He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.quote:

Da's fake.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]
Ik ben leuk, maar zo leuk...?

No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje.quote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
He, dat was de band die 1 van m'n msn-meisjes ook leuk vnd.
Je bent me toch niet aan het naaien he, Stali?

Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.quote:

En jij had zoiets van nou dat zou toch zomaar weleens Stali kunnen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.

Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
No worries, vanwege een genenpoel heb ik meer van Barry weg dan van dat mooie meisje..

Pff, van die overdreven foto's. Sowieso, wil je daar wel een serieuze relatie mee vraag ik mij dan af (afgaand alleen op uiterlijk).quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, vandaar dat ik haar negeer.
Net als [ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk weet enkel over een geldscam ofzo, stelletje tuig.
Zij 4:http://www.tineye.com/sea(...)2617adbd19edf65f69a0.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zeg het, omdat ik als meisjes die er zo uitzien vragen om me te ontmoeten, ik er niet veel meer van geloof.
[ afbeelding ]

Tja dit of ze is gewoon net zo tof als ik, dat komt natuurlijk ook weleens voor.quote:Op maandag 9 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was niet t meisje wat ik bedoelde uiteraard, op dat soort dingen ga ik niet eens in, het was een meisje uit Nederland, maar ze zei dat ze van the Golden Earring hield.
Maar toeval bestaat, en jij zou nooit zo gemeen zijn, dus het is gewoon toeval dan.

Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?quote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nog zo'n overtuigende:
[ afbeelding ]
Zal ik ze laten schrikken, door net te doen alof ik van een officieele I-net instantie ben, die frauduleuze zaken op internet onderzoekt ofzo?

Nee, joh!quote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Even serieus, die dames stuur je toch geen sms o.i.d. he?

Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijvenquote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]

Nu ja goed, je bent kennelijk tegenwoordig aan het snorren op een datingsite.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, joh!
Je denkt echt dat ik naief ben ofzo he?
Alles wat uit Thailand komt, of dit soort foto's neerzet ga ik nooit op in.

Wees er maar trots op.quote:Op maandag 9 november 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neukte vroeger gewoon dit soort wijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |