Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik kon dus net gewoon uit 6 verschillende flessen wasmiddel kiezen he![]()
Mijn beddengoed zit dr nu in met Witte Reus Lavendel
3 verschillende witte reuzen ( want 1 fles gratis ENNNNNNN 3 pannenzegels hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Wit, kleur , zwart en wol hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Dies ouder dan ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is de zoon oh-oh?
Hebben we het dan over 14 of 34?
Ik ooooookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zoooooo'n zin om morgen lekker uit te slapen!
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En twee verschillende wasverzachters van Lenor
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten danquote:
Gele en blauwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.
Ik kan helaas niet echt ruiken, dus ik bespaar op verschillende geuren wasverzachterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wit, kleur , zwart en wol hierallen robijn
Maar wel verschillende geuren verzachter
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten dan
Lekker is dat hè?quote:
Dikke muren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoor
Ik hoop dat Mips me laatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker is dat hè?![]()
En welverdiend ook na vijf dagen opstaan om 6.15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |