Aan wie zou dat wel liggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Sjeen het volgende:
Het is dus de schuld van alles en iedereen, behalve die van jou. Begrijp ik dat goed? Kun je dan ook even antwoord geven op de vraag van Five misschien:
[..]
Dankjewel
Edit, never mindquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef skattebaut het volgende:
is deze post moeilijk te lezen skattebaut?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
skattebaut: we zijn er wel klaar mee
Stuur je volgende klachten even naar forum@fok.nl (PM of e-mail), want vanaf nu gebruiken we dit topic weer voor echte klachten.
Dank je.
Klopt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef r_one het volgende:
Respect overigens voor onze mods voor hun tomeloze geduld (dat mag ook wel eens gezegd worden!)![]()
Eens! Hoewel ongeduld tot precies hetzelfde zou hebben geleid, nl het sluiten van de topics. Alleen een paar uur eerder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef r_one het volgende:
Respect overigens voor onze mods voor hun tomeloze geduld (dat mag ook wel eens gezegd worden!)![]()
Dit is niet lullig bedoelt maar als je censeert op verzoek doe het dan goed:quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Voorlopig werk je ook wel mee door op offtopic reacties in te gaan. Ik kan niet constant dat topic F5'en.
quote:Opa.Bakkebaard
Jij lijkt me echt een gezellige vriendin. Krijg je al zo'n nutteloze bekeuring gaat je wijf ook nog zitten zeiken
quote:LasTeR
Waarom zou jij boos op hem worden?
quote:babipangang
dat dus
quote:patrickF
Raar mens ben je
quote:
Dzy
Inderdaad hey.
quote:Scorpie
Dat dus. Steun je vriend eens een beetje. Ben jij altijd zo zuur?
Je was erbij ofzo?
quote:Kapt-Ruigbaard
Nee. Jij wel ofzo?
quote:Godtje
Wel pissig worden maar niet vragen wat er aan de hand was.
Inderdaad een heel gezellig type.
quote:LangeTabbetje
Waarom maak je de ruit dan ook niet ordentelijk schoon voor die jongen ?
quote:ursel
Elk zuur mens zal je zekers geloven ja..
Ga jij nou maar krabben kreng. En lees daarna eens verder dan mijn eerste reactie.
Dat paniekerige meteen op reageren drukken gedoe.
Die postzegel krabbers mogen ze wat mij betreft verder gewoon rijbewijs afnemen.
quote:The_End
Je bedoelt dat je meteen hebt gereageerd zonder na te denken en eigenlijk wat anders bedoelde?
Nee ik had gehoopt dat mensen zelf wel konden bedenken wat ik in mijn latere reactie heb aangevuld.
Jij bewijst met een paar anderen het tegendeel. Het merendeel begrijpt het gelukkig wel. Het zeg dus vooral iets over jouw beperkte geestelijke vermogens.
quote:spijkerbroek
Het lijkt wel KLB of ONZ hier
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.quote:ursel
Je laatste reactie was anders ook niet veel sterker..
Van mij hadden mijn reacties ook verwijderd mogen worden, ik had er ook niet op door moeten gaan, en daar heeft ie dan ook gelijk in. Ik wil ze anders ook wel verwijderen, maar dat heeft weinig zin wanneer er aan alle kanten toch gequote is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef Manifesto het volgende:
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.
Ik ben geen trol en als het een vergissing was prima, maar nu ik hier lees dat je dit hebt gedaan op verzoek van de TS die gewoon in het topic reageert op die reacties dan had je het topic beter kunnen sluiten.
Censeert?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoelt maar als je censeert op verzoek doe het dan goed:
[
Die staan er nog in en heb je niet verwijdert. Mijn reactie die je verwijdert had was niet een one-liner en een serieuze reactie op iets wat de TS zelf had gezegd.
Ik ben geen trol en als het een vergissing was prima, maar nu ik hier lees dat je dit hebt gedaan op verzoek van de TS die gewoon in het topic reageert op die reacties dan had je het topic beter kunnen sluiten.
zou het net plaatsen... had ook al een TR gezet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Aangifte Inkomstenbelasting 2009 - #4
Gevalletje spam denk ik of niet?
WELKE REGELS??!!??quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou het net plaatsen... had ook al een TR gezet.
in elk geval die laatste regels zijn onzin.
Die laatste. Dat staat er toch?quote:
Die laatste regels dus?quote:Wat hebben we gemist? Maak het niet zo spannend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |