Jij snapt het nietquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Rotterdam is een errug mooie stad s'avonds.
;
Kan 't mooi zien vanaf m'n balkonnetje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo eens in de vriezer gaan kijken.
Enne Q idd even de testen afwachten..neem aan dat ondanks dat hij arts is hij niet helderziende is.
Jij ouwe vrijmetselaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
quote:
Best diep he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Verder moest ik een traantje wegpinken net, was ontroerd bij het zien van zulk een hoog niveau hier in de eerste paar posts van dit topic. Té mooi gewoon![]()
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Possequote:
Hoe weet jij nou of het er voor het weekend is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLCquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Posse
Laat je niet overhalen hoor Re! Roze haarbanden staan jou niet, daar ben jij te mannelijk voor![]()
Hoe ist?
Hij kwam om half zes uit bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Greys!
Gekaasfondued met je Mr?
issie al wat beter?
Bwehehe, een beetje vertroeteld worden is altijd leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam om half zes uit bed
Heeft wel gegeten, maar ik vraag me soms wel af hoe ziek hij nou écht is, als je ziet dat ie wel kaasfondue lust nu maar te brak is om een bord op het aanrecht te zetten
Dus je gaat heel Al Bundy allerlei man-dingen doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLC![]()
Gaat wel hoor, dank jequote:en hoest met jou nu, heb laaste tijd niet echt gevolgd enzo...
Is het de grijze Mito?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Hi allen
Tis gelukt; ElisaB heeft een nieuwe auto. Wie had dat gedacht!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Hi allen
Tis gelukt; ElisaB heeft een nieuwe auto. Wie had dat gedacht!
Dank je wel en nee: het is echt een grijze Mitoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Is het de grijze Mito?
Of ga je ons weer verrassen met weer een andere wending?Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Tja, dat zijn gewoon mannen. Dat heeft geen reet met ziek zijn te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam om half zes uit bed
Heeft wel gegeten, maar ik vraag me soms wel af hoe ziek hij nou écht is, als je ziet dat ie wel kaasfondue lust nu maar te brak is om een bord op het aanrecht te zetten
Weleens van het begrip 'flitser' gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken in het donker?
Greys wat heeft hij nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Gaat wel hoor, dank je
Er moet nog veel duidelijk worden en opgelost worden, maar een ding tegelijk.
(Hij was twee weken in het buitenland, net sinds gister thuis, en nu ziek).
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)effect__.html?p=20,2
nee ik ga naar de 50.000 vandaag denk ik, ofzo...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je gaat heel Al Bundy allerlei man-dingen doen?
[..]
ahhh, ja nog ff profiteren van je dus...quote:Gaat wel hoor, dank je
Er moet nog veel duidelijk worden en opgelost worden, maar een ding tegelijk.
(Hij was twee weken in het buitenland, net sinds gister thuis, en nu ziek).
Luister naar Llquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken in het donker?
Whut, OB beloofd toch geen blauw bloed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
Hm, zullen wij OB aanklagen? Nog steeds geen blauw bloed?
Watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Helleu![]()
Heb ik nog iets gemist?
Ik ging net boodschappen doen met knorrende maag, en jaaaaaa ik had een lijstje, maar dat wil niet zeggen dat je niks extra's mag kopen dan?
Fuck me, echt waar, 100 euro weten uit te geven![]()
De helft bij de super en de andere helft bij de Aldi![]()
Echt knap.
Maar ik heb voorraden tot volgend jaar geloof ik
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys wat heeft hij nu gedaan dan?
Heb het toen wel gelezen maar niet genoeg tijd gehad om het te volgen dus op wat flarden na snap ik het niet..
Oh enne wil je er niets over kwijt meldt het dan pas ik m'n post aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik doe niet meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
Hm, zullen wij OB aanklagen? Nog steeds geen blauw bloed?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Even gegluurd en die ga je wel halen denk ik zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik ga naar de 50.000 vandaag denk ik, ofzo...
Erhm. Ander onderwerpquote:ahhh, ja nog ff profiteren van je dus...
Ja wat nou gvd kuthoerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
OW Greys, kaasfondue lijkt me niks voor zieke mensen en zn bordje wegzetten dat kan een lijk toch nog?
![]()
Maar ging ie dan weer zn nest in of wat?
En Qwea LEER JE NOU ES AAN GOFFERTOMME GEEN ETEN OP TAFEL TE LATEN STAAN![]()
Kuthoerrrr![]()
Hoest met de poepert nu?
Maar ik had wel echt een hele rits pannenzegels EN heel veel extra rocks en 3 flessen wasmiddel bijvoorbeeld ( die pasten amper nog in de kast want ik had nog 2 flessen staan , maar hey, tis wel Witte Reus ).quote:
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wat nou gvd kuthoerFucking hel. Als ik dus moet pissen moet ik het op de vensterbank zetten ofzo? De 1ste de beste x dat ik hem betrap krijg ie een slof naar zn harses
MIJN HAPJES
Poepert doet auw, as usual
Oh ja wasmiddelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik had wel echt een hele rits pannenzegels EN heel veel extra rocks en 3 flessen wasmiddel bijvoorbeeld ( die pasten amper nog in de kast want ik had nog 2 flessen staan , maar hey, tis wel Witte Reus ).
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de spoilers.
Laten we het gezellig over iets anders hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb een heeeeeeeele grote voorraadkast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja wasmiddeltsja ik heb een kelder do I need to say more?
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?
Of je zaagt zn poten onder zn lijf vandaan, kennie dr ook nie meer bij
Dan mag je als je lief bent Re zijn schoenen poetsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben gister net de 15.000 over gegaan
N00bquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
kweet dat men zegt dat een mep achteraf niet helpt maar ze blijft overal af want ook als ik binnen kom en en is iets weg dan krijgt ze minimaal een preek en dat ze donders goed weet waarom.Hoor nu snurkgeluidjes dus van de marsepein blijft ze afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?
Of je zaagt zn poten onder zn lijf vandaan, kennie dr ook nie meer bij
Tis toch ook voor zijn bestwil assie zo allergisch is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofd
Ik breek gewoon zn poten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de spoilers.
Laten we het gezellig over iets anders hebben
thanks voor de uitleg iig.
En kan me voorstellen dat dit een kut (solly) situatie is.
Ow ik heb a la jou ook nog n picca van mijn outfit van gisterstraks eens uploaden na het eten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ow dan zou ik het ook weg zetten Q das zielig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch ook voor zijn bestwil assie zo allergisch is?
Ik vind t een kleine moeite om even na te denken zo heel af en toe es Qwea
Oh lekker! Dus jij hebt er 1?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:oh en bij de Super de Boerrrr deelden ze zomaar ijstaarten uit
quote:
Ooh mooi!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Goeie foowtoows ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga d'r maar goed voor zitten, zo "slow" is 't hier soms nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Maar morgen moet ik 8 kilo carnivoer en 4 kilo duck halenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Superleuk Elisa, ze zijn echt zo cute die mito's!
Dooreten oh-oh
Ja, ik lijk wel gekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:Prachtig Elies, ziet dr lief uit
![]()
(sorry ik heb echt niks met oto's maar hoe cute dat je in t donker foto's gaat maken van je nieuwe aanwinst)
Oepsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik 8 kilo carnivoer en 4 kilo duck halen
Hij heeft er geen enkele last van gehad en heeft ze nog niet gemistquote:
Wat een mooierd Elisa!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, ik ben Fritz. Vroeger had ik ballen, maar sinds een paar uur geleden niet meer. Ik ga er erg sexy van kijken
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Beetje onnozel en vooroorlogsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
Bij bedrijfsfeestjes van Mr worden de mannen en vrouwen steeds gescheiden.
Deze ronde was het vrouwen bloemschikken en mannen raften.
Vorige keer vrouwen bonbons maken en mannen wiskey/sigaren proeven.
Keer daarvoor vrouwen aan tafel zitten of de mannen toejuichen die spellen speelden.
Ik word er moe van..of ben ik nu gek?
Echt belachelijk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
Keer daarvoor vrouwen aan tafel zitten of de mannen toejuichen die spellen speelden.
Hij is nog maagd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft er geen enkele last van gehad en heeft ze nog niet gemist
WTF. Vooral dat onderste voorbeeld, echt van de zotte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
ik heb er 10 jaar over gedaan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ja je hebt natuurlijk altijd oudjes die niet op die boot willen maar laat mensen verdimme zelf kiezen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt belachelijk eerlijk gezegd
Bijzonder ouderwets ook. Kunnen ze nou niets bedenken dat iedereen leuk vindt?
En snappen ze niet dat vrouwen ook best willen karten of raften oid?
De laatste keer dat wij met een aantal vrouwen een kerststukje gingen fröbelen (geen bedrijfsfeestje) knipte een van ons per ongeluk met de takkenknipper het snoer van het lijmpistool door. Alle stoppen sloegen door, er vloog een stuk takkenknipper door de tent... eigenlijk was dat het leukste moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Charlie heeft dat ook gehad. Je weet dat ie t doet, zet het dan ook niet voor zijn neus neer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofd
Ik breek gewoon zn poten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
WTF. Vooral dat onderste voorbeeld, echt van de zotte.
Dat spellen gedoe was de eerste keer dat ik mee ging, zat ik daar aan tafel met wilvreemde vrouwen die nog niet eens aardig probeerden te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Bloemschikken, echt waar????
Mss moeten de vrouwen volgende keer een statement maken en niet komen, of zeggen dat ze man zijn of zo
Hihi 400 jr terug opgerichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Werkt je vriend bij de VOC Ml-etje?
Hey Goodbye!quote:
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of nietquote:
Er zit nog maar 1 zusje in toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Zijn ze nu allemaal door?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Ik zag dr net 2 toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Oh goed dat je het zegt....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker gegeten net!Nu even een verse, nieuwe (
) Greys kijken.
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze door
Die bruinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Over wat voor zusjes hebben jullie het
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !
Tsja ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar bij hen is de vrouw de zwijgende en de man de leider, en dat heeft toch wel een band met hun geloof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat heeft 't met geloof te maken dan Ml-etje, en jij bent toch niet (heel) gelovig, je woont toch samen zonder getrouwd te zijn
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze nu allemaal door?
Dr is dr al minstens 1 afgevallen toch??
Ik ziedr nu nog 2, en de leukste heeft last van dr keel
Welk zusjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei door
Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is nog maagd?
Maar als er straks een geil poezelsletje naar hem lonkt dan mist hij ze wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh is die al geweest dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?
Dan is dr nu nog 1 over
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oid
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En die zijn er al uit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.
Dr staat dr nog 1, de oudste geloof ik .quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja helemaal vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl he, helemaal uit zijn stekker met dansen
Quasi gheyl!
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)
dat humpen blijven ze doen trouwens, wordt vaak genoeg oneerbaar aangetast door die rakker ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.
Die S&M kelderdel (Rebeccaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Re het volgende:
is popstars niet dat slappe aftreksel van idols, vorige keer met die S&M kelderdel?
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?quote:
Die woont toch in die regionen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?
Zo, even stoofperen schillen
(Het schillen isdan, het resultaat is
)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?
Zo, even stoofperen schillen
(Het schillen isdan, het resultaat is
)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ben ff kwartiertje boodschappen doen, meteen 3 pagina's verder
maar ja, ik was gewaarschuwd
ja het begint bij onschuldig trappelen maar als tie zijn rug dan gaat spannen....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]Helemaal niks.
Die dreadlock wil ik meer van zien. Hij heeft een apart geluid.
ReWordt jij genomen dor Spiderman?
ah dear
Grappig he, mister dreadlock.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]Helemaal niks.
Die dreadlock wil ik meer van zien. Hij heeft een apart geluid.
ReWordt jij genomen dor Spiderman?
ah dear
Hoe ziet ze er uit nu dan? Ik herken haar nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat meisje met die baby, dies ook goed
Ja die broer, fucking hellquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit nu dan? Ik herken haar niet
DE KNAPPE BROER!
Het zingt wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Waarom de mystery popstar niet gewoon in de chorusline met masker?
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)quote:
Nou wel te horen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)
Dat denk ik te horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)
Ik vond dit zusje niet goed trouwens, heel irritant ADHD-erig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Allemaal door!
Ze hadden ook wel echt een makkelijker liedje dan die andere groep hoor .....
2 zusje door dus
Zo vond ik die met die korte spijkerbroek aan niet goed zingen en een hark qua moves, maar nee ze mocht wel doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dit zusje niet goed trouwens, heel irritant ADHD-erig.
En dat meisje in dat oranje jurkje, vreselijk mooi, maar erg slecht gezongen.
Ze hadden vast geen vrouwen genoeg
Oh okay, heb d'r nog niet horen zingen... zap beetje op en neer momenteelquote:
Fail!quote:
Ik had dr drie heurquote:
Is ook zo!quote:
Ze is nu veel leuker om te zien, mooier, meer naturelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef Re het volgende:
dewi was leuk... toen, nu weet ik het niet meer
Je kan m editten in een felicitatie aan moiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is ook zo!
Zal ik vragen of een mod mijn post er effe tussen uitveegt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is nu veel leuker om te zien, mooier, meer naturel
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Al is die laatste foto ook nog wel erg opgedirkt.
Kan geen naturelle foto vinden, maar zag haar laatst op tv en toen was ze erg leuk
Jamaar jamaar... voor een JJHtje moet je er 4 ... ik kan je natuurlijk niet feliciteren, dat gaat echt te verquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan m editten in een felicitatie aan moi![]()
Oeh zou het?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef nokwanda het volgende:
Die mysteriepopstar die nu komt, daarvan denk ik al vanaf het begin dat het Antonie Kamerlingh is
Ja dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef nokwanda het volgende:
En what's with the earrings? Waarom hebben al die kerels van die walgelijke grote oorbellen en ook nog in allebei hun oren. Eenis al erg voor een vent, laat staan twee
Geer danste by faaaaaaar het beste van alle mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef nokwanda het volgende:
en wat dansen die mannen bedroevend slecht. Hebben die wat gemist in hun opvoeding of zo?Ziet er toch niet uit.
Ooooh nu heb ik zin in van die chocolade-(rijst)chipsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar neem ik nu chocolade of chips, that is the question!
Ik heb twee van die mega milka dingen, want daar kreeg je xtra rocks bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh nu heb ik zin in van die chocolade-(rijst)chips... fuck!
Ik heb net 3chocolades-ijs gehadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh nu heb ik zin in van die chocolade-(rijst)chips... fuck!
Okay, ik heb me dus altijd afgevraagd of dat nou iets uithaalt om ergens "extra rocks" of zegeltjes bij te doen... wel dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee van die mega milka dingen, want daar kreeg je xtra rocks bij
Die dikke kampert das die Michael toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Is die dikke kampert al geweest? Die zoveel is afgevallen?
En die andere kampert? Met dat matje?
!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net 3chocolades-ijs gehad
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay, ik heb me dus altijd afgevraagd of dat nou iets uithaalt om ergens "extra rocks" of zegeltjes bij te doen... wel dus![]()
Die in de voorstukjes zo moest huilenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dikke kampert das die Michael toch?
Die zat dr net bij, en die andere dikke kampert ook, die vergat zijn tekst![]()
Oh tis trouwens vast een Maikel, geen Michael
Seriously!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geer danste by faaaaaaar het beste van alle mannen
Een soort toffifee?quote:
quote:
Vrouwenquote:
'Aanrijding met persoon'. Dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver Cat...zelfmoord of ongeluk?
omgquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:Sweet jesus, 40 extra rocks ( pannekoeken en drop hahahahahahahahaha ) en 5 extra pannenzegels ( wasmiddel grapefruits & milka ) en op de grapefruits na had ik daar natuurlijk NIKS van nodig
Ik zou t ook nie kunnen neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Deze tekst van het refrein is amper achter elkaar te zingen
Ja dies echt te tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat dat rappertje met die vlechten, Farah, doorgaat.
Weet niet waarom, maar ik vind haar tof.
Oh nou zing jij dat rotnummer maar es dan , zelfs geel kan het niet echt en das een proquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
WIE HEEFT DIE ARME MEISJES DE VERKEERDE TEKST SHEETS GEGEVEN?
Optiefen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye Mystery Popstar Geel!
(Zou eerlijk zijn in elk geval).
Die halve kerel toch? Was best verbaasd dat ze zo'n liedje kon zingen als dat ze vorige week deedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat dat rappertje met die vlechten, Farah, doorgaat.
Weet niet waarom, maar ik vind haar tof.
Ik kan nog geen 2 regels tekst onthouden, van welk liedje dan ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou zing jij dat rotnummer maar es dan , zelfs geel kan het niet echt en das een pro
Ik vind het echt echt heel erg jammer dat ze niet door isquote:
Ja ik moedigde dr nog ff aan, tevergeefsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze is er uit he?
Zag ik het toch goed.
Omdat jij ging juichen dacht ik dat ik het verkeerd zag
quote:
Maar maar... bedoel je nou rappertje? Ze zong slecht en danste slecht en zag er niet uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze is er uit he?
Zag ik het toch goed.
Omdat jij ging juichen dacht ik dat ik het verkeerd zag
Dat deed ie dan wel weer schattig... hij doet altijd zo stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geilde echt op m in t begin met Idols, geen idee waarom
D'r zit een goede stem in, echt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar maar... bedoel je nou rappertje? Ze zong slecht en danste slecht en zag er niet uit
Maar bij eerdere audities was ze wel echt goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Maar ze zong toch ook gewoon nauwelijks iets?(ik vond d'r ook schattig hoor, maar 't was gewoon niet echt goed of zo vond ik)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij lijkt me echt aardig. We kwamen hem latst tegen met zijn gezin in de dierentuin en hij leek echt gewoon een aardige vent.
SRSLY?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Thomas Acda ook woest aantrekkelijk, echt geen idee waarom
Ze kan beter Idols proberen, een groepje is niks voor onze Farahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zit een goede stem in, echt!
En ze was lekker apart
Ik vind van deze chorusline dat meisje met het roze bloesje het leukst, de tweede van links.
Die straalt arrogantie en tegelijk knuffelbeer uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Thomas Acda ook woest aantrekkelijk, echt geen idee waarom
Want Henk Jan smits is dat niet?quote:
mannen met vleeszzzzzquote:
Ja echt, 10 jaar geleden had ik daar een mega crush op en had ik die echt zo gedaanquote:
Ga je mee Top Gear kijken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb hier ook niks te zoeken op vrijdagavondHoe laat is dat Popstars afgelopen?
Ja dat, ik smelt echt van die manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die straalt arrogantie en tegelijk knuffelbeer uit.
Dat is het, denk ik
quote:
*meldt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je mee Top Gear kijken?Het enige autoprogramma waar ik enthousiast van word.
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik kon dus net gewoon uit 6 verschillende flessen wasmiddel kiezen he![]()
Mijn beddengoed zit dr nu in met Witte Reus Lavendel
3 verschillende witte reuzen ( want 1 fles gratis ENNNNNNN 3 pannenzegels hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Wit, kleur , zwart en wol hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Dies ouder dan ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is de zoon oh-oh?
Hebben we het dan over 14 of 34?
Ik ooooookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zoooooo'n zin om morgen lekker uit te slapen!
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En twee verschillende wasverzachters van Lenor
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten danquote:
Gele en blauwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.
Ik kan helaas niet echt ruiken, dus ik bespaar op verschillende geuren wasverzachterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wit, kleur , zwart en wol hierallen robijn
Maar wel verschillende geuren verzachter
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten dan
Lekker is dat hè?quote:
Dikke muren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoor
Ik hoop dat Mips me laatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker is dat hè?![]()
En welverdiend ook na vijf dagen opstaan om 6.15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |