nu lekker slapen. Welterusten!
En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.quote:Op maandag 2 november 2009 02:57 schreef sig000 het volgende:
Ik doe er nog 1 omdat ze zo geweldig slecht zijn.![]()
Die bezopen figuren in die clips maken veel goed en was er zelf bij.quote:Op maandag 2 november 2009 03:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En waarom ook niet Sig, niet mijn ding, maar ik luister het stiekem wel even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |