mijn all-time favourite:
![]()
Echt een heerlijk geurtje, beetje fris.
beschrijving: Boss Femme perfume by Hugo Boss, Launched in 2006, it opens with tangerine, black current and freesia, then flows into a heart of jasmine and fleur de lys, as well as bulgarian rose. The base notes include apricot and lemon wood
deze vind ik ook erg lekker, ook een beetje frissig:
![]()
beschrijving: Eternity Moment Perfume by Calvin Klein, Eternity moment, by the design house of calvin klein was introduced in 2004 as a fun, flirty fragrance for women. Luxurious, and senseous this feminine scent is a dazzling oriental, floral aroma. A romantic blend of asian fruits with subtle undertones of musk and raspberry. Eternity moment can last a lifetime, and is recommended for a romantic evening
ook heerlijk zijn:
![]()
heerlijke geur. heb hem zelf nog niet, is onderweg.
![]()
(echt heel zoet geurtje maar ruikt zoooo heerlijk.. heb hem zelf niet, maar heb hem een tijdje terug aan mijn moeder kado gedaan.. niet dat het een ouwewijvengeur is hoor.. maar ze liep altijd met van die goedkope dingen van t kruidvat en dat kon ik niet aanzien..)
bij de etos kwam ik deze tegen voor een tientje:
![]()
die beyonce had voor mij dan weer niet gehoeven maar op het echte doosje staat ze ook niet gelukkig. ook wel een lekker geurtje, moet er een beetj aan wennen, het is wel erg fris. heb hem nog niet echt opgedaan dus zal later wel eens een ervaring posten als jullie willen