'Aanrijding met persoon'. Dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver Cat...zelfmoord of ongeluk?
omgquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:Sweet jesus, 40 extra rocks ( pannekoeken en drop hahahahahahahahaha ) en 5 extra pannenzegels ( wasmiddel grapefruits & milka ) en op de grapefruits na had ik daar natuurlijk NIKS van nodig
Ik zou t ook nie kunnen neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Deze tekst van het refrein is amper achter elkaar te zingen
Ja dies echt te tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat dat rappertje met die vlechten, Farah, doorgaat.
Weet niet waarom, maar ik vind haar tof.
Oh nou zing jij dat rotnummer maar es dan , zelfs geel kan het niet echt en das een proquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
WIE HEEFT DIE ARME MEISJES DE VERKEERDE TEKST SHEETS GEGEVEN?
Optiefen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Goodbye Mystery Popstar Geel!
(Zou eerlijk zijn in elk geval).
Die halve kerel toch? Was best verbaasd dat ze zo'n liedje kon zingen als dat ze vorige week deedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat dat rappertje met die vlechten, Farah, doorgaat.
Weet niet waarom, maar ik vind haar tof.
Ik kan nog geen 2 regels tekst onthouden, van welk liedje dan ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou zing jij dat rotnummer maar es dan , zelfs geel kan het niet echt en das een pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |