Hihi 400 jr terug opgerichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Werkt je vriend bij de VOC Ml-etje?
Hey Goodbye!quote:
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of nietquote:
Er zit nog maar 1 zusje in toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Zijn ze nu allemaal door?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wl je me even spoileren straks of de zusjes doorgaan of niet
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Ik zag dr net 2 toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 zusje in toch?
Of meer, ik weet het niet meer
Oh goed dat je het zegt....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker gegeten net!Nu even een verse, nieuwe (
) Greys kijken.
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week via de site gekeken, toen zag ik ze allebei en gingen ze door
Die bruinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Over wat voor zusjes hebben jullie het
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr waren dr 4 door naar de vorige ronde ieg !
Tsja ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar bij hen is de vrouw de zwijgende en de man de leider, en dat heeft toch wel een band met hun geloof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat heeft 't met geloof te maken dan Ml-etje, en jij bent toch niet (heel) gelovig, je woont toch samen zonder getrouwd te zijn
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze nu allemaal door?
Dr is dr al minstens 1 afgevallen toch??
Ik ziedr nu nog 2, en de leukste heeft last van dr keel
Welk zusjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ene 2 die ik ooit bij een ander programma zag. Toen mocht alleen de oudste door, nu waren ze allebei door
Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is nog maagd?
Maar als er straks een geil poezelsletje naar hem lonkt dan mist hij ze wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh is die al geweest dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die last van d'r keel had zong gewoon nog goed
Of was dat een ander?
En dat andere zusje is dus nu weggedrukt.
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zijn dat dezelfde 4 als waar wij het nu over hebben?
Dan is dr nu nog 1 over
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie die andere 2 vandaan toveren, maar de jongste van de twee heet Mireille oid
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En die zijn er al uit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Michelle Mireille en nog 2 mmetjes dacht ik.
Dr staat dr nog 1, de oudste geloof ik .quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja helemaal vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl he, helemaal uit zijn stekker met dansen
Quasi gheyl!
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het wel; hij is pas 5 maanden (en een beetje)
dat humpen blijven ze doen trouwens, wordt vaak genoeg oneerbaar aangetast door die rakker ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo jong was Karel ook, maar die humpt zijn zusjes EN Merlijn af en toe ook.
Die S&M kelderdel (Rebeccaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Re het volgende:
is popstars niet dat slappe aftreksel van idols, vorige keer met die S&M kelderdel?
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?quote:
Die woont toch in die regionen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?
Zo, even stoofperen schillen
(Het schillen isdan, het resultaat is
)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft Nok daarmee te maken dan?
Zo, even stoofperen schillen
(Het schillen isdan, het resultaat is
)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
ben ff kwartiertje boodschappen doen, meteen 3 pagina's verder
maar ja, ik was gewaarschuwd
ja het begint bij onschuldig trappelen maar als tie zijn rug dan gaat spannen....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]Helemaal niks.
Die dreadlock wil ik meer van zien. Hij heeft een apart geluid.
ReWordt jij genomen dor Spiderman?
ah dear
Grappig he, mister dreadlock.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]Helemaal niks.
Die dreadlock wil ik meer van zien. Hij heeft een apart geluid.
ReWordt jij genomen dor Spiderman?
ah dear
Hoe ziet ze er uit nu dan? Ik herken haar nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat meisje met die baby, dies ook goed
Ja die broer, fucking hellquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit nu dan? Ik herken haar niet
DE KNAPPE BROER!
Het zingt wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Waarom de mystery popstar niet gewoon in de chorusline met masker?
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)quote:
Nou wel te horen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)
Dat denk ik te horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom is dat Dewi dan? (is dat ergens aan te zien geweest?)
Ik vond dit zusje niet goed trouwens, heel irritant ADHD-erig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Allemaal door!
Ze hadden ook wel echt een makkelijker liedje dan die andere groep hoor .....
2 zusje door dus
Zo vond ik die met die korte spijkerbroek aan niet goed zingen en een hark qua moves, maar nee ze mocht wel doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dit zusje niet goed trouwens, heel irritant ADHD-erig.
En dat meisje in dat oranje jurkje, vreselijk mooi, maar erg slecht gezongen.
Ze hadden vast geen vrouwen genoeg
Oh okay, heb d'r nog niet horen zingen... zap beetje op en neer momenteelquote:
Fail!quote:
Ik had dr drie heurquote:
Is ook zo!quote:
Ze is nu veel leuker om te zien, mooier, meer naturelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef Re het volgende:
dewi was leuk... toen, nu weet ik het niet meer
Je kan m editten in een felicitatie aan moiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is ook zo!
Zal ik vragen of een mod mijn post er effe tussen uitveegt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is nu veel leuker om te zien, mooier, meer naturel
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Al is die laatste foto ook nog wel erg opgedirkt.
Kan geen naturelle foto vinden, maar zag haar laatst op tv en toen was ze erg leuk
Jamaar jamaar... voor een JJHtje moet je er 4 ... ik kan je natuurlijk niet feliciteren, dat gaat echt te verquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan m editten in een felicitatie aan moi![]()
Oeh zou het?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef nokwanda het volgende:
Die mysteriepopstar die nu komt, daarvan denk ik al vanaf het begin dat het Antonie Kamerlingh is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |