Hihi 400 jr terug opgerichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Werkt je vriend bij de VOC Ml-etje?
Hey Goodbye!quote:
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of nietquote:
Er zit nog maar 1 zusje in toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Zijn ze nu allemaal door?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Ik zag dr net 2 toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Oh goed dat je het zegt....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker gegeten net!Nu even een verse, nieuwe (
) Greys kijken.
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze door
Die bruinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Over wat voor zusjes hebben jullie het
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !
Tsja ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar bij hen is de vrouw de zwijgende en de man de leider, en dat heeft toch wel een band met hun geloof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat heeft 't met geloof te maken dan Ml-etje, en jij bent toch niet (heel) gelovig, je woont toch samen zonder getrouwd te zijn
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze nu allemaal door?
Dr is dr al minstens 1 afgevallen toch??
Ik ziedr nu nog 2, en de leukste heeft last van dr keel
Welk zusjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |