Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Even voor de goede orde, ik ben echt heul pissig op 'm. Wordt alweer kwaad als ik dit nu typ
Wat is er precies nutteloos aan deze bekeuring?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.
Dat we dat helder hebben! ITT die ruit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Even voor de goede orde, ik ben echt heul pissig op 'm. Wordt alweer kwaad als ik dit nu typ
dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.
Inderdaad hey.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Steun je vriend eens een beetje. Ben jij altijd zo zuur?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat is er precies nutteloos aan deze bekeuring?
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.
Maar volledig ijsvrij is ook weer zo overdreven. Ik laat gerust aan hoeken en de onderkant van mijn ruit nog wel eens wat ijs zitten. Daar is het vaak dikker en zit het erg vast en hindert me totaal niet met kijken.
Maargoed jij haalt natuurlijk alles helemaal weg zodat je een prachtig blinkende ruit kan laten zien aan meneer de agent.
Niet helemaal neequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wist niet eens dat daar ook al een boete voor bestondHeeft 'ie niet de hele voorruit gekrabd ofzo?
Het is nogal jammer geld, of niet dan. En stel dat ie door een half gekrabte ruit een vrachtwagen over het hoofd zien en zichzelf de vernieling inrijdt? Of een kind niet ziet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je was erbij ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.
Ik ben ook bang dat het niet ging om wat ijs aan de randjes... Heb ik maar niet gevraagd, zou het alleen maar erger gemaakt hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.
quote:
Wel pissig worden maar niet vragen wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het niet ging om wat ijs aan de randjes... Heb ik maar niet gevraagd, zou het alleen maar erger gemaakt hebben
En pissige vrouw wat heeft u vriend hierdoor dan geleerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is nogal jammer geld, of niet dan. En stel dat ie door een half gekrabte ruit een vrachtwagen over het hoofd zien en zichzelf de vernieling inrijdt? Of een kind niet ziet?
Ja, ze gaan je echt aanhouden als je alleen je hoekjes vergeten bent..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.
Maar volledig ijsvrij is ook weer zo overdreven. Ik laat gerust aan hoeken en de onderkant van mijn ruit nog wel eens wat ijs zitten. Daar is het vaak dikker en zit het erg vast en hindert me totaal niet met kijken.
Maargoed jij haalt natuurlijk alles helemaal weg zodat je trots een prachtig blinkende ruit kan laten zien aan meneer de agent.
Nee, da's een overtreding.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
En verminderd zicht is strafbaar blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |