Aan wie zou dat wel liggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Sjeen het volgende:
Het is dus de schuld van alles en iedereen, behalve die van jou. Begrijp ik dat goed? Kun je dan ook even antwoord geven op de vraag van Five misschien:
[..]
Dankjewel
Edit, never mindquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef skattebaut het volgende:
is deze post moeilijk te lezen skattebaut?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
skattebaut: we zijn er wel klaar mee
Stuur je volgende klachten even naar forum@fok.nl (PM of e-mail), want vanaf nu gebruiken we dit topic weer voor echte klachten.
Dank je.
Klopt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef r_one het volgende:
Respect overigens voor onze mods voor hun tomeloze geduld (dat mag ook wel eens gezegd worden!)![]()
Eens! Hoewel ongeduld tot precies hetzelfde zou hebben geleid, nl het sluiten van de topics. Alleen een paar uur eerder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef r_one het volgende:
Respect overigens voor onze mods voor hun tomeloze geduld (dat mag ook wel eens gezegd worden!)![]()
Dit is niet lullig bedoelt maar als je censeert op verzoek doe het dan goed:quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Voorlopig werk je ook wel mee door op offtopic reacties in te gaan. Ik kan niet constant dat topic F5'en.
quote:Opa.Bakkebaard
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken
quote:LasTeR
Waarom zou jij boos op hem worden?
quote:babipangang
dat dus
quote:patrickF
Raar mens ben je
quote:
Dzy
Inderdaad hey.
quote:Scorpie
Dat dus. Steun je vriend eens een beetje. Ben jij altijd zo zuur?
Je was erbij ofzo?
quote:Kapt-Ruigbaard
Nee. Jij wel ofzo?
quote:Godtje
Wel pissig worden maar niet vragen wat er aan de hand was.
Inderdaad een heel gezellig type.
quote:LangeTabbetje
Waarom maak je de ruit dan ook niet ordentelijk schoon voor die jongen ?
quote:ursel
Elk zuur mens zal je zekers geloven ja..
Ga jij nou maar krabben kreng. En lees daarna eens verder dan mijn eerste reactie.
Dat paniekerige meteen op reageren drukken gedoe.
Die postzegel krabbers mogen ze wat mij betreft verder gewoon rijbewijs afnemen.
quote:The_End
Je bedoelt dat je meteen hebt gereageerd zonder na te denken en eigenlijk wat anders bedoelde?
Nee ik had gehoopt dat mensen zelf wel konden bedenken wat ik in mijn latere reactie heb aangevuld.
Jij bewijst met een paar anderen het tegendeel. Het merendeel begrijpt het gelukkig wel. Het zeg dus vooral iets over jouw beperkte geestelijke vermogens.
quote:spijkerbroek
Het lijkt wel KLB of ONZ hier
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.quote:ursel
Je laatste reactie was anders ook niet veel sterker..
Van mij hadden mijn reacties ook verwijderd mogen worden, ik had er ook niet op door moeten gaan, en daar heeft ie dan ook gelijk in. Ik wil ze anders ook wel verwijderen, maar dat heeft weinig zin wanneer er aan alle kanten toch gequote is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef Manifesto het volgende:
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.
Ik ben geen trol en als het een vergissing was prima, maar nu ik hier lees dat je dit hebt gedaan op verzoek van de TS die gewoon in het topic reageert op die reacties dan had je het topic beter kunnen sluiten.
Censeert?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoelt maar als je censeert op verzoek doe het dan goed:
[
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.
Ik ben geen trol en als het een vergissing was prima, maar nu ik hier lees dat je dit hebt gedaan op verzoek van de TS die gewoon in het topic reageert op die reacties dan had je het topic beter kunnen sluiten.
zou het net plaatsen... had ook al een TR gezet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Aangifte Inkomstenbelasting 2009 - #4
Gevalletje spam denk ik of niet?
WELKE REGELS??!!??quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou het net plaatsen... had ook al een TR gezet.
in elk geval die laatste regels zijn onzin.
Die laatste. Dat staat er toch?quote:
Die laatste regels dus?quote:Wat hebben we gemist? Maak het niet zo spannend!!
Een post zonder inhoud dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Die laatste. Dat staat er toch?![]()
[..]
Die laatste regels dus?
Wie ben jij om te bepalen dat het een fantasie topic is?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom worden fantasie topics, zoals Uit huis gezet, ,spullen weg deel 3 niet gesloten?
Heb je alle drie de topics gelezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het een fantasie topic is?
Niet op reageren dan stoor je je er ook niet aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Heb je alle drie de topics gelezen?
Dan kun je niet ontkennen dat er wel erg veel toevalligheden elkaar opvolgen.
En omdat jij het allemaal te toevallig vindt, is het dus een fantasietopic?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Heb je alle drie de topics gelezen?
Dan kun je niet ontkennen dat er wel erg veel toevalligheden elkaar opvolgen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:13 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik lees dat ie geIPcheckt is , en alles klopte!
Wat is nu eigenlijk het probleem?quote:Ik wou eigenlijk nog even vragen aan diegene of tie wel met de tijdstippen van posten , en t verhaal daarachter,
en de 3 verschillende IPadressen die P zei te hanteren is rekening gehouden ?
kijk ook es bij zijn enige medestander JJC , of die synchroon gaan
Dat naar de mening van sommige users WGR inmiddels verpest wordt door fantasten (laten we het voor het gemak even op meervoud houden) die de boel lopen te verzieken met verhalen waarvan soms gewoon kan worden aangetoond dat er geen fuck van klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Ja, het is onwaar, klinkare onzin (over die van picu zeg ik het niet met zekerheid maar skattebout topics is inmiddels duidelijk dat het uit de duim gezogen was) Ik vind dat geen basis voor een bron voor "anderen die er misschien nog wat aan hebben"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Staat het topic je in de weg, dan?
Ook niet als je weet dat iets niet waar is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga niet zonder meer bepalen of een topic waar is of niet. Ik zie verder ook geen policy-overschrijdende dingen, dus ook daar zie ik geen noodzaak tot het sluiten.
'Leven in de brouwerij' is ook niet echt een reden, aangezien het druk zat is, hier.
Ik zie vooral een aantal mensen zich storen aan het topic en ook dat kan geen reden zijn voor een slotje, dus eigenlijk zie ik de logica van een slotje ook niet in.
Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ook niet als je weet dat iets niet waar is?
Je zegt het zelf al: je weet het niet met zekerheid (die van picu). Wie ben ik dan om wél zeker te weten (voor zover ik überhaupt die hele geschiedenis gevolgd heb) dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, het is onwaar, klinkare onzin (over die van picu zeg ik het niet met zekerheid maar skattebout topics is inmiddels duidelijk dat het uit de duim gezogen was) Ik vind dat geen basis voor een bron voor "anderen die er misschien nog wat aan hebben"
Prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.
In [WGR] (maar dat geldt waarschijnlijk FOK!-wijd) gaan we uit van het verhaal van TS. Mensen vallen op enig moment toch wel door de mand en zo niet? Dan niet.
Dan is het ergste dat er is gebeurd: een paar topics in de DB of je AT.
Er is niemand dood en de policy wordt ook niet met voeten getreden. Ik zie het probleem niet.
Of in elk geval: nú niet.
Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:43 schreef Poeke het volgende:
En wat betreft die kloonscan; Als iemand van IP verwisseld valt er moeilijk te scannen toch?
Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.quote:
Thanks! Had ik nog niet gezien...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.
(en je achtenswaardige collega heeft 'm zo te zien hierheen gestuurd)
En waar maken mensen zich druk over denk ik dan.. als ik 'm zo lees.
Er wordt inderdaad ook naar mailadressen gekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:13 schreef Light het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |