idem hierquote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef El_Borracho het volgende:
Boss Bottled, ideaal voor deze periode van het jaar
Fragrancex.comquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke website kan dit? Zag dit plaatje hier in het topic staan.
Lijkt mij namelijk ook wel handig, wat kleinere hoeveelheden voor minder geld bestellen om het te testen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef Mavro het volgende:
En vandaag heb ik de suggestie van een paar posts terug overgenomen en heb ik Jil Sander opgespoten.
[ afbeelding ]
De zon schijnt tenslotte, ook al is het stervenskoud :p
Zweet en verschaald bierquote:Welk geurtje draag jij vandaag?
hoe kun je daaaar nou spijt van hebben? ik heb pas nog een 75ml fles gekocht omdat mijn vorige op was.. deze geur is ZO heerlijk!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
al heb ik toch spijt dat ik deze heb gekocht en niet "orange", maar die vragen we dan met kerst![]()
Heerlijk om bij een vrouw te ruiken inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Light Blue Eau de Toilette by Dolce & Gabbana
A stunning perfume, overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and colored - the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny Smith apple, the spontaneity of bluebells. Feminine and resolute; the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the charm of white rose.
Deep and true; the character of cedarwood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Notes: Sicilian Citron, Bluebell, Granny Smith Apple, Jasmine Sambac, Bamboo, White Rose, Cedarwood, Amber, Musk.
Lekker!
Juicy Couturequote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef joers1 het volgende:
Ik draag vandaag eentje die ik zelden gebruik:
[ afbeelding ]
die heb ik nu ook opquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Armani Diamonds.
kerstcadeautje.
Deze, maar dan de mannelijke versie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Armani Diamonds.
kerstcadeautje.
Victor & Rolf's Antidote wil ik gewoon nog hebben een keer.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
vandaag draag ik Kenzo Amour.. heerlijk zoete geur..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |