Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Even voor de goede orde, ik ben echt heul pissig op 'm. Wordt alweer kwaad als ik dit nu typ
Wat is er precies nutteloos aan deze bekeuring?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.
Dat we dat helder hebben! ITT die ruit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Even voor de goede orde, ik ben echt heul pissig op 'm. Wordt alweer kwaad als ik dit nu typ
dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken.
Inderdaad hey.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Steun je vriend eens een beetje. Ben jij altijd zo zuur?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat is er precies nutteloos aan deze bekeuring?
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.
Maar volledig ijsvrij is ook weer zo overdreven. Ik laat gerust aan hoeken en de onderkant van mijn ruit nog wel eens wat ijs zitten. Daar is het vaak dikker en zit het erg vast en hindert me totaal niet met kijken.
Maargoed jij haalt natuurlijk alles helemaal weg zodat je een prachtig blinkende ruit kan laten zien aan meneer de agent.
Niet helemaal neequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wist niet eens dat daar ook al een boete voor bestondHeeft 'ie niet de hele voorruit gekrabd ofzo?
Het is nogal jammer geld, of niet dan. En stel dat ie door een half gekrabte ruit een vrachtwagen over het hoofd zien en zichzelf de vernieling inrijdt? Of een kind niet ziet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je was erbij ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.
Ik ben ook bang dat het niet ging om wat ijs aan de randjes... Heb ik maar niet gevraagd, zou het alleen maar erger gemaakt hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ik geloof ook niet dat de vriend van TS daarom bekeurd is.
quote:
Wel pissig worden maar niet vragen wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het niet ging om wat ijs aan de randjes... Heb ik maar niet gevraagd, zou het alleen maar erger gemaakt hebben
En pissige vrouw wat heeft u vriend hierdoor dan geleerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is nogal jammer geld, of niet dan. En stel dat ie door een half gekrabte ruit een vrachtwagen over het hoofd zien en zichzelf de vernieling inrijdt? Of een kind niet ziet?
Ja, ze gaan je echt aanhouden als je alleen je hoekjes vergeten bent..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat je niet met twee rondjes precies voor je ogen weggekrabt moet gaan rijden begrijp ik ook wel.
Maar volledig ijsvrij is ook weer zo overdreven. Ik laat gerust aan hoeken en de onderkant van mijn ruit nog wel eens wat ijs zitten. Daar is het vaak dikker en zit het erg vast en hindert me totaal niet met kijken.
Maargoed jij haalt natuurlijk alles helemaal weg zodat je trots een prachtig blinkende ruit kan laten zien aan meneer de agent.
Nee, da's een overtreding.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
En verminderd zicht is strafbaar blijkbaar.
Waarom maak je de ruit dan ook niet ordentelijk schoon voor die jongen ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
omdat ik het voor hem ook wel heel lullig, klote en sneu vind dat ie een bekeuring heeft gekregen.
Och ja. Er zijn zeker agenten die dat doen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, ze gaan je echt aanhouden als je alleen je hoekjes vergeten bent..
Gast, waar gaat het nou helemaal omquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel pissig worden maar niet vragen wat er aan de hand was.![]()
Inderdaad een heel gezellig type.
Precies, het is super irritant, en nota bene gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Fe2O3 het volgende:
Zie er regelmatig rijden met alleen een vierkantje schoon of alleen de voorruit redelijk schoon en de rest nog een grote ijsklomp.
Afhankelijk van hoe goed/slecht schoongemaakt kan de boete oplopen tot dacht ik 240, -, plus nog eventueel bonusboetes of bijv. een art. 5 en/of een EMG. Allemaal afhankelijk van de situatie.
Elk zuur mens zal je zekers geloven ja..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Och ja. Er zijn zeker agenten die dat doen ja.
Dat weet jij niet want dat wil je niet vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
. En als het alleen om dat randjes was gegaan had ie ook geen bekeuring gehad.
Nou, ophouden met zeiken en verder met stofzuigen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies, het is super irritant, en nota bene gevaarlijk.
Fikse bedragen wel... Zure appel
Geen idee, dat is aan hemquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En pissige vrouw wat heeft u vriend hierdoor dan geleerd
De ruit is niet voldoende gekrabt in de ogen van de politie, dus denk je dan dat hij erop zit te wachten dat ik vraag of hij even wil uittekenen hoe verkeerd hij wel niet was? Kan me voorstellen dat dat ook niet echt leuk is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
Even voor de goede orde, je bent eerst heel pissig en gaat niks vragen.
Will doquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, ophouden met zeiken en verder met stofzuigen.Vort.
Ik zie ze liever prenten uitdelen voor dit soort dingen dan dat ze langs relatief veilige doorgaande wegen zitten te cijferneuken en een prent geven voor 55 waar je 50 mag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vanwege randdebielen zoals jij zou de bekeuring voor dit soort dingen nog veel hoger moeten zijn. Liever in de trant van rijbewijs innemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
+1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik zie ze liever prenten uitdelen voor dit soort dingen dan dat ze langs relatief veilige doorgaande wegen zitten te cijferneuken en een prent geven voor 55 waar je 50 mag.
Ga jij nou maar krabben kreng. En lees daarna eens verder dan mijn eerste reactie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Vanwege randdebielen zoals jij zou de bekeuring voor dit soort dingen nog veel hoger moeten zijn. Liever in de trant van rijbewijs innemen.
Je moet wel goed zwakzinnig zijn om dit een nutteloze bekeuring te vinden.
Je bedoelt dat je meteen hebt gereageerd zonder na te denken en eigenlijk wat anders bedoelde?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ga jij nou maar krabben kreng. En lees daarna eens verder dan mijn eerste reactie.
Dat paniekerige meteen op reageren drukken gedoe.
En terecht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet helemaal neeEn verminderd zicht is strafbaar blijkbaar.
[..]
Nee ik had gehoopt dat mensen zelf wel konden bedenken wat ik in mijn latere reactie heb aangevuld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je meteen hebt gereageerd zonder na te denken en eigenlijk wat anders bedoelde?
En waarom zouden we dat zelf wel bedenken? Ik kom regelmatig mensen tegen op de weg die een stukje van de voorruit hebben gekrabt en verder niks. Waarom zou ik die op Fok niet tegen kunnen komen? Hoe kan ik opmaken dat jij daar niet bijhoort als je zegt dat het een nutteloze bekeuring is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee ik had gehoopt dat mensen zelf wel konden bedenken wat ik in mijn latere reactie heb duidelijk gemaakt.
Jij bewijst net met een paar anderen het tegendeel.
Als er geen specifieke regel voor bestaat, gooien ze 't wel op artikel 5. Gevaar voor de verkeersveiligheidquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wist niet eens dat daar ook al een boete voor bestondHeeft 'ie niet de hele voorruit gekrabd ofzo?
240 euro, zo das niet mis!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Fe2O3 het volgende:
Niet alleen je voorruit maar ook de overige ramen moeten gewoon goed schoon zijn; thans goed genoeg om fantsoenlijk zicht te hebben en in je spiegels te kunnen kijken. Zie er regelmatig rijden met alleen een vierkantje schoon of alleen de voorruit redelijk schoon en de rest nog een grote ijsklomp.
Ook moet verliesbaar ijs/sneeuw van de auto afgehaald worden, de overige weggebruikers vinden het niet leuk als een plak ijs van je dak af komt zetten met 120 p/u
Afhankelijk van hoe goed/slecht schoongemaakt kan de boete oplopen tot dacht ik 240, -, plus nog eventueel bonusboetes of bijv. een art. 5 en/of een EMG. Allemaal afhankelijk van de situatie.
Je laatste reactie was anders ook niet veel sterker..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee ik had gehoopt dat mensen zelf wel konden bedenken wat ik in mijn latere reactie heb aangevuld.
Jij bewijst met een paar anderen het tegendeel. Het merendeel begrijpt het gelukkig wel. Het zeg dus vooral iets over jouw beperkte geestelijke vermogens.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Je laatste reactie was anders ook niet veel sterker..
Het is een andere feitcode, boete is tot max. 240, - , hangt van hoeveel er gekrabt is af.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Tahiti het volgende:
Even zoeken op verkeersboetes:
Feit: K 175 a - onvoldoende zicht door de voorruit 150,-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |