Ehrm, slapen?quote:Op donderdag 5 november 2009 03:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nou nou nou, waar zijn alle bikkels gebleven?
Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrm, slapen?
Zoals jij waarschijnlijk ook 9 van de 10 keer doet, als dit topic geschopt wordt.
In beide gevallen steekt het me nog steeds dat we het eigenlijk letterlijk hebben over mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.
Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.
Of een tiener in de puberteit, of een politicus met een gek kapsel, of een roker die geen sigaretten meer heeft, enz. enz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.
Toch snap ik ze wel waarschijnlijk omdat ik veel ervaring heb met labiele buien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
Niet de meest stabiele mensen om bij in de buurt te zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer bikkel tijd![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.
Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaamse weervrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:29 schreef tong80 het volgende:
Over buien gesproken
Sabine Hagendoren met rukwinden
Te laat...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Breathtaking het volgende:
Voor mij KEIharde bikkeltijd nukom net terug van uitgaan en fiets kopen.
...te vroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Lamonquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.
Editors - On This Eveningquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:
Wat voor muziek moet ik aanzetten?
Ik heb op dit moment teveel keus:
Ik neig naar Placebo, Nick Cave, Editors, Muse of Sad Kermit.
Radiohead dan, en hard !quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:
Wat voor muziek moet ik aanzetten?
Ik heb op dit moment teveel keus:
Ik neig naar Placebo, Nick Cave, Editors, Muse of Sad Kermit.
In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.quote:
De zingende fresia's zijn beter manquote:
Misschien dit nummer?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.
Maar dan komt WA weer met Sting, en dan wil ik Russians, Fragile, Shape of my heart en Fortress around your heart ook weer horen.
Ik heb te weinig tijd en teveel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |