Ehrm, slapen?quote:Op donderdag 5 november 2009 03:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nou nou nou, waar zijn alle bikkels gebleven?
Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrm, slapen?
Zoals jij waarschijnlijk ook 9 van de 10 keer doet, als dit topic geschopt wordt.
In beide gevallen steekt het me nog steeds dat we het eigenlijk letterlijk hebben over mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is voor de semi bikkels toch? De echte zijn al weer tijdje uitgestorven.
Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
mannen met 1 bal, da's al pijnlijk genoeg.
Of een tiener in de puberteit, of een politicus met een gek kapsel, of een roker die geen sigaretten meer heeft, enz. enz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou een vrouw met opvliegers da's nog heftiger.
Toch snap ik ze wel waarschijnlijk omdat ik veel ervaring heb met labiele buien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
Niet de meest stabiele mensen om bij in de buurt te zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer bikkel tijd![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.
Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaamse weervrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:29 schreef tong80 het volgende:
Over buien gesproken
Sabine Hagendoren met rukwinden
Te laat...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Breathtaking het volgende:
Voor mij KEIharde bikkeltijd nukom net terug van uitgaan en fiets kopen.
...te vroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:53 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Lamonquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij kwam met -7 binnen, en dat is een overtreding.
Editors - On This Eveningquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:
Wat voor muziek moet ik aanzetten?
Ik heb op dit moment teveel keus:
Ik neig naar Placebo, Nick Cave, Editors, Muse of Sad Kermit.
Radiohead dan, en hard !quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:
Wat voor muziek moet ik aanzetten?
Ik heb op dit moment teveel keus:
Ik neig naar Placebo, Nick Cave, Editors, Muse of Sad Kermit.
In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.quote:
De zingende fresia's zijn beter manquote:
Misschien dit nummer?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In this light and on this evening, stond ik ook al aan te denken ja.
Maar dan komt WA weer met Sting, en dan wil ik Russians, Fragile, Shape of my heart en Fortress around your heart ook weer horen.
Ik heb te weinig tijd en teveel te doen.
Oeh, Knives out, Karma Police, Everything in it's right place, Paranoid Android, Scatterbrain en A wolve at the door...quote:
Als je dat goed vindt, zou ik eens op Mansun you-tuben.quote:
Die lijdt wel aan een chronisch tekort aan aandacht.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:20 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
Ik ben er niet op uit (Belgische dame)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die lijdt wel aan een chronisch tekort aan aandacht.
In een (bijna) 50-jarige?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die lijdt wel aan een chronisch tekort aan aandacht.
Type schoonmoederquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze verliest het toch.
Ik reed ooit met de fiets naar huis na een avondje stappen, we waren Harry kwijt. Reden terug en zagen het spoor van Harry in de sneeuw Harry was makkelijk terug te vinden door het spoor in de sneeuw. Harry zat nog op zijn fiets maar stond wel in de sloot.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand nog een leuk verhaal ipv die YouTube-clipjes?
Ik weet niet of het leuk is, maar ik ben zeer ondoordachtzaam dezer tijden, en heb nu 2 21-jarige meisjes op mijn msn, die misschien willen daten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
Ik reed ooit met de fiets naar huis na een avondje stappen, we waren Harry kwijt. Reden terug en zagen het spoor van Harry in de sneeuw Harry was makkelijk terug te vinden door het spoor in de sneeuw. Harry zat nog op zijn fiets maar stond wel in de sloot.
Als ik weer wakker ben ga ik meteen paar kratten Palm scoren nu die nog in de aanbieding is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Kom jij buiten dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reed ooit met de fiets naar huis na een avondje stappen, we waren Harry kwijt. Reden terug en zagen het spoor van Harry in de sneeuw Harry was makkelijk terug te vinden door het spoor in de sneeuw. Harry zat nog op zijn fiets maar stond wel in de sloot.
Ach Lamon, hosselen past toch helemaal niet bij jou.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet niet of het leuk is, maar ik ben zeer ondoordachtzaam dezer tijden, en heb nu 2 21-jarige meisjes op mijn msn, die misschien willen daten.
Het probleem is, dat wanneer ik onine kom ik bang ben dat ik ze tegelijkertijd moet hosselen, omdat ik wat meisjes betreft niet veel respect meer over heb, en dat is hun schuld, niet de mijne.
quote:
Lees de 1e drie woorden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Kom jij buiten dan?
Hahahhahahaha.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet of het leuk is, maar ik ben zeer ondoordachtzaam dezer tijden, en heb nu 2 21-jarige meisjes op mijn msn, die misschien willen daten.
Het probleem is, dat wanneer ik onine kom ik bang ben dat ik ze tegelijkertijd moet hosselen, omdat ik wat meisjes betreft niet veel respect meer over heb, en dat is hun schuld, niet de mijne.
Niet bijster boeiend, maar veel meer heb ik niet te beleven vanavond.
Toch niet bij de Aldi??!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer wakker ben ga ik meteen paar kratten Palm scoren nu die nog in de aanbieding is.
Ik kan een boek schrijven over mijn gedoe bij het stappen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Kom jij buiten dan?
Altijd leuk om iemand tegen te komen die een heel andere bril op heeft dan ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:47 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
Lamon + meisjes + hosselen + jong + hij vindt ze hoeren + niet neuken + in de zeik worden genomen.
Dan doe je die anekdote over die Dolly Dot er ook bij, hè?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan een boek schrijven over mijn gedoe bij het stappen.
Ik moet tong volgende maand uit zijn isolement halen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Kom jij buiten dan?
Neuh bij de AH, normaal kom ik daar zowat nooit maar deze week heb ik een uitzondering gemaakt.quote:
Ze vond me echt leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan doe je die anekdote over die Dolly Dot er ook bij, hè?
Qua karakter niet nee, maar het gaat me makkelijk af, en altruisme heeft ook zijn grenzen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach Lamon, hosselen past toch helemaal niet bij jou.
Ik heb mijn buurvrouw uitgewoond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet tong volgende maand uit zijn isolement halen.
Maar dan woon ik mezelf aan het einde van de dag compleet uit.
Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef sig000 het volgende:
Neuh bij de AH, normaal kom ik daar zowat nooit maar deze week heb ik een uitzondering gemaakt.
Hoi, NoFidea, wil je weer een kloon geband zien?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:47 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Hahahhahahaha.
Lamon + meisjes + hosselen + jong + hij vindt ze hoeren + niet neuken + in de zeik worden genomen.![]()
![]()
Ik ben een echte Lidl fan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig. sig & Aldi, dat leek me nou echt een onmogelijke combi.
José is van LUV daar was ik wel verliefd op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was het toevallig die José op een kasteelfeest in Gertruidenberg?
Ow ja klopt dan was jij het niet daar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
José is van LUV daar was ik wel verliefd op.
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi filmpje voor het slapen gaan?
Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?quote:
Wat mij betreft is deze ook weer weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee ff een vraagje tussendoor, is het tegenwoordig zo lastig om een nog vrije gebruikersnaam te vinden?
Gaaf, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.
En dus:
Tip voor de volgende kloon, neem een iets minder lange naam.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:17 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
dus inderdaad zal wel weer even weg zijn
Maak er nou niet zo'n obsessie van, da's niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef Trekeensaanmijnvinger het volgende:
[..]
Het zal wel iets met Lamon erin wordenof zo iets
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.quote:
Da's fake.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]
Ik ben leuk, maar zo leuk...?
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje.quote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.
Je bent me toch niet aan het naaien he, Stali?
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.quote:
En jij had zoiets van nou dat zou toch zomaar weleens Stali kunnen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje..
Pff, van die overdreven foto's. Sowieso, wil je daar wel een serieuze relatie mee vraag ik mij dan af (afgaand alleen op uiterlijk).quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
Zij 4:http://www.tineye.com/sea(...)2617adbd19edf65f69a0.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]
Tja dit of ze is gewoon net zo tof als ik, dat komt natuurlijk ook weleens voor.quote:Op maandag 9 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.
Maar toeval bestaat, en jij zou nooit zo gemeen zijn, dus het is gewoon toeval dan.
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?quote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nog zo'n overtuigende:
[ afbeelding ]
Zal ik ze laten schrikken, door net te doen alof ik van een officieele I-net instantie ben, die frauduleuze zaken op internet onderzoekt ofzo?
Nee, joh!quote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?
Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijvenquote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ja goed, je bent kennelijk tegenwoordig aan het snorren op een datingsite.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, joh!
Je denkt echt dat ik naief ben ofzo he?
Alles wat uit Thailand komt, of dit soort foto's neerzet ga ik nooit op in.
Wees er maar trots op.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |