Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is nog maagd?
Maar als er straks een geil poezelsletje naar hem lonkt dan mist hij ze wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh is die al geweest dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?
Dan is dr nu nog 1 over
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oid
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En die zijn er al uit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.
Dr staat dr nog 1, de oudste geloof ik .quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja helemaal vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl he, helemaal uit zijn stekker met dansen
Quasi gheyl!
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)
dat humpen blijven ze doen trouwens, wordt vaak genoeg oneerbaar aangetast door die rakker ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.
Die S&M kelderdel (Rebeccaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Re het volgende:
is popstars niet dat slappe aftreksel van idols, vorige keer met die S&M kelderdel?
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |