Ik vind het echt echt heel erg jammer dat ze niet door isquote:
Ja ik moedigde dr nog ff aan, tevergeefsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze is er uit he?
Zag ik het toch goed.
Omdat jij ging juichen dacht ik dat ik het verkeerd zag
quote:
Maar maar... bedoel je nou rappertje? Ze zong slecht en danste slecht en zag er niet uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze is er uit he?
Zag ik het toch goed.
Omdat jij ging juichen dacht ik dat ik het verkeerd zag
Dat deed ie dan wel weer schattig... hij doet altijd zo stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geilde echt op m in t begin met Idols, geen idee waarom
D'r zit een goede stem in, echt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar maar... bedoel je nou rappertje? Ze zong slecht en danste slecht en zag er niet uit
Maar bij eerdere audities was ze wel echt goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
Maar ze zong toch ook gewoon nauwelijks iets?(ik vond d'r ook schattig hoor, maar 't was gewoon niet echt goed of zo vond ik)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij lijkt me echt aardig. We kwamen hem latst tegen met zijn gezin in de dierentuin en hij leek echt gewoon een aardige vent.
SRSLY?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Thomas Acda ook woest aantrekkelijk, echt geen idee waarom
Ze kan beter Idols proberen, een groepje is niks voor onze Farahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zit een goede stem in, echt!
En ze was lekker apart
Ik vind van deze chorusline dat meisje met het roze bloesje het leukst, de tweede van links.
Die straalt arrogantie en tegelijk knuffelbeer uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Thomas Acda ook woest aantrekkelijk, echt geen idee waarom
Want Henk Jan smits is dat niet?quote:
mannen met vleeszzzzzquote:
Ja echt, 10 jaar geleden had ik daar een mega crush op en had ik die echt zo gedaanquote:
Ga je mee Top Gear kijken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb hier ook niks te zoeken op vrijdagavondHoe laat is dat Popstars afgelopen?
Ja dat, ik smelt echt van die manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die straalt arrogantie en tegelijk knuffelbeer uit.
Dat is het, denk ik
quote:
*meldt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je mee Top Gear kijken?Het enige autoprogramma waar ik enthousiast van word.
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik kon dus net gewoon uit 6 verschillende flessen wasmiddel kiezen he![]()
Mijn beddengoed zit dr nu in met Witte Reus Lavendel
3 verschillende witte reuzen ( want 1 fles gratis ENNNNNNN 3 pannenzegels hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Wit, kleur , zwart en wol hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb "wit", "kleur" en "zwart" ... waarbij ik zwart 1x heb gekocht en nu onzin vind. Welke heb jij dan nog meer?![]()
Dies ouder dan ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is de zoon oh-oh?
Hebben we het dan over 14 of 34?
Ik ooooookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zoooooo'n zin om morgen lekker uit te slapen!
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En twee verschillende wasverzachters van Lenor
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten danquote:
Gele en blauwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke heb je?? Ik ben op zoek naar een lekker geurende.
Ik kan helaas niet echt ruiken, dus ik bespaar op verschillende geuren wasverzachterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wit, kleur , zwart en wol hierallen robijn
Maar wel verschillende geuren verzachter
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die zin heeft om met zijn ouders in zo'n huisje te gaan zitten dan
Lekker is dat hè?quote:
Dikke muren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga toch ook met zijn ouders in zo een huisje zitten , t hadden mijn ouders kunnen zijn hoor
Ik hoop dat Mips me laatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker is dat hè?![]()
En welverdiend ook na vijf dagen opstaan om 6.15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |