jij de mannelijke versie, ik de vrouwelijke..quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij de mannelijke versie, ik de vrouwelijke..
Ja, die is lekker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Houniet het volgende:
. Laatst de vrouwelijke voor me nichtje gekocht.
Ik vind Polo blue een erg lekkere geur, is erg fruitig door de citrus en daardoor erg fris, een echte zomer geur dus, maar kan ej vast ook wel eens in de winter dragenquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef 9611Niels het volgende:
Net dezen besteld om even wat te proberen:
[ afbeelding ]
Hebben jullie er ervaringen mee?
fragrancex.netquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef Ad_rem het volgende:
Waar kun je die samples bestellen? Zijn er ook sites waar je samples van Creed kunt bestellen?
Definitely.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiekertje voor de man.
Goede keus!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef FullEnergy het volgende:
Vandaag 'Antidote' gehaald van Viktor en Rolf.
[ afbeelding ]
YSL is dan ook erg goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik krijg veel complimenten over mijn geurtje als ik deze draag. Dit is echt één van mijn favorieten.
[ afbeelding ]
Die is erg lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik krijg veel complimenten over mijn geurtje als ik deze draag. Dit is echt één van mijn favorieten.
[ afbeelding ]
Ook maar eens gaan proberen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
ivm het winterse weer een zwaarder winter geurtje
One little spray will last all day.. Niet meer sprayen dan 1x anders heb je echt teveel.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ook maar eens gaan proberen dan.
Vandaag: D&G - Pour Homme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |