Same here!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef FiletAmerican het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je kunt zien; Paco Rabanne - One million
ligt aan de geur...aqua di gio "heb je op" of beter daar heb je last van...en geuren Puig's Quorum draag je...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef FiletAmerican het volgende:
kan je geurtjes trouwens dragen ?![]()
is het niet een geurtje op hebben?
Deze dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef FiletAmerican het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je kunt zien; Paco Rabanne - One million
Hoi Irrem, je kunt je vraag beter stellen in het zustertopic ---> Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 18 waar dé parfumexperts (ook op het gebied van flacons etc.) van FOK! zich ophouden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef Irrem het volgende:
Ik denk dat ik wel met m'n probleempje hierheen kan.
Nu heb ik een nog bijna volle fles laten vallen en kwam op de sprayer (hoe je dat ding ook mag noemen) terecht resultaat: fles is nog heel alleen de sprayer doet het niet meer. Is er een manier om toch de inhoud fatsoenlijk uit de fles te krijgen?
Dank!quote:Op maandag 23 november 2009 17:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Irrem, je kunt je vraag beter stellen in het zustertopic ---> Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 18 waar dé parfumexperts (ook op het gebied van flacons etc.) van FOK! zich ophouden.![]()
jij de mannelijke versie, ik de vrouwelijke..quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij de mannelijke versie, ik de vrouwelijke..
Ja, die is lekker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Houniet het volgende:
. Laatst de vrouwelijke voor me nichtje gekocht.
Ik vind Polo blue een erg lekkere geur, is erg fruitig door de citrus en daardoor erg fris, een echte zomer geur dus, maar kan ej vast ook wel eens in de winter dragenquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef 9611Niels het volgende:
Net dezen besteld om even wat te proberen:
[ afbeelding ]
Hebben jullie er ervaringen mee?
fragrancex.netquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Ad_rem het volgende:
Waar kun je die samples bestellen? Zijn er ook sites waar je samples van Creed kunt bestellen?
Definitely.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiekertje voor de man.
Goede keus!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef FullEnergy het volgende:
Vandaag 'Antidote' gehaald van Viktor en Rolf.
[ afbeelding ]
YSL is dan ook erg goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik krijg veel complimenten over mijn geurtje als ik deze draag. Dit is echt één van mijn favorieten.
[ afbeelding ]
Die is erg lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik krijg veel complimenten over mijn geurtje als ik deze draag. Dit is echt één van mijn favorieten.
[ afbeelding ]
Ook maar eens gaan proberen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
ivm het winterse weer een zwaarder winter geurtje
One little spray will last all day.. Niet meer sprayen dan 1x anders heb je echt teveel.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ook maar eens gaan proberen dan.
Vandaag: D&G - Pour Homme
idem hierquote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef El_Borracho het volgende:
Boss Bottled, ideaal voor deze periode van het jaar
Fragrancex.comquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke website kan dit? Zag dit plaatje hier in het topic staan.
Lijkt mij namelijk ook wel handig, wat kleinere hoeveelheden voor minder geld bestellen om het te testen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef Mavro het volgende:
En vandaag heb ik de suggestie van een paar posts terug overgenomen en heb ik Jil Sander opgespoten.
[ afbeelding ]
De zon schijnt tenslotte, ook al is het stervenskoud :p
Zweet en verschaald bierquote:Welk geurtje draag jij vandaag?
hoe kun je daaaar nou spijt van hebben? ik heb pas nog een 75ml fles gekocht omdat mijn vorige op was.. deze geur is ZO heerlijk!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
al heb ik toch spijt dat ik deze heb gekocht en niet "orange", maar die vragen we dan met kerst![]()
Heerlijk om bij een vrouw te ruiken inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Light Blue Eau de Toilette by Dolce & Gabbana
A stunning perfume, overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and colored - the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny Smith apple, the spontaneity of bluebells. Feminine and resolute; the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the charm of white rose.
Deep and true; the character of cedarwood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Notes: Sicilian Citron, Bluebell, Granny Smith Apple, Jasmine Sambac, Bamboo, White Rose, Cedarwood, Amber, Musk.
Lekker!
Juicy Couturequote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef joers1 het volgende:
Ik draag vandaag eentje die ik zelden gebruik:
[ afbeelding ]
die heb ik nu ook opquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Armani Diamonds.
kerstcadeautje.
Deze, maar dan de mannelijke versie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Armani Diamonds.
kerstcadeautje.
Victor & Rolf's Antidote wil ik gewoon nog hebben een keer.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
vandaag draag ik Kenzo Amour.. heerlijk zoete geur..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |